- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

فرماندار ملایر: کوتاهی در خدمت رسانی به مردم پذیرفته نیست

0 (39)

 

 

به گزارش میرملاس ؛  ‘مصطفی آزادبخت’ در شورای اداری شهرستان ملایر افزود: مدیران شهرستان باید در امورات جاری ملایر، پیگیر مطالبات خود باشند و در مطالبه گری از مرکز استان کوتاهی نکنند.

وی اظهار داشت: بودجه امسال شهرستان نیز تخصص پیدا کرده و لازم است مدیران پیگیر جذب این بودجه برای دستگاه های مربوطه خود باشند.

وی با تاکید بر اینکه انسجام وحدت و برادری باید در شهرستان تقویت شود، افزود: در حال حاضر، انسجام اداری در این شهرستان مطلوب است و بیش از ۹۰ درصد از ادارات ما عملکرد موفقی داشته اند، اما برخی ادارات کمی عقب تر هستند و باید تلاش بیشتری داشته باشند.

آزادبخت با تبریک به مردم ملایر و استان برای کسب مدال طلای کشتی بازی های آسیایی’میثم مصطفی جوکار’ گفت: این پهلوان ارزنده ملایری با نمایش کشتی جوانمردانه خود، موجب درخشش نام ملایر در رسانه های جهان شد.

وی ادامه داد: هم اکنون که فضای کشور تحت تاثیر حضور ورزشکاران در بازی های آسیایی کره جنوبی است، نباید فراموش کنیم که شهدا قهرمان واقعی انقلاب هستند و اقتدار و امنیت را برای ما به ارمغان آوردند.

فرماندار ویژه ملایر بر لزوم برگزاری باشکوه کنگره شهدای طلبه و دانشجو در ملایر تاکید کرد و افزود: مدیران دستگاه های اجرایی همکاری خوبی در این زمینه داشته اند و با دعوت از رییس مجلس شورای اسلامی به عنوان سخنران این کنگره، شهدای ملایر را در سطح کشور مطرح خواهیم کرد.

آزادبخت همچنین خواستار تکریم از نیروی انتظامی در هفته ناجا و برگزاری برنامه های منسجم در این هفته شد و بیان داشت: مسوولان عملکرد مثبتی در دیدار و سرکشی از خانواده های معظم شهدا در مناسبت های مختلف داشتند که نیاز است در هفته ناجا نیز به این امر مهم به خوبی پرداخته شود.