تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
10

تیم کشتی فرنگی نوجوانان ناشنوای ایران با سرمربی کوهدشتی نایب قهرمان جهان شد

  • کد خبر : 57601
  • 14 مهر 1393 - 12:19

  به گزارش میرملاس ؛ اولین دوره رقابت های جهانی کشتی فرنگی نوجوانان ناشنوا روز گذشته در شهر ایروان ارمنستان با حضور کشتی گیران تیم های حاضر در این پیکارها برگزار شد در نهایت تیم روسیه عنوان قهرمانی را کسب کرد، تیم ایران با کسب یک مدال طلا، سه نقره و سه برنز نایب قهرمان […]

100946

 

به گزارش میرملاس ؛ اولین دوره رقابت های جهانی کشتی فرنگی نوجوانان ناشنوا روز گذشته در شهر ایروان ارمنستان با حضور کشتی گیران تیم های حاضر در این پیکارها برگزار شد در نهایت تیم روسیه عنوان قهرمانی را کسب کرد، تیم ایران با کسب یک مدال طلا، سه نقره و سه برنز نایب قهرمان شد و تیم ترکیه یکی دیگر از مدعیان قهرمانی در مکان سوم ایستاد.

 روح اله دل انگیز کشتی گیر سابق لرستان و یکی از مربیان سازنده شهرستان کوهدشت که بعنوان سرمربی هدایت تیم ملی نوجوانان ناشنوا را به عهده داشت پیرامون کسب عنوان نایب قهرمانی در اولین دوره این پیکارها گفت: از خرداد ماه اردوی آماده سازی را آغاز کردیم و تا روز اعزام نیز تمرینات منظم و مرتبی را پشت سرگذاشتیم و برای اینکه بتوانیم در این پیکار با دست پر برگردیم با کمک مسئولان فدراسیون و دیگر اعضای کادرفنی از نظر روحی روانی بچه ها را آماده حضور در این میدان کردیم.

 وی در ادامه اظهار داشت: دو اردوی آخر رو در خانه کشتی مجموعه ورزش آزادی برگزار کردیم که باید از مسولان محترم فدراسیون کشتی و تمامی پرسنل زحمتکش خانه کشتی نیز تشکر کنم چرا که حمایت آنها نیز این آرامش خاطر را به ما داد تا با کمترین مشکل کارمان را دنبال کنیم و همه این حمایت ها و توجه باعث شد که برای نخستین بار روی سکوی دوم جهان قرار بگیریم.

 دل انگیز که از کسب عنوان نایب قهرمانی و تلاش شاگردانش ابراز رضایت داشت گفت: به دلیل اینکه اولین حضور در میدان جهانی را تجربه می کردیم قرار گرفتن بر روی سکوی دوم جهان رضایت بخش بود، اگر مشکل داوری وجود نداشت حداقل باید بین ۳ تا ۴ مدال طلا می گرفتیم همه کشتی گیران با تعصب و غیرتی که داشتند بر روی تشک ظاهر شدند و در نهایت با کسب ۷ مدال به کار خود پایان دادند.

سرمربی تیم نوجوانان فرنگی ناشنوا تاکید کرد: با توجه به اینکه هیچ شناختی نسبت به حریفان نداشتیم اما برای کسب عنوان قهرمانی با تیم های مثل روسیه، ترکیه، ازبکستان که از مدعیان اصلی بودند در کورس رقابت قرار گرفتیم و در نهایت با ایستادن بر روی سکوی دوم جهان تجربه خوبی به دست آوردیم که در صورت توجه به همین پشتوانه ها در سال های آتی کسب مدال بیشتر و خوشرنگتر دور از دسترس نخواهد بود.

 مربی سازنده و بدون ادعای کوهدشتی که هدایت تیم ملی نوجوانان ناشنوا را به عهده دارد در پایان گفت:برای کسب این عنوان خیلی ها تیم را حمایت کردند اما از دکتر علیمرادی ریاست فدراسیون ناشنوایان کشور، آقای حمید گرشاسبی معاون وزیر ورزش و رئیس انجمن کشتی ناشنوایان، حسین اسفندیاری مدیر تیم های ملی فرنگی و کلیه پرسنل فدراسین ناشنوایان صمیمانه سپاسگزارم که باعث این موفقیت شدند، در نهایت امیدوارم با کسب این عنوان توانسته باشیم گوشه ای از حمایت ها و زحمات این حامیان دلسوز را جبران کرده باشیم.

