تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 15در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱۵
  1. روحش شاد ویادش گرامی

  2. روح این شهیدبزرگوارشادویادشان گرامی باد /الحق ولانصاف خانواده این شهیدبزرگوارخصوصاپدربزرگوارشان حاج ابراهیم هادیان سالهاست که درعرصه های فرهنگی (راه اندازی هیات های دعای ندبه وزنجیرزنی قمربنی هاشم علیه الاسلام وسنگرنمازجمعه )صادقاته وبی ریاخدمت می نمایند بدون اینکه دنبال کمترین منافع شخصی باشند/امیدوارم مسولین محترم وبزرگوارضمن دیداربااین افرادصالح وصادق ازدیدگاههاونظراتشان درعرصه های فرهنگی واجتماعی استفاده نمایندوازطرفی این دیداراول آقای فرمانداررا به فال نیک گرفته وبرایشان آرزوی سربلندی وتوفیق وخدمت صادقانه وخالصانه رابه مردم فهیم کوهدشت راخواهانیم

  3. درورد خدا بر مردان بی ادعا ، یاد وخاطره دکتر شهید هادیان گرامی و جاودانه باد .شادی روح شهدا صلوات

  4. به روح تمام شهدا درود می فرستیم. یاد وخاطرات دایی عزیزم شهید دکتر اسماعیل هادیان همیشه در اذهان باقی می ماند . خوشا به حال شهدا .

  5. کار خوب وخداپسندانه ای است که مسولین محترم بخاطر روحیه دادن سرکشی داشته باشند با خانوادهای محترم شهدا جانبازان وایثارگران دفاع مقدس امیدوارم این سرکشیها وروحیه دادنها تداوم داشته باشد خداوند روح تمامی شهدا وروح شهید هادیان رابا شهدای کربلا محشور گرداند

  6. سلام بر اسوه صبر ومقاومت
    سلام حاج ابراهیم
    سلام بر اسماعیل به معراج سفر کرده
    و سلام بر همه مادارن و پدران شهدا که با صبر ومقاومت درس ایثار و گدشت را به ما دادند.
    از راهی دور دستان برومند پدر شهید والامقام اسماعیل هادیان جناب حاج ابراهیم هادیان را می بوسم که بوسه براین دستان افتخاری بس بزرگ برای ما خواهد بود.

  7. یاد و خاطر شهیدان همیشه زنده است . کجایند مردان بی ادعا .روحش شاد

  8. ***شادی روح شهدای گردان محبین صلوات***

  9. از اینکه فرماندار بسیجی و جانباز جنگ تحمیلی جناب آقای محمد کرم محمدی در اولین روزهای صدارت خود توجه ویژه ای نسبت به خانواده های شاهد و ایثارگر دارند باید مسولین از این حرکت الگو بگیرند و بصورت اعتقادی نگرش نوی در برنامه ها و کارهای خود نسبت به این قشر معظم داشته باشند چراکه این ماییم که به شهدا احتیاج داریم نه شهدا به ما برای روح شهید اسماعیل هادیان صلوات میفرستیم و برای سلامتی خانواده اش مخصوصا پدر و مادر صبورش دست دعا بسوی حق دراز میکنیم

  10. در اینجا نقل خاطره ای از آن دوست و همکلاسی صمیمی خالی از لطف نیست :
    از همان بچگی، مردانگی و بلند همتی و بی اعتنایی به برخی مسائل در اسماعیل موج میزد. هیچ وقت یادم نمی رود در کلاس دوم ابتدایی در دبستان هنر بودیم. نمی دانم در ثلث اول یا دوم ابتدایی بود که اسماعیل شاگرد اول کلاس شده بود. یک روز با کمال نا باوری دیدم که روی تابلو اعلانات دبستان، بریده یک نشریه یا روزنامه ای را زده بودند و عکس یکی از بچه ها که به عنوان شاگرد ممتاز اعلام شده بود در آن قرار داشت.
    با ناراحتی به اسماعیل خبر دادم و با هم رفتیم تابلو را نگاه کردیم. شاید برای بعضی ها که الان این خاطره را می شنوند هضم این مطلب سخت باشد که واقعا از یک بچه هفت ساله آیا این گونه عکس العملی ممکن است؟ ولی من که خود تنها ناقل و راوی این جریان هستم هنوز هم که آن را در ذهنم مرور می کنم، از عظمت روح اسماعیل در همان دوران بچگی شگفت زده می شوم. به هر حال تا چشمش به تابلو افتاد، لبخندی زد و گفت: همه می دانند که من اول شده ام. بی خیالش…..

