تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
5

پانزدهمین پایگاه اورژانس هوایی کشور در لرستان افتتاح شد

  • کد خبر : 57893
  • 20 مهر 1393 - 0:16

  طی مراسمی با حضور نماینده ولی فقیه در استان و جمعی از مسئولان لرستانی پانزدهمین پایگاه اورژانس هوایی کشور در لرستان افتتاح شد به گزارش میرملاس به نقل از فارس، رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان عصر امروز در مراسم افتتاح پانزدهمین پایگاه اورژانس هوایی کشور در لرستان، گفت: افتتاح پایگاه اورژانس هوایی در استان […]

13930307000259_PhotoA

 

طی مراسمی با حضور نماینده ولی فقیه در استان و جمعی از مسئولان لرستانی پانزدهمین پایگاه اورژانس هوایی کشور در لرستان افتتاح شد

به گزارش میرملاس به نقل از فارس، رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان عصر امروز در مراسم افتتاح پانزدهمین پایگاه اورژانس هوایی کشور در لرستان، گفت: افتتاح پایگاه اورژانس هوایی در استان لرستان برگ زرین دیگری برای جمهوری اسلامی در حوزه سلامت است که امید می‌رود با بهره‌برداری از این طرح سرعت رسیدگی و کمک به حادثه‌دیدگان به خصوص در مناطق صعب‌العبور و دور دست افزایش یابد و باعث جلب رضایت مردم شود.

کوروش ساکی افزود: هر پروازی که بالگرد اورژانس هوایی انجام می‌دهد، حدود ۸ میلیون تومان هزینه در پی‌دارد که توسط دانشگاه علوم پزشکی لرستان تامین می‌شود.

این مسئول با اشاره به اجرای طرح تحول سلامت در استان گفت: این طرح شامل هشت بسته بوده که با انجام هزینه‌ایی نزدیک به ۸ میلیارد تومان به طور کامل در استان لرستان اجرا شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان ابراز امیدواری کرد: با اجرای این طرح ارزش‌گذاری پزشکی حوزه سلامت هزینه پرداخت تعرفه بیماران شهری از ۱۰ درصد به شش درصد و تعرفه‌های روستایی از پنج درصد به سه درصد کاهش یابد و علاوه بر آن از این پس شاهد پدیده زیرمیزی در این حوزه نباشیم.

در پایان این مراسم بالگرد امداد اورژانس هوایی با حضور ایرج عبدی عضو کمیسیون پزشکی مجلس شورای اسلامی و چند نفر از دیگر مسئولان به صورت نمادین پروازی را انجام داد.

طی مراسمی با حضور نماینده ولی فقیه در استان و جمعی از مسئولان لرستانی پانزدهمین پایگاه اورژانس هوایی کشور در لرستان افتتاح شد.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=57893

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. سالها پیش باید این کار صورت میگرفت

  2. مبارکه خدا کند کم مشتری باشه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.