تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
8

هفته فرهنگی لرستان در تهران آغاز شد

  • کد خبر : 57872
  • 19 مهر 1393 - 13:50

  برنامه های هفته فرهنگی لرستان در تهران امروز شنبه در محل پارک ایرانشهر منطقه شش تهران آغاز شد. شهردار خرم آباد در این راستا گفت: هفته فرهنگی لرستان با هدف معرفی ظرفیت های مختلف هنری، فرهنگی، گردشگری، کشاورزی، تاریخی و صنعتی لرستان در فضاهای مختلف پارک ایران شهر و خانه هنرمندان ایران برگزار می […]

147

 

برنامه های هفته فرهنگی لرستان در تهران امروز شنبه در محل پارک ایرانشهر منطقه شش تهران آغاز شد.

شهردار خرم آباد در این راستا گفت: هفته فرهنگی لرستان با هدف معرفی ظرفیت های مختلف هنری، فرهنگی، گردشگری، کشاورزی، تاریخی و صنعتی لرستان در فضاهای مختلف پارک ایران شهر و خانه هنرمندان ایران برگزار می شود.

محمد مهرابی افزود: اجرای روزانه موسیقی لری، شاهنامه خوانی لری، حرکات آیینی، رقص های لری، شعرخوانی و اجرای مراسم سوروسوک از جمله برنامه های این هفته فرهنگی است.

وی ادامه داد: همچنین در این هفته شهدا، مفاخر و مشاهیر استان لرستان از ۱۹ تا ۲۵ مهر در خانه هنرمندان ایران معرفی می شوند.

وی با بیان اینکه بزرگترین نمایشگاه لرستان شناسی در این هفته برپا می شود تصریح کرد: ۵۰ غرفه این نمایشگاه هنر، ۲۰ غرفه برای ادارات، یک غرفه برای معرفی شهدا، یک غرفه برای معرفی مفاخر و یک غرفه برای معرفی مشاهیر لرستان اختصاص داده شده است.

مهرابی با بیان اینکه دومین جشن گلونی لرستان همزمان با این هفته برگزار می شود گفت: در دومین جشن گلونی علاوه بر فرهنگ سازی برای استفاده از حجاب گلونی و توجه به فرهنگ بومی، ۱۲نشست تخصصی هم برگزار خواهد شد.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=57872

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.