تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
4

۶۵ پزشک متخصص به پزشکان لرستان افزوده خواهد شد

  • کد خبر : 57650
  • 15 مهر 1393 - 13:57

  معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: با توزیع پزشکان متخصص در کشور، سهم لرستان ۶۵ پزشک در رشته های مختلف بوده که این افراد در آینده نزدیک به استان اعزام خواهند شد. به گزارش میرملاس به نقل از ایرنا دکتر سیاوش بیرانوندافزود: با توجه به رایزنی های فشرده و تحقق سهم لرستان از […]

81339924-5997879

 

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: با توزیع پزشکان متخصص در کشور، سهم لرستان ۶۵ پزشک در رشته های مختلف بوده که این افراد در آینده نزدیک به استان اعزام خواهند شد.

به گزارش میرملاس به نقل از ایرنا دکتر سیاوش بیرانوندافزود: با توجه به رایزنی های فشرده و تحقق سهم لرستان از حضور این پزشکان، وضعیت درمان در استان به طرز چشمگیری ارتقا خواهد یافت.

وی تصریح کرد: با اعزام این متخصصان مشکل شهر پلدختر که جراح عمومی نداشته و شهر کوهدشت که با کمبود پزشک متخصص جراحی زنان و زایمان مواجه بودند مرتفع شده و جایگزین متخصصینی که طرح لایحه آنها نیز پایان یافته بود تامین خواهد شد.

وی ادامه داد: این متخصصان به هیچ عنوان حق دایر کردن مطب و یا فعالیت در بخش های خصوصی را نداشته و باید بصورت تمام وقت در مراکز درمانی دانشگاه به ارائه خدمت بپردازند .

وی گفت: ویزیت سرپایی با حداقل هزینه از مزایای عمده ارائه خدمات این پزشکان است که مردم شریف لرستان از آن بهره مند خواهند شد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی لرستان اضافه کرد: همچنین با توجه به آغاز اجرای طرح تحول نظام سلامت، در رابطه با برنامه حمایت از ماندگاری پزشکان درمناطق محروم که از ابتدای خرداد ماه اجرایی شده ، بیش از ۹ میلیارد ریال اعتبار به استان اختصاص یافته است.

دکتر بیرانوند افزود: در این خصوص جلسه های متعددی با متخصصین شاغل در شهرهای مشمول برنامه انجام و در هشت شهرستان با بیش از ۱۵۰ پزشک متخصص قرارداد منعقد شده است.

وی گفت: همچنین همزمان با آغاز اجرای طرح تحول نظام سلامت در کشور و استان، شش میلیارد ریال به منظور حضور پزشکان متخصص مقیم ، به این استان اختصاص یافته است.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=57650

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 6در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۶
  1. آقایان مردم کوهدشت روسرکار گذاشته اید با فرستادن معاون بهداشتی دانشگاه آنهم چند روز درهفته نمیشه تشکیلات از هم گسیخته بهداشت ودرمان کوهدشت را سروسامان داد.یک فکر اساسی بکنید این اقدامات مسکن گونه خود نوعی فریبکاری وخیانت است.

  2. این نتیجه تلاش سایتهای خبری کوهدشت بویژه میرملاس است.
    دست تمام پرسنل سایتهای خبری که درگیر کمبودها و نگرانی های مردم هستند درد نکند.
    قدم شیدا نه تنها برای مردم روستایش بلکه برای همه لرستان سبک بود.
    تشکر
    تشکر
    تشکر

  3. دکتر جان ضمن تشکر اززحمات جنابعالی فکری به حال این دکترهای زیر میزی بگیر بکن تا انشاءا…باقیات وصالحاتی برایت باشد

  4. دست مریزاد.اگر مراکز بخش دارای متخصصین کودکان و داخلی باشند .کمتر آمپول اشتباهی به این بچه های زبون بسته تزریق میشود .از نظر اقتصادی هم به صرفه میباشد

  5. سلام دکتر،شما را به خداحداقل از لحاظ بهداشتی ونظافت به بیمارستان کوهدشت بخصوص قسمت زایشگاه وحیاط ان برسید که شخصا با شبکه بهداشت هماهنگ کردیم ولی نتیجه نداد امید است که اقدام کنید.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.