- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

باید از همه امکانات برای رشد و اعتلای شهرستان کوهدشت بهره گیریم

2345 [1]

به گزارش میرملاس نیوز به نقل از پانا،حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم طهماسبی  در جمع پرسنل بیمارستان امام خمینی (ره) این شهرستان افزود: مدت ۵ الی ۶ سال است که این بیمارستان مدیر ندارد و می طلبد که در اسرع وقت و در راستای خدمت رسانی بهتر به بیماران مدیر جدید از سوی دانشگاه علوم پزشکی استان منصوب و معرفی شود.

فرماندار کوهدشت نیز در این مراسم افزایش کمی و کیفی خدمات درمانی را از مهمترین اولویتهای دولت تدبیر و امید نام برد و افزود: باید از همه امکانات و توانمندیهای موجود برای رشد و اعتلای شهرستان کوهدشت بهره گیریم و هیچ فرصتی را از دست ندهیم.

محمد کرم محمدی در ادامه با بیان اینکه شهرستان کوهدشت از جایگاه ویژه ای درحوزه بهداشت ودرمان برخوردار است گفت: باتوجه به جمعیت و شان ومنزلت مردم آن، باید مورد توجه جدی تر قرار بگیرد.

وی تامین بهداشت و درمان را یکی از نیازهای اساسی و حیاتی هر جامعه دانست و اظهار داشت: در این راستا افزایش کیفیت خدمات بهداشتی و درمانی در شهرستان باید از اولویت های اساسی مسئولان باشد. فرماندار کوهدشت سپس گفت: مردم این شهرستان همواره در عرصه دفاع از اسلام و نظام اسلامی حاضر بوده اند و باید بهترین خدمات به این مردم ارائه شود.

در این مراسم با اهداء شاخه های گل از بیماران سالمند بستری در بیمارستان امام خمینی (ره) شهرستان کوهدشت تجلیل شد.