 مصاحبه از : علی سوری

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=57601

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 41در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۴۱
  1. جناب آقای روح اله دل انگیز سر مربی ارزشمندو سازنده و بدون ادعای کوهدشتی کسب مقام نایب قهرمانی کشتی فرنگی نوجوانان ناشنوا کشور رابه جنابعالی وتیم ملی تبریک عرض می نمایم.

  2. جناب آقای روح اله دل انگیز سر مربی ارزشمندو سازنده و بدون ادعای کوهدشتی کسب مقام نایب قهرمانی کشتی فرنگی نوجوانان ناشنوا کشور را درمسابقات جهانی ارمنستان به جنابعالی وتیم ملی تبریک عرض می نمایم.

  3. تبریک آقای دل انگیز
    انشاالله باتیم ملی بزرگسالان کشورقهرمانی جهان راتجربه کنی

  4. الحمدالله
    تبریک و خداقوت به سرمربی ارزشی آقای دل انگیز

  5. این افتخار کسب شده باعث غرور و مباهات ما شد چرا که هم سرمربی و هم بیشتر این قهرمانان از همین شهرستان کوهدشت هستند صمیمانه تبریک میگویم

  6. خداقوت جناب دل انگیز.ازکشتی گیرخوب شهرمان که عضوتیم اقای دلانگیزبوداقای مجتبی اولادقباد ومقام پنجم راکسب کردخداقوت می گویم انشااله درجوانان موفق باشی این رابدان ورزش بردوباخت داردوشمادراول راه هستی اصلا ناامیدنباش.

  7. خسته نباشی دلاور ، خدا قوت . انشاء الله با عملکرد بسیار عالی جنابعالی مسئولین فدراسیون چشمهای خود را باز کنند و در مقاطع بالاتر از وجود نازنین و بی ادعای جنابعالی که از مربیان خوش خلق و مردمی و مجرب هستید استفاده نمایند به امید آن روز موفق باشید .

  8. خدا قوت دل انگیز عزیز به امید مربیگری تیم ملی فرنگی

  9. خسته نباشی آقای دل انگیز

  10. این پیروزی را به جامعه ورزشی ومخصوصا شهرستان کوهدشت تبریک وبه پهلوان جوان آقای دل انگیز خسته نباشید و خدا قوت می گم

  11. تبربک به دلیر مرد کوهدشت پهلوان دل انگیز!

  12. تبریک میگم به آقای دل انگیز/
    و تشکر از دکتر علیمرادی بخاطر انتخاب بجاشون.

  13. تشکر وقدردانی از مربی زحمت کش

  14. باسلام وعرض خسته نباشید دست مریزا دلاورکوهدشتی.این افتخاررابه مردم شریف کوهدشت تبریک میگم .

  15. خدا قوت .خسته نباشی دلاور.

  16. ضمن تبریک به قهرمانان ناشنوای کشتی گیر که با کمترین امکانات موفق به کسب افتخاری بزرگ برای شهرمان شدند .امیداست مسولین جهت شکوفایی توانمندی و استعدادهای این عزیزان توجه ویژه داشته باشند و تشکر از مربی پرتلاش این عزیزان.

  17. برای سعید عبدولی :
    پس از ناداوری درالمپیک، چند روز پیش برای دومین بار در طول عمر ورزش قهرمانی کشتی گیر ارزنده کشورمان، آقای سعید عبــد ولی بود که حق کشی آشکار، بیرحمانه و بیشرمانه ای صورت گرفت. واکنش شدید ،طبیعـی و قابل درک ایشان که در دقایق ابتدائی انجام شد، با کمک مربیان فهیم تیم ملی کشتی آزاد ایران و البته با درک بالای شخص ایشان از شرائط موجود کنترل شد و تحسین میلیون ها ناظر تلویزیونی را برانگیخت.

    واقعیت تلخ آن است که چنین حق و ناحق کردن ها برای اولین بار نبود که با عبد ولی صورت گرفت و قطعآ آخرین هم نخواهد بود. امــّــا آنچه که در اذهان باقی خواهد ماند، نه مدال طلای زورکــی و کم ارزش رقیب کره ای، بلکــه متانت، تشخص، آرامش معنی دار و سکوت مطلق “پهلوان” کشورمان است که به این زودی ها به طاق نسیان گرفتـــار نخواهد شد. عبد ولـــی باید بداند که اگرمدال طلا برگردن می آویخت تنها یک “قهرمان” دارنده مدال طلا شناخته می شد. امـّا این ناداوری که در حق او انجام شد از او یک “پهلوان” ساخت که نامش با تمام ادوار بازهای آسیائی و المپیک گره خورده و فرامـــوش نخواهد شد. حمایت تمام قد ملت ایران، جامعه ورزش، مسؤلان رده های مختلف سیاسی و فرهنگـــی و تمام ازادگان و جوانمردانی که شاهد این حق کشی بودند، در جای خود دستاورد قابل توجـــه این نامردی و نامردمی بارز بوده است.

