تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
4

حجت‌الاسلام میرعمادی: امنیت اخلاقی از مطالبات اصلی مردم است

  • کد خبر : 57465
  • 11 مهر 1393 - 17:07

  خطیب جمعه خرم‌آباد با اشاره به اهمیت امنیت در ابعاد گوناگون گفت: امنیت و اقتصاد بسترسازی عبادت خداوند متعال هستند و امروز امنیت اخلاقی از مطالبات اصلی مردم است. به گزارش میرملاس به نقل از ایسنا، حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی در خطبه‌های نمازجمعه خرم‌آباد در مصلی الغدیر این شهر با محکوم کردن سکوت […]

13921101001026_PhotoA

 

خطیب جمعه خرم‌آباد با اشاره به اهمیت امنیت در ابعاد گوناگون گفت: امنیت و اقتصاد بسترسازی عبادت خداوند متعال هستند و امروز امنیت اخلاقی از مطالبات اصلی مردم است.

به گزارش میرملاس به نقل از ایسنا، حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی در خطبه‌های نمازجمعه خرم‌آباد در مصلی الغدیر این شهر با محکوم کردن سکوت آمریکا در برابر جنایات گروهک تروریستی داعش افزود: آمریکا در مقابل تمامی جنایت‎های داعش سکوت کرده است و به بهانه مبارزه با تروریست زیرساخت‌های سوریه را از بین می‌برد.

وی اضافه کرد: مشخص شد که آمریکا هرگز توان رهبری ائتلاف ضد تروریسم را نخواهد داشت و کشوری که عملاً با داعش مبارزه می‌کند جمهوری اسلامی ایران است.

حجت‌الاسلام میرعمادی ادامه داد: طبق آمار رسمی سازمان ملل، داعش هفت هزار شیعه را سربریده و رسماً اعلام کرده‌اند که ۱۰ هزار کودک شیعه بی‌سرپرست در عراق وجود دارد.

خطیب جمعه خرم‌آباد بیان مواضع انقلابی و قاطع توسط رئیس جمهوری در مجمع عمومی سازمان ملل و دیدارهای جانبی این سفر را شایسته تقدیر و تشکر دانست و خاطرنشان کرد: اقدامات مطلوب این سفر تمامی دنیا را تحت‌الشعاع خود قرار داده است چراکه در این سفر مواضع ایران تبیین و حقوق هسته‌ای کشور نیز مورد تاکید قرار گرفت.

نماینده ولی فقیه در لرستان در بخش دیگری از سخنان خود با تبریک فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی افزود: زحمات و اقدامات ارزشمند نیروی انتظامی در راستای برقراری نظم و امنیت قابل تقدیر است.

حجت الاسلام میرعمادی با اشاره به اهمیت امنیت در ابعاد گوناگون گفت: امنیت و اقتصاد بسترسازی عبادت خداوند متعال هستند و امروز امنیت اخلاقی از مطالبات اصلی مردم است.

 

 

وی ادامه داد: مردم باید توجه داشته باشند که شرط برقراری امنیت در تمامی ابعاد همکاری و حضور همیشگی آنان است چراکه نیروی انتظامی با داشتن پشتوانه مردمی در فعالیت‌های خود موفق خواهد بود.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=57465

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.