- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

حجت الاسلام میرعمادی: روحانیت پرچمدار دین و زبان گویای مردم/ وحدت و همدلی رمز پیشرفت لرستان است

 

 123 [1]
به گزارش میرملاس نیوز به نقل از مهر،نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه روحانیت همواره پرچمدار دین و زبان گویای مردم بوده است گفت: روحانیون با توجه به ارتباط مستمر و موثر با مردم در جریان نیازها و مطالبات آنها قرار دارند.

 

  حجت الاسلام سید احمد میرعمادی ظهر یکشنبه در جریان دیدار روحانیون با استاندار لرستان با اشاره به فعالیتهای صورت گرفته در کشور و استان اظهار داشت: آنچه امروز در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران صورت می گیرد به نام اسلام و انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه همه دستاوردهای کشور در ابعاد مختلف در زیر سایه و چتر ولایت فقیه به دست آمده است افزود: تاریخ این فعالیت ها را ثبت خواهد کرد که به برکت انقلاب اسلامی ایران چه اتفاقات عظیمی در کشور صورت گرفته است.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه روحانیت همواره پرچمدار دین و زبان گویای مردم بوده است ادامه داد: روحانیون با توجه به ارتباط مستمر و موثر با مردم در جریان نیازها و مطالبات آنها قرار دارند.

حجت الاسلام میرعمادی با بیان اینکه در این جلسه نیز روحانیون مسائل و دغدغه های مردم استان را در ابعاد گوناگون مطرح کردند افزود: طرح مطالبات متنوع مردم در بخشهای مختلف نقطه قوت و مثبتی برای روحانیت محسوب می شود.

وی با بیان اینکه آینده استان لرستان را با روند در پیش گرفته شده رو به جلو و مثبت می بینم، تصریح کرد: با فعالیت های صورت گرفته بسیاری از مشکلات در ابعاد مختلف فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و … در مسیر رفع قرار گرفته است.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد به فعالیتهای فرهنگی صورت گرفته طی سالهای اخیر در استان اشاره کرد و گفت: با تلاشهای صورت گرفته در حال حاضر نماز جمعه در ۱۶ شهر استان اقامه می شود.

حجت الاسلام میرعمادی ادامه داد: وقتی برای معارفه امام جمعه بیرانشهر و اقامه نماز جمعه این شهر مراجعه کردیم بسیاری از مردم به خاطر این حرکت تشکر کردند که این امر حکایت از عمق بینش مردم دارد.

وی با بیان اینکه کارهای فرهنگی عظیمی در استان صورت گرفته است یادآور شد: فعالیتهای انجام شده در زمینه مسجد سازی در استان مطلوب بوده که آمارها خود گویای این موضوع است. نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با اشاره به فعالیتهای صورت گرفته در زمینه توسعه حوزه ها و مدارس علمیه در استان بیان داشت: لرستان به لحاظ فعالیت در زمینه زیرساختها و فعالیتهای فرهنگی رشد خوبی طی سالهای اخیر داشته است.

حجت الاسلام میرعمادی در ادامه سخنان خود با اشاره به وحدت و همدلی حاکم بر استان عنوان کرد: ما از مقام معظم رهبری در این زمینه درس گرفته ایم و تلاش ما از ابتدا تا انتها بر این بوده که وحدت و همدلی در جامعه را حفظ کنیم.

وی با بیان اینکه از روز اول اجازه ایجاد هیچ گونه تنشی در استان را ندادیم افزود: در این زمینه تلاش کردیم که هیچ گونه اختلافی بین دستگاه فرهنگی و دستگاه اجرایی استان مشاهده نشود.

حجت الاسلام میرعمادی تصریح کرد: خوشبختانه توفیقات به دست آمده در استان نیز در سایه وحدت و همدلی و توکل به خداوند متعال به دست آمده است.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اهمیت نقد منصفانه همراه با ارائه راهکار یادآور شد: تذکر و بیان مشکلات خوب است ولی باید یک قدم جلوتر برداریم و راهکارها را نیز ارائه دهیم.

وی با بیان اینکه برای برون رفت استان از وضعیت کنونی باید انتقادات همراه با پیشنهاد باشد یادآور شد: باید موانع پیش روی پیشرفت و توسعه استان برداشته شده و فضایی فراهم شود که افراد بتوانند خدمات خود را عرضه کنند.

حجت الاسلام میرعمادی با بیان اینکه وحدت، اتحاد و همدلی رمز موفقیت و پیشرفت استان است یادآور شد: باید ضمن بیان نقاط ضعف به همراه ارائه راهکار، انگیزه کار را در مدیران و مسئولان استان تقویت کنیم.