- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

بهره‌برداری از پردیس بین‎الملل دانشگاه علوم پزشکی لرستان

14-83

 

مدیرکل آموزش دانشگاه علوم پزشکی لرستان از بهره‎برداری پردیس بین‎الملل این دانشگاه تا دو سال آینده خبر داد.

 به گزارش میرملاس به نقل از ایسنا ، فرهادی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه پردیس بین‎الملل دانشگاه ظرف دو سال آینده راه‎اندازی می‎شود و امسال پذیرش دانشجوی رشته پزشکی در قالب این پردیس شروع شده است، افزود: در سال‎تحصیلی جدید ۱۰ نفر دانشجوی رشته پزشکی در قالب پردیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان پذیرش شده‎اند.

 وی افزود: هزینه تحصیل در پردیس بین‎الملل دانشگاه علوم پزشکی لرستان در رشته پزشکی سالانه ۱۶ میلیون تومان است.

 مدیرکل آموزش دانشگاه علوم پزشکی لرستان تصریح کرد: سال گذشته از طریق کنکور سراسری ۹۰ نفر در رشته پزشکی این دانشگاه پذیرش شده بودند و امسال با احتساب ۱۰ نفر دانشجوی پردیس بین‎الملل، این تعداد به ۱۰۰ نفر افزایش یافته‎اند.

 این مقام مسئول ادامه داد: راه‎اندازی پردیس بین‎الملل در دستور کار دانشگاه علوم پزشکی لرستان است و تا دو سال آینده این پردیس به بهره برداری می‎رسد.

 فرهادی بیان کرد: در حال حاضر پیگیر پذیرش دانشجو در رشته‎های علوم آزمایشگاهی و رشته‎های زیرمجموعه بهداشت و پیراپزشکی از طریق کنکور سراسری سال آینده در پردیس بین‎الملل دانشگاه علوم پزشکی لرستان هستیم.

 وی با اشاره به اینکه در سال‎تحصیلی جدید در مجموع ۵۵۹ نفر دانشجو در این دانشگاه پذیرش می‎شوند، گفت: با احتساب دانشجویان ورودی جدید در مجموع سه هزار نفر دانشجو در ۱۷ رشته تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد در دانشگاه علوم پزشکی لرستان تحصیل می‎کنند.