- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

بازسازی واقعه غدیر در شهرستان کوهدشت

img_5058_0

 

به گزارش میرملاس ؛ یونس کولیوند مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه کوهدشت از باز سازی واقعه غدیر با مشارکت ادارات و نهادهای دولتی شهرستان با محوریت سپاه خبر داد و گفت : واقعه غدیر امسال در سطح استان در یک شهرستان و تنها در شهرستان کوهدشت اجرا می شود. اشان در ادامه افزود “به منظور تعظیم شعائر دین و نشر و ترویج معارف اسلامی بر مبنای آیه شریفه قرآن که می فرماید ومن یعظم شعائر الله فانها من تقوی القلوب “سپاه ناحیه کوهدشت این افتخار را دارد که این واقعه عظیم که در حقیقت برگ زرینی از تاریخ شیعیان است را با مشارکت مردم متدین و ولایت مدار و سدستگاههای دولتی شهرستان اجرا و بازسازی نماید .

کولیوند در ادامه افزود کارهای زیادی در این خصوص تا کنون صورت گرفته من جمله مشخص شدن کارگردان و بازیگران نقش های اصلی وبرجسته آن هم اکنون مشخص شده است .

وی بیان داشت : رایزنی های صورت گرفته در خصوص خریداری و کرایه نمودن ۵ شتر و ۳۰ راس اسب انجام شده است .

ایشان اظهار داشت :  این واقعه با حضور بیش از ۱۰ هزار نفر از مردم و اقشار مختلف برگزار می شود ، بازسازی کاروانها و مردم آن وصحنه پردازی و ساخت خانه کعبه و ایجاد یک برکه آب از جمله اقدامات صورت گرفته در این زمینه است.

کولیوند با بیان این مطلب که بازسازی این واقعه در زمینی به مساحت ۵۰۰ متر در ۵۰۰ متر مربع در ضلع شرقی میدان انقلاب بعد از مدرسه طالقانی راس ساعت ۸ صبح در شهرستان و در روز عید غدیر خم انجام می شود از کلیه مشتاقان و محبین ومردم عزیز و هم استانی ها وهمشهریان گرامی شهرستان دعوت بعمل می آید که با حضور خود شعائر مذهبی و دینی را یک باردیگر ارج نهند.

کولیوند در ادامه افزود :بیش از ۱۵ رسانه در عرصه فضای مجازی و صدا وسیمای ،وگروه تلویزیونی سپاه استان این برنامه را پوشش خبری میدهند