تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
5

متخلفان منابع طبیعی در لرستان مجازات سنگین می شوند

  • کد خبر : 57303
  • 09 مهر 1393 - 13:57

  مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری لرستان گفت: سایه چتر حفاظتی و اطلاعاتی با همکاری مردم و دستگاهای امنیتی بر روی عرصه های منابع طبیعی لرستان پهن شده و با متخلفان برخورد شدید می شود. مهرداد بهاروندی ، اظهار کرد: ماموران یگان حفاظت منابع طبیعی استان لرستان بعد از گزارش های مردمی مبنی بر حمل […]

139306011219405783466993

 

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری لرستان گفت: سایه چتر حفاظتی و اطلاعاتی با همکاری مردم و دستگاهای امنیتی بر روی عرصه های منابع طبیعی لرستان پهن شده و با متخلفان برخورد شدید می شود.

مهرداد بهاروندی ، اظهار کرد: ماموران یگان حفاظت منابع طبیعی استان لرستان بعد از گزارش های مردمی مبنی بر حمل یک محموله زغال از سوی سوداگران سودجو با ایجاد ایست بازرسی از این محموله ممانعت کرده و ۲۶ کیسه زغال کشف و ضبط کردند.

وی افزود: این سوداگران با یک وانت بار از روستاهای شهرستان چگنی به مقصد خرم آباد در حرکت بودند و با استفاده از تاریکی شب و گذر از جاده های فرعی بین روستایی قصد انتقال و فروش آن را در شهرستان خرم آباد داشتند که با هماهنگی و همکاری ماموران نیروی انتظامی شهرستان چگنی خودروی حامل مواد سوختی متوقف و سرنشینان خودرو دستگیر شدند.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری لرستان بیان کرد: بعد از کشف این محموله، ۲۶ کیسه زغال به اداره منابع طبیعی شهرستان انتقال داده شده و صورت جلسه شده و بعد از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به محاکم قضایی معرفی شد.

وی تصریح کرد: سایه چتر حفاظتی و اطلاعاتی با همکاری مردم و دستگاهای امنیتی بر روی عرصه های منابع طبیعی لرستان پهن شده و از مردم طبیعت دوست استان لرستان انتظار می رود هرگونه سوء استفاده دخل یا تصرف از سوی افراد سودجو در عرصه های منابع طبیعی اعم از جنگل، مرتع و یا منابع ملی را با شماره تلفن ۱۵۰۴ به صورت رایگان و به طور شبانه روزی در اختیار فرماندهی یگان حفاظت این اداره کل قرار دهند تا عرصه را بر متخلفین تنگ نموده و با خاطیان قانون گریز با همکاری محاکم قضایی و انتظامی برخورد قانونی شود.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=57303

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. اگه مسولین محترم با جدیت با متخلفان برخورد کنند ما دوستداران طبیعت نیز از شما حمایت میکنیم.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.