تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
7

افزایش دو برابری ظرفیت پذیرش دانشجو در دانشکده‎های فنی لرستان

  • کد خبر : 57764
  • 17 مهر 1393 - 13:45

  نماینده دانشگاه فنی و حرفه‎ای در لرستان گفت: ۵۰۰۰ دانشجو در دانشکده‎های فنی لرستان تحصیل می‎کنند.  به گزارش میرملاس به نقل از ایسنا ، طرهانی نژاد در جمع خبرنگاران بیان کرد: در مهرماه سال تحصیلی گذشته ۷۰۰ نفر دانشجو در پنج دانشکده فنی لرستان پذیرش شد اما امسال با توجه به اعلام ارائه شده […]

17-392

 

نماینده دانشگاه فنی و حرفه‎ای در لرستان گفت: ۵۰۰۰ دانشجو در دانشکده‎های فنی لرستان تحصیل می‎کنند.

 به گزارش میرملاس به نقل از ایسنا ، طرهانی نژاد در جمع خبرنگاران بیان کرد: در مهرماه سال تحصیلی گذشته ۷۰۰ نفر دانشجو در پنج دانشکده فنی لرستان پذیرش شد اما امسال با توجه به اعلام ارائه شده به سازمان مرکزی این دانشگاه، ظرفیت پذیرش دانشجو در دانشکده‌های فنی لرستان در مهرماه به دو برابر افزایش یافت.

 وی ادامه داد: در مجموع دو ترم تحصیلی ظرفیت پذیرش دانشجو در دانشکده‎های فنی لرستان ۲۹۴۵ نفر پیش‌بینی شده است. ۶۰ درصد از این دانشجویان در مهرماه و ۴۰ درصد آن‌ها نیز در بهمن ماه پذیرش می‎شوند.

 نماینده دانشگاه فنی و حرفه‎ای در ادامه از افزایش دو برابری ظرفیت پذیرش دانشجو در دانشکده‎های فنی لرستان خبر داد و گفت: در مجموع ۵۰۰۰ دانشجو در دانشکده‎های فنی لرستان تحصیل می‎کنند.

 این مقام مسئول اضافه کرد: امسال رشته جدیدی به ظرفیت این دانشکده‎ها افزوده نشده است اما درخواست اخذ مجوز چهار رشته کارشناسی و دو رشته کاردانی را ارائه داده‎ایم.

 وی با بیان اینکه جشن استقبال از دانشجویان ورودی جدید دانشکده‎های فنی لرستان، ۲۰ مهرماه برگزار می‎شود، گفت: تمام دانشجویان ورودی جدید ثبت‌نام شده‎اند و کاردانشجویی و تغذیه نیز دریافت کرده‎اند.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=57764

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. این خبر اصلاً خبر خوبی نیست
    درس خواندن زمانی ارزش داشت که ظرفیت دانشگاهها ۱/۵ شرکت کننده ها بود نه الان که ظرفیت از شرکت کنند بیشتر است.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.