- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

فرماندار کوهدشت در گفتگو با میرملاس : توسعه پایدار کوهدشت نیازمند روحیه تعامل و همکاری است

IMG_۲۰۱۴۱۰۰۲_۲۲۳۲۱۹

 

سرپرست فرمانداری کوهدشت گفت: دستیابی به توسعه پایدار در این شهرستان نیازمند همکاری و تعامل همه مسئولان با مردم به ویژه نخبگان است. 

محمدکرم محمدی امروز  در گفت‌وگوی اختصاصی با سایت میرملاس در کوهدشت اظهار داشت: این شهرستان دارای پتانسیل‌ها و توانمندی‌های بسیاری در حوزه‌های مختلف از جمله نیروی متخصص و جوان و بهره بردن از اراضی کشاورزی و باغی مرغوب است.

ایشان بیان داشت : این شهرستان با پیشینه ی روشن در طول دوران ها در همه ی فرازهای مختلف از تاریخ خود نقش های برجسته و درخشانی داشته به شکلی که در سالهای دفاع مقدس فرزندان دلیری را در دفاع از کیان وطن اسلامی تقدیم انقلاب  نموده و امروز نیز بخشی از سرداران سلحشور آن در دوره های خدمت نظامی ، انتظامی در نیروهای مسلح دارای نقش های راهبردی و استراتژی نظام هستند که باید همه قدردان این عزیزان باشیم . در زمینه عالمان دینی نیز دارای علمایی در سطوح بالای اخلاقی ، عرفانی و با درجه اجتهاد منشاء تغییر و تحولات فرهنگی و پاسداری از دین و دیانت مردم بوده اند ، بی شک در استمرار این حرکت بالندگی این مردم امروز توسط نیروهای متخصص ، جوان و دین باور و خدا محور آن در این کشوربرکسی پوشیده نیست.

وی تصریح کرد: برای بهره‌مندی صحیح از این توانمندی‌ها نیازمند تدوین و اجرای برنامه‌های کارشناسی و علمی هستیم و خوشبختانه این مهم در شهرستان کوهدشت در مدیریت جدید مورد تاکید ویژه دستگاه‌های اجرایی و از جمله فرمانداری قرار دارد.

سرپرست فرمانداری گفت: در گام نخست برای تبدیل توانمندی‌های بالقوه شهرستان به بالفعل برنامه‌ریزی کارشناسی و علمی صورت می‌گیرد و تلاش می‌کنیم با استفاده از منابع، امکانات و اعتبارات ملی و استانی این توانمندی‌ها را در جهت خدمت به مردم و دستیابی به توسعه پایدار به کار اندازیم.

* بهره‌مندی از نظرات نخبگان کوهدشت در تدوین و اجرای برنامه‌های عمرانی

این مسئول افزود: دولت تدبیر و امید برای توسعه شهرستان کوهدشت برنامه‌های ویژه‌ای دارد و در گام نخست در تلاش هستیم تا ظرفیت‌های موجود در کوهدشت به ویژه در حوزه صنعتی و کشاورزی و تولید محصولات زراعی و باغی و دامی را به درستی راهبری و با تبدیل توانمندی‌های بالایی که در سطح شهرستان وجود دارد از حالت بالقوه به بالفعل، شرایط توسعه و پیشرفت شهرستان را بیش از پیش فراهم کنیم.

محمدی ادامه داد: یکی از اولویت‌های ما بهره‌مندی از نظرات و دیدگاه‌های شهروندان کوهدشتی به ویژه نخبگان، دانشگاهیان و مدیران با تجربه است و به طور قطع با استفاده از این نظرات تلاش می‌کنیم که زیرساخت‌های لازم برای توسعه همه جانبه این شهرستان را فراهم کنیم.

 

IMG_۲۰۱۴۱۰۰۲_۲۲۳۴۴۶

 

* همه باید برای توسعه شهرستان کوهدشت همکاری و تعامل داشته باشند

وی با تاکید بر اینکه در دنیای امروز نمی‌توان بدون بهره‌مندی و در نظر گرفتن توان همه بخش‌ها به ویژه بخش خصوصی به توسعه پایدار دست یافت، گفت: ایجاد شرایط مناسب برای فعالیت بخش خصوصی و نخبگان شهرستان از جمله اولویت‌های فرمانداری است.