  11. درودسلام بروان پاک شهدای عزیز وامام راحل
    ضمن ارادت ویژه به خانواده شریف شهید والامقام دکتراسماعیل هادیان و افتخار همسایگی با خانواده ایشان درزمان سکونتم در شهر کوهدشت ———- دردومنزل دنیایی درخدمت آقااسماعیل بودم :
    ۱-پایگاه شهید باهنر(بازارچه) به همراه شهیدسرافرازاحمدامرایی همکارمخلصم که درعملیات حاج عمران درخدمتش بودم ودرحین مجروح شدن چند کلامی ازاو به یادگار دارم …..که اخلاق نیکو وتبسم زیبای اورا هنوز بیاددارم .روحش شادباد.
    ۲-درمقرگردان شهید شفیع خانی در اندیمشک -شهید هادیان مارابه سمت غرب بدرقه کرد وچندباربه اتوبوسها سواروپیاده شدو بنانبود ایشان بامااعزام شود …..امابعداز عملیات خبرشهادت اورادرهمان منطقه عملیاتی که ما عمل کرده بودیم شنیدم……… روحش شادباد.
    ۳- حضور برادربسیجی وجانبازمان حاج کرم محمدی فرماندارمحترم شهرستان به صورت پررنگ درمراسم تجلیل از شهدا وسرکشی به خانواده های معزز آنان دور ازانتظار نیست که ماهم بعنوان همرزم شهدا وبازمانده ازسفر… .برای ایشان دعاخواهیم کرد.
    ۴-یک نکته درباره برخورد انسانی وبدون ادعای حاج ابراهیم عزیز لازم به یادآوری می دانم وآن اینست که ایشان ( باقربانی کردن اسماعیل خوددرراه معبود) نه تنها خودرا طلب کار نظام وانقلاب نمیداند بلکه با حضور مستمر و تقبل هزینه شخصی درجلسات مذهبی وفرهنگی مایه افتخاری برای همه خانواده های معظم شهداست. خداوند سایر فرزندان برومندایشان راسلامت بدارد انشاالله .

  12. ضمن خیر مقدم خدمت فرماندار بسیجی وجانباز جناب آقای محمدی .از اقدام بسیار زیبا وفرهنگی حضرتعالی در تجلیل از خانواده های شاهد وایثار گران که دوام واستمرار نظام مقدس اسلامی مرهون ازخودگذشتگی این بزرگواران است سپاسگزاری مینمایم.امید است سایر مسئولین هم از اینگونه اقدامات زیبا الگو بگیرند

  13. ما هرچه داریم از شهدا داریم.

  14. گفت:هی میگن شهدا…..هی میگن جانباز…..
    خب چیکار کنیم ؟کسی مجبورشان کرده بود برن؟نمیرفتن….
    گفتم:همونی که تو نداری !!!!!!!!
    گفت : چی؟
    گفتم :غیرت
    درود خدا بر تمامی شهدا از صدر اسلام تا حال ،هر چه داریم از شهداداریم.

  15. سلام بر آنهایی که از همه چیز گذشتند تا ما به هر چه میخواهیم برسیم

    سلام بر آنهایی که قامت راست کردند تا قامت ما خم نشود

    سلام بر آنهایی که به نفس افتادند تا ما از نفس نیافتیم

    سلام بر آنهایی که رفتند تا ما بمانیم

    سلام بر مردان خدا ………..

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.