    رقابتهای آسیائی ۲۰۱۴ به تاریخ می پیوندد ونام دارندگان مدال های طلا و نقره و برنز در تاریخچه مسابقات ثبت خواهد شد. امــّـا آنچه برای هر دوره در یادها زنده خواهد شد نام “عبد ولی” و داستان این حق کشی بی رحمانه و بیشرمانه است که بعنوان قربانــی زد و بند های خارج از دایره ورزش ماندگار خواهد بود.

    این ها را گفتــم تا این کشتی گیـــر ارزنده کشورمان بداند که اگر مدال طلای او را به برنز تبدیل کردند، از سوی دیگر نام او برای همیشه با عنوان قهرمانی کشتی آزاد مسابقات آسیائی و بین المللی گره خورده است.

    مردم ما بارها ثابت کرده اند که در چنین مواقعی پشتیبان پهلوانشان هستند و زحماتش را ارج می نهنــد. در بازگشت او را روی دوش خواهند کشید و با تاج گل استقبالش خواهند کرد. مسؤلان نیز به نوبه خود قول تشویق متناسب داده اند. تمام اینها نشان از مدال طلائی است که مردم ایران با تمام وجودشان برایش در نظر گرفته اند.

    آقای عبد ولی ،مدال طلای ملت ایران مبارک بادت.
    برگرفته ازنظربینندگان

  18. اول خدا قوت به جناب دل انگیز عزیز.دوم اگر ازنفرات اعضامی به مسابقات جهانی ارمنستان هفت نفر کوهدشتی نبودند وزحمت سایر عزیزان درگذشته برای موفقیت این عزیزان نبود/ازجمله اقایان فرامرزبابای عزیز که نزدیک به شش ما اموزش بی دریغ به انها دادو فردزحمت کشی بنام سیروس مومنی که در همه حال یارویاور این عزیزان نبود چه بسا جناب دل انگیز عزیز که خیلی هم دوستش داریم به این مرتبه نمی رسیدودرموفقیت این عزیزان خیلی ها زحمت کشیده اند.وهرخدمتی که بوده بی مزدبودومنت.

  19. سلام روح اله جان تبریک صمیمانه امیدوارم شاهد افتخارات بیشتری از شما باشیم.

  20. سلام وخداقوت.نائب قهرمانی ارزشمند ملی پوشان کشتی فرنگی ناشنوایان دررقابتهای جهانی نشان از غیرت ،جوانمردی این عزیزان و همچنین لیاقت ،شایستگی و توانمندی بالای فنی وعلمی سرمربی جوان وخوشفکر دیار قهرمان پرور لرستان که همواره دردومین آزمون بزرگ پرچمداری نظام درمسابقات قهرمانی جهان بانام مقدس جمهوری اسلامی وموجب افتخار صدرنشینی این پرچم سه رنگ زیباومبارک شد.
    این موفقیت ارزشمند به مقام معظم رهبری ،ملت بزرگ ایران ،خانواده معظم شهدا ومردم قهرمان پرورکوهدشت تبریک وتهنیت باد.

  21. خداقوت دلاور خسته نباشی پهلوان

  22. به دوست وهمکار عزیزم برادر دل انگیز از اینکه برای کشور افتخار آفرینی کردی تبریک میگم امیدوارم در آینده نزدیک با تیم بزرگسالان این افتخار را کسب کنی

  23. خسته نباشی .دست مریزاد جنابعالی افتخار استان وشهرستانی ومزد زحمات بی دریغ خودتان که بصورت تمام وقت برای کشتی رده های نونهالان ،نوجوانان وجوانان را به گردن گرفته ایی .انشااله مربیگری بزرگسالان کشور

  24. سلام و خدا قوت خدمت دوست عزیزم آقا روح الله دل انگیز ایشالا همیشه موفق باشی

  25. بنده هم این پیروزی بزرگ را به شما استاد عزیزم تبریک عرض می کنم خسته نباشی دلاور

  26. سلام برادر دل انگیز خدا قوت انشالا همیشه موفق باشی

  27. روح الله ی عزیز تبریک. بازم افتخار کسب کن. همه خوشحال میشن. آخرین باری ک همدیگه رو دیدم روز خوبی بود. زندگی ت به شادی و روشنی. برقرار باشی.

