تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
4

نمایندگان لرستان در عزل و نصب‌ها دخالتی ندارند

  • کد خبر : 57824
  • 18 مهر 1393 - 2:40

    نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس و دوره چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: مجمع نمایندگان لرستان از عزل و نصب‌ها دخالتی ندارند و ۹۰ درصد این انتصابات را به عهده استاندار لرستان گذاشته‌اند. به گزارش میرملاس به نقل فارس ؛ ایرج عبدی  در همایش یک روزه فرهنگ و مدیریت جهادی در خرم‌آباد اظهار […]

IMG_4509

 

 

نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس و دوره چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: مجمع نمایندگان لرستان از عزل و نصب‌ها دخالتی ندارند و ۹۰ درصد این انتصابات را به عهده استاندار لرستان گذاشته‌اند.

به گزارش میرملاس به نقل فارس ؛ ایرج عبدی  در همایش یک روزه فرهنگ و مدیریت جهادی در خرم‌آباد اظهار داشت: معضلات اجتماعی زیادی در استان لرستان وجود دارد که باید به صورت دغدغه‌ای مشترک در بین مردم به وجود بیایند زیرا لرستان ظرفیت‌های زیادی دارد و نباید امروز شاهد این معضلات باشد.

وی عنوان داشت: امروز در استان لرستان داشتن دغدغه نسبت به معضلات اجتماعی به نخبگان و دانشگاهیان سرایت می‌کند که این برای ما جای امیدواری دارد و برگزاری چنین همایش‌هایی در لرستان نشانه دغدغه داشتن نخبگان و دانشگاهیان نسبت به مسائل فرهنگی است.

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: در برخی از کشورها قانون و فرآیندها مدیریت می‌کنند که در این صورت نقش انسان‌ها در نحوه مدیریت خیلی مهم نیست اما در جامعه‌ای که قانون‌ فرآیندها خیلی مهم نباشد افراد باید با درایت بیشتری نسبت به مسائل عمل کنند بنابراین وقتی فرآیندها پخته نباشند مدیریت باید به سمت جهادی شدن برود.

عبدی با اشاره به اینکه اگر افراد به شیوه جهادی عمل نکنند پیشرفت زیادی حاصل نمی‌شود گفت: امروز ایران یک کشور اثرگذار در منطقه است که باید توسعه پیدا کند بنابر این مدیریت جهادی در این کشور ضروری است.

نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس تصریح کرد: لرستان در ۴ سال گذشته وضعیت خوبی از نظر اعتبارات و منابع مالی نداشته است اما امروز با توجه به تهدیدی که مدیریت ارشد این استان دارد بسیاری از مشکلات و پروژه‌های نیمه تعطیل فعال شده‌اند که این امر جای تقدیر و تشکر دارد زیرا در حال حاضر به اندازه ۳۶ ماه گذشته در خزانه استان لرستان پول وجود دارد که این امر در یک شرایط اقتصادی امروزی نشانه تدبیر مدیریت ارشد این استان است.

وی با اشاره به اینکه ۲۵ درصد معافیت استان لرستان در زمینه‌های مختلف بالا برده‌ایم افزود: همه تلاش خود را برای توسعه لرستان به کار می‌گیریم و در این خصوص از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم.

این نماینده مجلس اظهار داشت: مجمع نمایندگان لرستان از عزل و نصب‌ها دخالتی ندارند و ۹۰ درصد این انتصابات را به عهده استاندار لرستان گذاشته‌اند.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=57824

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 8در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۸
  1. شما و عدم دخالت؟
    باور نداریم…
    شاید جایی زورتان نرسد؛ دیگر می گویید ما نقشی نداریم.

  2. با سلام خدمت آقای آزادبخت

    در همایش یکروزه فرهنگ و مدیریت جهادی که در خرم آباد برگزار شد با افتخار یکی از همشهریان توانمندمان موفق به کسب رتبه اول ارائه مقاله شدند که خودم چون در جلسه حضور داشتم به وجود چنین افرادی در شهرمان افتخار می کنم لطفا از مسئولین همایش پیگیری کنید و این خبر را رسانه ای فرمایید

  3. جناب آقای دکتر عبدی سلام : ضمن ارادت خدمت جنابعالی مگر وظیفه نمایندگان محترم قانونگذاری و نظارت بر حسن اجرای قانون نیست ؟
    آیا این فرموده جنابعالی این شائبه را در اذهان عمومی ایجاد نمیکند که نمایندگان میخواهند وکیل و الدوله باشند نه وکیل ملت ؟
    گر چه آنچه اینجانب از آغاز انقلاب شکوهمند و خونبار اسلامی به عینه مشاهده کرده ام خلاف گفته های حضرتعالیست چرا که تمامی نمایندگان ادوار لرستان بخصوص کوهدشت بدون استثناء همه هم و غم خود را برای جابجائی حتی سرایداران ادارات و دوایر دولتی بکار گرفتند حالا شدت و ضعف آن به نسبت عملکرد بعضی نمایندگان متفاوت است . البته متا سفانه استانداران قبلی لرستان هم در این قضیه بی تقصیر نبوده اند چرا که هر کسی باید وظیفه خود را انجام میداد که آنها نیز به تازیانه ای تبدیل شدند در راستای اهداف سیاسی و باندی گروهی خاص !! .
    نماینده مردم باید از حق مردم دفاع نماید و نماینده دولت هم با انتخاب همکارانی صدیق و خدمت گزار نسبت به وادار کردن مجموعه مدیریت استان در چرخش هرچه سریعتر و بهتر چرخ توسعه هر منطقه اقدام نمایند در غیر اینصورت اگر روند همان روند غیر صحیح قبلی باشد باز هم این راه به ترکستان است و بس و گروهی دیگر میآیند و عزل و نصب های جدید …….. !!!
    در پایان برای تمامی عزیزانی که دغدغه آبادانی لرستان عزیز را دارند سپاسگزارم و امیدوارم استاندار محترم لرستان با همکاری همه آحاد مردم گامهای بلندی در راستای رشد و توسعه استان واقعا محروم لرستان بردارند . بامید آن روز

  4. به نظر شما واقعیت دارد

  5. hاگر واقعیت داشته باشد نشان از پیشرفت لرستان دارد .البته در آینده

  6. بله کاملا واقعیت داره ی عده هستن ک همیشه و همه جا مخالفا درود بر دکتر عبدی

  7. خدارا برای این گفته دکترعبدی شاهد بگیریم ،ای خدای بزرگ!توآگاهی وآگاهترین!

  8. سلام جنابعالی برو دنبال سرمایه گذار عزیز دل ریاست ادارات را رها کن فکر اشتغال باش.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.