- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

پیام تشکر و قدردانی بازماندگان مرحوم مغفور حضرت آیت الله محمدرضا قبادی آدینه وند

47jbo6vsidsjarxpfyud

 

 

«یرفع الله الذین آمنوا منکم و الذین اوتوا العلم درجات»

خبر رفتنش مات و مبهوتمان کرد. نمی دانستیم چه باید بکنیم . آیا به یکدیگر تسلیت بگوییم ؟ تسلیت چه چیز و چه کس را؟

مردی از میان ما رفت که امید و آرزوی اهل معرفت بود و صفا . تندیس زیبایی ها بود ، از صفا و معنویت و دین و علم وهنر برای دوران ما تا خلوص و عشق مانند افسانه ها در داستان ها نماند . تا حجت و آیتی شود برای دیار ما . چرا که ما دیدیم که یک انسان می تواند یک عمر با بندگی و خلوص زندگی کند و لحظه تاریکی در طول زندگی خود به جا نگذارد . اکنون او سربلند به در یا رسیده و دریا شده است . از هر ساحلی بنگری در یا می بینی ، ساحل علم ، ساحل اخلاق ، ساحل هنر و ساحل عشق و ولایت . کارش رنگ و بوی خدا داشت و سنگر روح بلندش هیچگاه با دسایس شیطانی و هوای نفس فتح نشد . او همچون آفتاب با پرتو وجود سرشار از عطوفتش به زندگی مان روشنی می بخشید و چون ابری گهر بار سخاوتمندانه و بیدریغ به کشتزار آرزو هایمان باریدن می گرفت . غروب غم انگیز و و هجران ابدیش دریغ و حسرتی جاودانه را بر دل ها یمان نشاند.

به کوه درد و غمت سخت ناله برآرم

هزار چاک دلم شد زتاب این حسرت

باری خدای منان را سپاسگزاریم که مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) با ارسال پیامی تسلی بخش و عنایتی ویژه مفتخرمان داشت تا پیکر پاک و مطهر آن فقیه پارسا و خدمتگزار به قر آن و اهل بیت در صحن کبریایی و حریم آستان مقدس کریمه اهل بیت (حضرت معصومه سلام الله علیها ) و در گستره ی بال فرشتگان الهی آرام یابد .که این عنایت خالصانه و پیگیری های روسای دفاتر معظم له در قم و تهران جای سپاس فراوان دارد «از دست و زبان که برآید کز عهده شکرش به در آید »

اگر چه رحلت جانسوز و تاثر بر انگیز آن عالم وارسته و ادیب اعظم ، دریغ و حسرتی روانسوز را برای بازماندگان باقی گذاشت ، اما پیام های تسلیت و مراتب اظهار محبت بیوت مراجع عظام به ویژه مرجع عالیقدر حضرت آیت الله نوری همدانی و ریاست محترم جمهور جناب حجت الاسلام والمسلمین آقای دکتر حسن روحانی(دامت تأییداته) و ریاست محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی ، بیت شریف و مکرم حضرت امام خمینی (رضوان الله تعالی ) مخصوصا حضرت حجت الاسلام والمسلمین آقا سید حسن خمینی (دامت افاضاته) ، رئیس محترم حوزه های علمیه کشور حضرت آیت الله حسینی بوشهری ، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام جناب آقای دکتر محسن رضایی و مشاورعالی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام حجت الاسلام دکتر عباسی فرد ،ائمه معظم جمعه وجماعات و نمایندگان معظم ولی فقیه در شهر های مختلف کشور بویژه در استان لرستان مخصوصا حضرات حجج اسلام ، میر عمادی و طهماسبی ، روحانیت معظم ،سادات عالیمقام و علمای اعلام ، روسای حوزه های علمیه و موسسات قرآنی کربلایی کاظم ومعراج قلم ،وزرا و مقامات کشوری و معاونان و کارگزاران ارجمند آنان ، مدیران ارشد وزارتخانه های نفت و آموزش و پرورش ، شهردار محترم تهران جناب آقای دکتر قالیباف ،رئیس شورای شهر تهران جناب آقای دکتر چمران و اعضای شورای شهر و شهرداران تهران بزرگ ، استاندارلرستان جناب آقای مهندس بازوند و معاونان ایشان ، مجمع نمایندگان ادوار گذشته و فعلی مردم شریف استان لرستان و کوهدشت در مجلس شورای اسلامی شخصیت های بزرگوار روحانی و سیاسی ، مدیران کل ، فرمانداران و بخشداران و روسای ادارات و نهاد ها و سازمان های دولتی و روابط عمومی های آنان ، شهرداران وروسا و اعضای شورای شهر شهر ها و بخش های مختلف استان لرستان فرماندهان ارجمند نیروهای نظامی و انتظامی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، فرهنگیان فرهیخته ، آحاد مردم با شرافت و عالم دوست لرستان به ویژه اهالی با محبت شهرستان کوهدشت و بخش های تابعه ، مدیران صدا وسیما وروسای سایت ها و خبرگزاری ها و اصحاب رسانه ،شخصیت ها وبزرگان ایلات و طوایف کوهدشت و طرهان ، اقوام و دوستان و آشنایان عزیزی که با برگزاری و شرکت در مراسمات متعدد : تشییع و خاکسپاری و مجالس ترحیم در شهر های تهران ، قم ، خرم آباد و کوهدشت با تحمل رنج سفر از شهر های دور و نزدیک با پوشش رسانه ای وارسال پیام های همدردی ، نثار تاج گل ، نوشتن پلاکارد و حضور در مراسم ، علاوه بر آنکه موجب شادی روح و مسرت جان درخشان آسمانی پیوند آن استاد زنده یاد گشتند ، باعث تسلای خاطر حزین و طراوت بخش باغ خزان زده و دل آکنده از اندوه بازماندگان و دوستدارانش نیز گردید . آری :

اندر آنجـــا که قضا حمله کند

چاره تسلیم و ادب تمکین است

خرم آنکس که در این محنتگاه

خاطری را سبب تسکیــــن است

بدینوسیله با طلب پوزش و عذر خواهی از اینکه به دلایلی، متأسفانه امکان قدردانی حضوری برای کسب رضایت خاطر یکایک خوبان فراهم نیامد ،ضمن سپاس بی منتها و قدر شناسی خالصانه و بی شائبه از حضور گرم و عزت آفرین همگان که جلوه زیبایی از نمایش همبستگی و مودّت بزرگواران بود ، سلامت و سعادت و سرافرازی و بهروزی همه عزیزان را در تمامی عرصه های زندگی از خداوند قادر متعال خواستاریم .

مزیدعزت و امتنان – بازماندگان مرحوم مغفور حضرت آیت الله محمد رضا قبادی آدینه وند