  28. و تبریکی دیگر به معلمان دلسوز و فداکار آموزشگاه استثنایی باغچه بان ۱ کوهدشت که ۶ نفر از دانش آموزان ناشنوا را ، آن طور توانمند ساختند که در عرصه های جهانی افتخار آفرین باشند . جا دارد جامعه بر این باور باشد که افراد ناشنوا توانمندیهایی فرا تر از قهرمانی در مسابقات جهانی دارند پس در استخدام و استقلال شغلی و تشکیل زندگی برای آنان عدالت رعایت شود . موفقیت این عزیزان را ( مجتبی اسدی – رضا کاه کوهی – مراد رضایی – مجتبی اولادقباد – سید صادق وفایی شیرزاد مهکی ) بار دیگر به خانواده هایشان تبریک می گوییم .

  29. باسلام وخداقوت خدمت برادرعزیز وبی توقع عرصه ورزش این افتخار بزرگ رابه جامعه ورزشی کوهدشت وخانواده محترم ایشان تبریک میگویم

  30. ضمن تبریک به آقای دل انگیز و دیگر کشتی گیران و آرزوی سر بلندی و تداوم این افتخارات . برای این عزیزان خیلی ها زحمت کشیدن اند حیف است که از کارکنان اداره بهزیستی الخصوص آقای مومنی در این جا یادی نشود موفق و پیروز باشید

  31. تبریک و تهنیت . با آرزوی توفیق در مراحل بالاتر

  32. با تبریک فراوان به پهلوان دل انگیز که هم ار لحاظ ورزشی پهلوان و هم در عرصه های اجتماعی و علمی الگوی جوانان لرستانی میباشند.
    فقط یک نکته به دوستمان (اکبر م )که توصیه میگردد در زمینه‌های که تخصص ندارند ورود نکنند چون آقای دل انگیز مربی تیم فرنگی می باشند در صورتیکه کشتی گیران کوهدشتی در مسابقات آزاد جوانان با سرمربیگری آقای محست کاوه امروز و فردا به روی تشک میروند که برایشان آرزوی قهرمانی را داریم.و مورد دیگر اینکه انتخاب سرمربی توسط رییس فدراسیون انجام میگیرد.

  33. خسته نباشی برادر.

  34. با آرزوی توفیق روز افزون برای برادر بسیجی ، معلم اخلاق آقای دل انگیز عزیز

  35. جناب اقای ریس مدرسه باغچه بان چراانصاف رارعایت نکردی ازاقای سید عزیزولی÷ورسوال کن وجوابت رابگیر.ناشنوای که اسمهارا ازهم تشخیص نمیدهد خدمتی بوده که ازشما دریافت کرده.

  36. باسلام وخسته نباشید وضمن عرض تبریک بخاطر موفقیتهای پیاپی جنابعالی دوست عزیز وکسب این قهرمانی وسربلندی جدید برای میهنم ایران وهمشهریان کوهدشتی عزیز.دست مریزادخداقوت به امید موفقیت شما وکسب جایگاههای بالاتر برای شما وموفقیت تمام ورزشکاران ایران عزیز درتمام عرصه ها علی الخصوص ورزشکاران همشهری

  37. با سلام و عرض ادب به محضر همه شما سروران عزیزی که نسبت به این بنده حقیر ابراز محبت نمودید تشکر و قدردانی مینمایم.و امیدوارم همچنان اینجانب را مشمول دعای خیر خودتان قرار دهید.

  38. تبریک میگم اقای دل انگیز خسته نباشی من همیشه برای شما و بچه ها خیلی دعا کردم همه کوهدشت باخت بود سه نفر مدال گرفتن ناراحت هستم انشااالله مسابقه کشتی بزرگسالان کوهدشت موفق باشید به مردم دعا کنید ناشنوایان کوهدشت پیروزمیشه .دست مریزاد

  39. خسته نباشی دلاورباغیرت ایشالاراه روبرای دیگرجوانان مستعدکوهدشتی هموارترکنید

  40. آقای دل انگیز کسب عنوان نایب قهرمانی کشور را به شما و مردم شهرستان کوهدشت تبریک میگویم

  41. تبریک می‌گویم

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.