سرپرست فرمانداری  تاکید کرد: برای تحقق اهداف توسعه‌ای دولت درشهرستان، همه باید با همدلی و تعامل کارها را به پیش ببریم و فرمانداری تلاش می‌کند میان دستگاه‌های اجرایی و نهادهای مختلف و همچنین بخش خصوصی تعاملی سازنده برقرار کند.

این مسئول گفت: تحقق این مهم نیازمند ترویج فرهنگ همکاری و تعامل است و در این زمینه انتظار داریم رسانه‌ها نیز با نگاهی مصلحانه، مدیران اجرایی شهرستان را در اجرا و تحقق برنامه‌ها یاری کنند.

محمدی تاکید کرد: در این راستا فرمانداری کوهدشت بر تعامل و همکاری با امام جمعه  محترم حجت‌الاسلام طهماسبی  و همچنین جناب ملکشاهی نماینده  محترم مردم و ریاست کمیسیون قضایی در مجلس شورای اسلامی تاکید دارد که این تعامل بی شک در راستای توسعه ی شهرستان سازنده و مفید خواهد بود  و جا دارد از پیگیری های مجدانه ی نماینده محترم که در سطح ملی و استانی در جهت تخصیص اعتبارات نسبت به طرح های عمرانی مسساعدت داشته و دارند تشکر نمایم.

وی اضافه کرد: لازم است یک تشکر ویژه از حسن نظر مهندس بازوند استاندار محترم داشته باشم که حمایت‌های خوبی در جهت توسعه ی شهرستان داشته اند و مطمئن هستیم که در آینده نیز از حمایت‌های ایشان در اجرای برنامه‌ها و خدمت به مردم بیشترین بهره‌ را خواهیم برد.

وی بیان داشت: برای اجرای برنامه‌های کلان و دست‌یابی به توسعه پایدار نیازمند همکاری مدیران دستگاه‌های مختلف هستیم و در این مسیر به عنوان نماینده اجرایی دولت از یک سو از دستگاه‌های اجرایی و مدیران شهرستان انتظار داریم که تمام توان خود را در خدمت‌رسانی به مردم و اجرای برنامه‌های دولت به کار بسته و از سوی دیگر فرمانداری در این مسیر ضمن ارائه حمایت‌های لازم در راستای تحقق این برنامه ها پیگیر مطالبات برحق مردم شهرستان خواهد بود.

* فرمانداری کوهدشت از نقد مصلحانه استقبال می‌کند

سرپرست فرمانداری  تاکید کرد: رئیس جمهور محترم و مدیران ارشد استان لرستان بارها تاکید کرده‌اند که خود را بی‌نیاز از نقد نمی‌دانند و مدیریت فرمانداری این شهرستان نیز در اجرای برنامه‌ها از نقد مصلحانه به ویژه انتقادهای رسانه‌ها استقبال خواهد کرد.

محمدی متذکر شد: این انتظار وجود دارد که رسانه‌ها در انتقادها و نقادی‌ها، شرایط موجود، کمبودها و کاستی‌های موجود ، منافع مردم را لحاظ کنند و مطمئن هستیم  انتقادهایی که در این چارچوب مطرح می‌شود، بیشترین کمک را به توسعه شهرستان خواهد کرد.

ایشان  اذعان داشت: مدیران شهرستان باید همراه و همگام با نظام و دولت  تدبیر و امید که برخواسته از مشارکت مردم در راستای محقق شدن مردمسالاریست خود را خادم ملت بدانند و مردم مطمئن باشند که به عنوان خدمت‌گذاران مردم شهیدپرور و ولایی این شهرستان تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات و برآورده کردن نیازهای آنها انجام خواهیم داد.

وی ادامه داد :‌ صمیمانه از همه ی کسانی که حقیر را مورد مهر و محبت خود چه به وسیله ی اطلاعیه ، پلاکارد (بنر)‌،کامنت های درج شده در سایت ها ،‌ پیامک ،تماس تلفنی و حضوری قرار داده اند سپاسگذارم و از آنانی که نقد منصفانه که خود رهنمودی خواهد بود در جهت دستیابی به مطلوب و نیز نشان دهنده ی نظارت عمومی برکار ما می باشد تشکر نمایم ، و امیدوارم در دولت اعتدال زیر پرچم رهبری از کیان این کشور به اندازه ی وسع و توان خود مدافع راستین باشیم .

محمدی در پایان بیان داشت :  جا دارد از سایت وزین و پرمخاطب میرملاس و دیگر سایت های خبری شهرستان و رسانه های مکتوب ، دیداری و شنیداری در ارائه خدمات اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به مردم تقدیر و تشکر نمایم.