تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
5

ارتقای شاخص‌های نیروی انتظامی در لرستان خروجی خوبی را در کشور داشته است

  • کد خبر : 57854
  • 19 مهر 1393 - 1:31

  استاندار لرستان پاسخگویی به مطالبات مردم را لازمه کار مدیران کارآمد دانست و عنوان کرد: پلیس شعار تلاش جهادی، کارآمدی و اقتدار را سرلوحه کار خود قرار داده است و هر جا کلمه جهادی به‌کار می‌رود قطعاً هدف مقدسی را دنبال می‌‎کند. به گزارش میرملاس به نقل از موج ، هوشنگ بازوند، استاندار لرستان […]

MG_0042

 

استاندار لرستان پاسخگویی به مطالبات مردم را لازمه کار مدیران کارآمد دانست و عنوان کرد: پلیس شعار تلاش جهادی، کارآمدی و اقتدار را سرلوحه کار خود قرار داده است و هر جا کلمه جهادی به‌کار می‌رود قطعاً هدف مقدسی را دنبال می‌‎کند.

به گزارش میرملاس به نقل از موج ، هوشنگ بازوند، استاندار لرستان در دیدار با کارکنان نیروی انتظامی لرستان با تبریک هفته نیروی انتظامی، گفت: خدا را شاکر هستیم که امروز پلیس تکیه‌گاه امنی برای مردم شده است و خوشبختانه ارتقای شاخص‌های نیروی انتظامی در لرستان خروجی خوبی را در کشور داشته که جای تقدیر دارد.
وی ادامه داد: امروزه سرمایه‌گذاران بدون هیچ‌گونه نگرانی، استان لرستان را با سایر استان‌های کشور ترجیع داده و با رضایت کامل و امنیت خاطر در لرستان سرمایه‌گذاری می‌کنند و این اتفاق مرهون تلاش بی‌شائبه نیروی انتظامی جهت گسترش امنیت و تبدیل لرستان به یکی از امن‌ترین استان‌های کشور بوده است؛ لذا امید است که شاهد رفع معضل بیکاری در لرستان باشیم.
وی عنوان کرد: سرمایه جریان سیاسی است که تابع قدرت و هر عامل دیگری نیست بلکه مستلزم وجود امنیت کافی برای سرمایه‌گذاری است که خوشبختانه این شرایط در لرستان فراهم است.
استاندار لرستان پاسخگویی به مطالبات مردم را لازمه کار مدیران کارآمد دانست و عنوان کرد: پلیس شعار تلاش جهادی، کارآمدی و اقتدار را سرلوحه کار خود قرار داده است و هر جا کلمه جهادی به‌کار می‌رود قطعاً هدف مقدسی را دنبال می‌‎کند و بی‌شک در مدیریت جهادی ایثار و گذشت و رضایت خداوند نهفته است، کارآمدی به‌معنی قدرت پاسخگویی به مطالبات مردم است و مدیری را می‌توان کارآمد دانست که پاسخگوی مردم باشد و بهره‌وری بالایی داشته باشد.
هوشنگ بازوند اضافه کرد: اقتدار نیروی انتظامی زمانی حاصل می‌شود که مردم احساس کنند پلیس تکیه‌گاه امنی برای برای آن‌هاست و امروز ایران در بین کشورهای منطقه از بالاترین سطح امنیت برخوردار است و این شرایط تا حدودی نگرانی‌ها را در بحث اقتصادی برطرف کرده است.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=57854

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.