تاریخ : چهارشنبه, ۲۹ فروردین , ۱۴۰۳
6

باید از همه امکانات برای رشد و اعتلای شهرستان کوهدشت بهره گیریم

  • کد خبر : 57345
  • 09 مهر 1393 - 19:03

به گزارش میرملاس نیوز به نقل از پانا،حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم طهماسبی  در جمع پرسنل بیمارستان امام خمینی (ره) این شهرستان افزود: مدت ۵ الی ۶ سال است که این بیمارستان مدیر ندارد و می طلبد که در اسرع وقت و در راستای خدمت رسانی بهتر به بیماران مدیر جدید از سوی دانشگاه علوم پزشکی […]

2345

به گزارش میرملاس نیوز به نقل از پانا،حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم طهماسبی  در جمع پرسنل بیمارستان امام خمینی (ره) این شهرستان افزود: مدت ۵ الی ۶ سال است که این بیمارستان مدیر ندارد و می طلبد که در اسرع وقت و در راستای خدمت رسانی بهتر به بیماران مدیر جدید از سوی دانشگاه علوم پزشکی استان منصوب و معرفی شود.

فرماندار کوهدشت نیز در این مراسم افزایش کمی و کیفی خدمات درمانی را از مهمترین اولویتهای دولت تدبیر و امید نام برد و افزود: باید از همه امکانات و توانمندیهای موجود برای رشد و اعتلای شهرستان کوهدشت بهره گیریم و هیچ فرصتی را از دست ندهیم.

محمد کرم محمدی در ادامه با بیان اینکه شهرستان کوهدشت از جایگاه ویژه ای درحوزه بهداشت ودرمان برخوردار است گفت: باتوجه به جمعیت و شان ومنزلت مردم آن، باید مورد توجه جدی تر قرار بگیرد.

وی تامین بهداشت و درمان را یکی از نیازهای اساسی و حیاتی هر جامعه دانست و اظهار داشت: در این راستا افزایش کیفیت خدمات بهداشتی و درمانی در شهرستان باید از اولویت های اساسی مسئولان باشد. فرماندار کوهدشت سپس گفت: مردم این شهرستان همواره در عرصه دفاع از اسلام و نظام اسلامی حاضر بوده اند و باید بهترین خدمات به این مردم ارائه شود.

در این مراسم با اهداء شاخه های گل از بیماران سالمند بستری در بیمارستان امام خمینی (ره) شهرستان کوهدشت تجلیل شد.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=57345

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. از نماینده ولی فقیه عاجزانه خواستارم دستور بدین ک مسولین بیشتر به شهرمون رسیدگی کنن قبلا دانشجو نمی اومد و ما خودمون نبود امکاناتو تحمل میکردیم اما به ولا الان خجالت میکشیم دانشجو میاد و اوضاع مارو میبینه بابا بخدا این مسولین مدیون ما و استعدادهای ما ان ورودی شهرما افتضاح شما کاری بکنید. چند تا ازمشکالت:نبود باشگاه برا بانوان -نبود سینما -نبود بیمارستان مجهز-نبود امکانات تفریحی من جمله سرویس بهداشتی در پارکها و….

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.