- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

تاثیر فیلم‎های آمریکایی از بمب‏های هسته‎ای کم‎تر نیست

13930709000251_PhotoA

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: تاثیر فیلم‎های آمریکایی از بمب‏های هسته‎ای کم‎تر نیست، بنابراین مسئولان باید در این خصوص هوشیارتر عمل کنند.

به گزارش میرملاس به نقل از فارس ، حجت‎الاسلام حمیدرضا حنان عصر امروز در مراسم اختتامیه اکران آثار جشنواره بین‎المللی فیلم کودکان و نوجوانان در خرم‏آباد به هجمه‎های فرهنگی دشمنان اشاره کرد و اظهار داشت: امروز دشمن از ابزارهای متفاوتی علیه ارزش‏های ما استفاده می‎کند که از مهم‏ترین آنها فیلم و سینماست، بنابراین ما نیز باید با استفاده از تاثیرگذاری فیلم و سینما از ارزش‏های خود در مقابله با هجمه‎های فرهنگی دشمنان استفاده کنیم.

وی عنوان داشت: ما باید در کشور خود و به طبع استان لرستان از ظرفیت‏های مانند رسانه، سینما، فیلم‏سازی و ابزارهای فرهنگی و هنری به مقابله با این هجمه‏های دشمنان برخیزیم، زیرا تاثیر فیلم‎های آمریکایی و هالیوود از بمب‏های هسته‎ای کم‎تر نیست.

این مسئول خاطرنشان کرد: ما باید از استعدادهای جوانان خود در حوزه فیلم و سینما به خوبی بهره‏مند شویم، زیرا در غیر این صورت بیشتر جوانان ما تحت تاثیر فیلم‎ها و برنامه‏های غربی قرار می‏گیرند.

حنان با اشاره به تعبیر مقام معظم رهبری در این خصوص که اگر می‏خواهیم هر اندیشه‏ای پایدار بماند، باید از هنر استفاده کنیم، افزود: اگر می‏خواهیم، به اهداف خود یعنی حفظ ارزش‎های نظام و انقلاب دست پیدا کنیم، باید از این تعبیر مقام معظم رهبری به خوبی استفاده کنیم و از هنر برای حفظ آنها بهره‏مند شویم.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: امروز یک پایگاه قوی و بانفوذ برای ترویج آرمان‎های انقلاب و ارزش‎های متعالی اسلام قدرت سینما و فیلم‎سازی است، زیرا  دشمن به دنبال این است که از ابزارهای هنر و سینما استفاده کند و ایران‎هراسی و اسلام هراسی را ترویج دهد.

لازم به ذکر است، در مراسم اختتامیه اکران آثار جشنواره بین‎المللی فیلم کودکان و نوجوانان در لرستان فیلم‎سازان حوزه کودک و نوجوان لرستان تجلیل شدند و در این جشنواره ۱۲ فیلم در موضوعات مختلف در دو نوبت صبح و عصر اکران شد.

بر اساس این گزارش، مراسم اختتامیه اکران آثار ۲۸ جشنواره بین‌المللی فیلم‌ کودکان و نوجوانان اصفهان در لرستان عصر امروز با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان، علی کورانی‎فر معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار لرستان، و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در خرم‎آباد برگزار شد.

در ادامه از سعید شاهوردی، پروین مفیدی فیلم‏ساز تلویزیونی، کیانوش دالوند فیلمساز انیمیشن، پروین مفیدی فیلم‏ساز تلویزیونی، امیرمحمد یمینی برنامه‎ساز کودک و نوجوان و… تجلیل به عمل آمد.