تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
4

جدال کریمی قدوسی با بروجردی پایان یافت / اعتبارنامه ها به تصویب مجلس رسید

  • کد خبر : 5754
  • 01 تیر 1391 - 12:13

      باالاخره پس از مدتها بررسی اعتبارنامه دو عضو کمیسیون امنیت ملی ، علاءالدین بروجردی و جواد کریمی قدوسی به تصویب نمایندگان رسید. به گزارش سرویس سیاسی میرملاس نیوز ؛ در حالی اعتبارنامه این دو نماینده مجلس در جلسه علنی ( چهارشنبه ۲۴ خرداد) مجلس شورای اسلامی به تصویب رسید که جواد کریمی قدوسی منتخب مشهد و […]

 

 

 

باالاخره پس از مدتها بررسی اعتبارنامه دو عضو کمیسیون امنیت ملی ، علاءالدین بروجردی و جواد کریمی قدوسی به تصویب نمایندگان رسید.

به گزارش سرویس سیاسی میرملاس نیوز ؛ در حالی اعتبارنامه این دو نماینده مجلس در جلسه علنی ( چهارشنبه ۲۴ خرداد) مجلس شورای اسلامی به تصویب رسید که جواد کریمی قدوسی منتخب مشهد و کلات مدتی به قصد خارج کردن علاءالدین بروجردی منتخب بروجرد از کمیسون و حتی از مجلس تلاش کرد.

البته به این موضوع باید اشاره کرد که تلاشهای قدوسی که بارها با رسانه های گروهی مصاحبه های گونان ترتیب داد و دخالت بروجردی در موضوعاتی از جمله اختلاس بزرگ را مطرح می کرد بی نتیجه ماند به طوریکه برای بار دیگر بروجردی با کسب اکثریت آراء سکان کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی را به دست گرفت.

با توجه به ابنکه کریمی قدوسی به اعتبارنامه بروجردی اعتراض کرده بود، در مقابل علاء الدین بروجردی نیز به اعتبارنامه کریمی اعتراض کرد  ‌و  به همین دلیل بود که این دو اعتبارنامه به کمیسیون تحقیق مجلس نهم ارجاع شد.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=5754

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. بروجردی از افتخارات لرستان است وتعهد ایشان به نظام اثبات شده است .

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.