تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
6

فرماندار ملایر: کوتاهی در خدمت رسانی به مردم پذیرفته نیست

  • کد خبر : 57379
  • 10 مهر 1393 - 10:28

    به گزارش میرملاس ؛  ‘مصطفی آزادبخت’ در شورای اداری شهرستان ملایر افزود: مدیران شهرستان باید در امورات جاری ملایر، پیگیر مطالبات خود باشند و در مطالبه گری از مرکز استان کوتاهی نکنند. وی اظهار داشت: بودجه امسال شهرستان نیز تخصص پیدا کرده و لازم است مدیران پیگیر جذب این بودجه برای دستگاه های […]

0 (39)

 

 

به گزارش میرملاس ؛  ‘مصطفی آزادبخت’ در شورای اداری شهرستان ملایر افزود: مدیران شهرستان باید در امورات جاری ملایر، پیگیر مطالبات خود باشند و در مطالبه گری از مرکز استان کوتاهی نکنند.

وی اظهار داشت: بودجه امسال شهرستان نیز تخصص پیدا کرده و لازم است مدیران پیگیر جذب این بودجه برای دستگاه های مربوطه خود باشند.

وی با تاکید بر اینکه انسجام وحدت و برادری باید در شهرستان تقویت شود، افزود: در حال حاضر، انسجام اداری در این شهرستان مطلوب است و بیش از ۹۰ درصد از ادارات ما عملکرد موفقی داشته اند، اما برخی ادارات کمی عقب تر هستند و باید تلاش بیشتری داشته باشند.

آزادبخت با تبریک به مردم ملایر و استان برای کسب مدال طلای کشتی بازی های آسیایی’میثم مصطفی جوکار’ گفت: این پهلوان ارزنده ملایری با نمایش کشتی جوانمردانه خود، موجب درخشش نام ملایر در رسانه های جهان شد.

وی ادامه داد: هم اکنون که فضای کشور تحت تاثیر حضور ورزشکاران در بازی های آسیایی کره جنوبی است، نباید فراموش کنیم که شهدا قهرمان واقعی انقلاب هستند و اقتدار و امنیت را برای ما به ارمغان آوردند.

فرماندار ویژه ملایر بر لزوم برگزاری باشکوه کنگره شهدای طلبه و دانشجو در ملایر تاکید کرد و افزود: مدیران دستگاه های اجرایی همکاری خوبی در این زمینه داشته اند و با دعوت از رییس مجلس شورای اسلامی به عنوان سخنران این کنگره، شهدای ملایر را در سطح کشور مطرح خواهیم کرد.

آزادبخت همچنین خواستار تکریم از نیروی انتظامی در هفته ناجا و برگزاری برنامه های منسجم در این هفته شد و بیان داشت: مسوولان عملکرد مثبتی در دیدار و سرکشی از خانواده های معظم شهدا در مناسبت های مختلف داشتند که نیاز است در هفته ناجا نیز به این امر مهم به خوبی پرداخته شود.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=57379

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 8در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۸
  1. درود بر فرماندار ارزشی و بسیجی حاج آزادبخت

  2. درود و خسته نباشید خدمت رزمنده دلاور دوران دفاع مقدس حاج مصطفی آزادبخت

  3. درودبر مردی که باتلاش شبانه روزی خود شهرستان اسدآبادرادرمدت کوتاهی که مسولیت فرمانداری برعهده داشتن به اندازه ۲۰سال پیش برد اکنون نیز با تلاش های شبانه روزی خود شهرستان ملایررا به سمت توسعه پایدار هدایت ومنشا تحولات عظیمی درشهرستان ملایر میباشد .

  4. خدا قوت یادگار سالهای حماسه و ایثار

  5. درود خدا بر فرماندار ارزشی سردار آزادبخت

  6. درود خدا بر شما که در هرجا و هر مکان و هر جایگاهی که هستید خود را وامدار شهدا و ارزشهای انقلاب میدانید خسثه نباشید

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.