تاریخ : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
3

کورانی فر : نرخ بیکاری جوانان ۱۴ تا ۲۵ ساله استان لرستان، ۶۰ درصد است

  • کد خبر : 57827
  • 18 مهر 1393 - 2:44

    معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی استانداری لرستان گفت: جهاددانشگاهی می‎تواند بخشی از معضلات استان را رفع کند.  به گزارش میرملاس به نقل ایسنا ، کورانی‎فر در دیدار معاونان جهاد دانشگاهی با استاندار افزود: به واسطه شرایط خاصی که بر لرستان حاکم است به شدت به تقویت و حمایت از مراکزی مانند جهاددانشگاهی […]

_MG_1891

 

 

معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی استانداری لرستان گفت: جهاددانشگاهی می‎تواند بخشی از معضلات استان را رفع کند.

 به گزارش میرملاس به نقل ایسنا ، کورانی‎فر در دیدار معاونان جهاد دانشگاهی با استاندار افزود: به واسطه شرایط خاصی که بر لرستان حاکم است به شدت به تقویت و حمایت از مراکزی مانند جهاددانشگاهی نیازمندیم تا با کمک چنین نهادهایی فرآیند ایده فناور به محصول قابل مصرف تکمیل شود.

 وی با اشاره به پتانسیل بالای گیاهان دارویی، معادن، طبیعت و… لرستان، اظهار کرد: جهاد دانشگاهی می‎تواند با انجام پژوهش، مسائل تئوری را با عمل تلفیق کرده و از ظرفیت‎های بالای استان در جهت توسعه و ایجاد اشتغال، استفاده کند.

 این مقام مسئول اضافه کرد: جهاد دانشگاهی برای ایجاد اشتغال و بهره‎وری از پتانسیل‎های استان مسیر مناسبی را انتخاب کرده است و این نهاد انقلابی در مدار توفیق قرار دارد.

 کورانی‎فر اظهار کرد: مدیریت ارشد استان نسبت به رفع مشکلات لرستان عزم جدی داشته و حامی حمایت از مراکز موثر و فعال در توسعه استان همچون مراکز جهاد دانشگاهی است، در صورت پشتیبانی از این نهاد انقلابی، جهاد می‎تواند عامل توسعه اشتغال جوانان شود.

 معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی استانداری لرستان با تأکید بر اینکه لرستان بیش از هر استان دیگری نیازمند کمک دولت است، اضافه کرد: انتظار ما از دولتمردان این است که بسیاری ویژه‎تر به لرستان کمک کنند چرا که نرخ بیکاری بین جوانان ۱۴ تا ۲۵ سال، ۶۰ درصد است.

 وی با بیان اینکه ۱۱۵۳ فارغ‎التحصیل دانشگاهی بیکار در لرستان وجود دارد، ادامه داد: کل پرسنل دولتی و کارمندی این استان ۵۰ هزار نفر و این بدان معنی است که با بازنشستگی این افراد، تنها نیمی از فارغ‎التحصیلان می‎توانند مشغول به کار شوند.

 کورانی‎فر اظهار کرد: تنها راه برون‎رفت از این وضعیت استان حمایت از ایده‎های نو و فناور با توجه به ظرفیت‎های لرستان است و جهاد دانشگاهی می‎تواند در این راستا کمک شایانی به اشتغال جوانان کند.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=57827

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 7در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۷
  1. با سلام

    آقای کورانی فر از مدیران لایق و پر تلاش استان می باشند و نمود این لیاقت در شخصیت و مدیریت ایشان را می توان در طرح ها و همایش های استانی و برون استانی به عینه دید فی المثل در همایش استانی فرهنگ و مدیریت جهادی که دیروز در استان برگزار گردید چهره فعال و اثرگذار همایش ایشان بودند که به عناون یک شهروند کوهدشتی به چنین مدیرانی باید افتخار نمود امید اینکه در مسیر این اقدامات مدیرانه جنابعالی مسیر توسعه شهرمان را نیز سرعت و شعفی ببخشید و مدیران شهر را در اجرای برنامه های توسعه ای راهنمایی و مساعدت نمایید
    دست مریزاد و خداقوت

  2. دراین دوره که خیلی از کوهدشتی ها سرکار هستند؛باید فرصت طلایی برای پیشرفت کوهدشت استفاده کرد و گرنه فرصت برود کارتمام است و افسوس بی فایده.

    • بقاع نیوز هیچ مدیری نمیتواند معجزه کنه مگر اینکه فرهنگ مردم به سمت مثبت تغییر کنه

      • من هم با دیدگاهِ بقا نیوز موافقم، شما تصور کنید کسی بخواهد در این شهر سرمایه گذاری کند آیا زیر ساختها برای ورود سرمایه گذاران فراهم است ؟؟؟ آیا با این رفتاری که از بعضیها سر می زند کسی حاضر میشود سرمایه اش را برای تاسیس کارخانه به این شهر بیاورَد خیلیها شاید تمایل داشته باشند برای آبادانیِ این شهرِ فلک زده کاری انجام بدهند اما متاسفانه رفتار نامساعدِ عده ای بی فرهنگ و ماجرا جو مانع از پیشرفتِ کوهدشت میشود …..

  3. آقای کورانی فر ازمدیران لایق وتواناست به ایشان باید دست مریزاد وخسته نباشید گفت۰

  4. آخه بزرگوار
    جوان ۱۴ تا ۲۵ ساله در لرستان به چه کاری باید مشغول باشه؟
    غیر از گوسفندچرانی و کار یدی (که البته کارگران این بخشها محترم هم هستند)
    یا توجه به اینکه معمولاً تا ۲۵ سال(۲۲ سال یا چند سال این ور اون ور) در دانشگاه و سربازی و … هستند؟
    .
    اصلاً تا سن ۱۸ سالگی (مردان) می تونن به لحاظ قانونی کاری انجام بدن؟
    با توجه به این همه مجوز ادارات کسب و عوارض سطح شهر و …..
    .
    بهتر نبود بازه ی سنی دیگری رو مطرح میکردین؟

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.