تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
4

بازسازی واقعه غدیر در کوهدشت اجرا شد

  • کد خبر : 58147
  • 21 مهر 1393 - 16:09

  به گزارش میرملاس نیوز به نقل از فارس، صبح امروز بازسازی واقعه غدیر خم در کوهدشت با حضور معاون توسعه و منابع انسانی استانداری استان لرستان، جانشین فرماندهی سپاه لرستان، نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی، فرماندار، امام جمعه، فرمانده سپاه کوهدشت و جمعی از اقشار مختلف مردم کوهدشت به طرف جاده تنگ قلعه […]

23 

به گزارش میرملاس نیوز به نقل از فارس، صبح امروز بازسازی واقعه غدیر خم در کوهدشت با حضور معاون توسعه و منابع انسانی استانداری استان لرستان، جانشین فرماندهی سپاه لرستان، نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی، فرماندار، امام جمعه، فرمانده سپاه کوهدشت و جمعی از اقشار مختلف مردم کوهدشت به طرف جاده تنگ قلعه با شکوه خاصی برگزار شد.

در این مراسم امام جمعه کوهدشت گفت: بازسازی واقعه غدیر در تمام نقاط کشور در این روز از عظمت، ضرورت و ریشه‌ای بودن این مسئله خبر می‌دهد و واقعه غدیر از رخدادهای طول تاریخ است.

حجت الاسلام ابراهیم طهماسبی با بیان اینکه روز غدیر روز رهبری و ولایت است و مسئله ولایت ریشه همه مسائل است، ادامه داد: از این‌رو ما در عید غدیر خم به خدا نزدیک می‌شویم.

امام جمعه کوهدشت در بخش دیگر از سخنان خود گفت: ما امروز آمده‌ایم، بگوییم، یا علی(ع) با تو هستیم و در این راستا با ارشادات  رهبری حرکت کنیم.

وی تصریح کرد: همه کسانی که در اینجا جمع شده‌اند، چه مرد چه زن سینه‌هایشان مالامال از عشق امیرالمومنین (ع) است و این عشق نشانگر همه خوبی‌ها است.

این مسئول خاطرنشان کرد: علی(ع) هرگز در مقابل ظلم و ستم و جفای روزگار سر خم نکردن و دست رد به سینه تمام نامردان عالم زد.

امام جمعه کوهدشت خطاب به مسئولان گفت: تنها چیزی که ما را از بی‌دینی‌ها و کارهای شیطانی نجات می‌دهد، مسئله ولایت است.

طهماسبی گریزی به بحث ماهواره وتاثیرات مضر آن بر جامعه زد و افزود: ما از جوانان کوهدشتی تقدیر می‌کنیم و از آنها می‌خواهیم و انتظار داریم، مراقب برنامه‌های شیطانی ماهواره باشند، زیرا تعلل و بی‌اهمیتی در بحث ماهواره خانواده‌ها را از هم می‌پاشد.

در ادامه این مراسم فرمانده سپاه ناحیه کوهدشت ضمن تقدیر از همه اقشار مختلف مردم و مسئولان در این مراسم ضمن ارائه گزارشی کوتاه از چگونگی اجرای این برنامه گفت: امسال با توجه به نامگذاری سال از سوی مقام معظم رهبری در این راستا سپاه ناحیه کوهدشت این مسئولیت را برعهده گرفته و یک مراسم تقریبا تمام کوهدشتی را اجرا می‌شود.

عباس آدینه‌وند ادامه داد: مدت‌ها است، با همکاری سایر ادارات و تشکیل کمیته‌های مختلف و به‌کارگیری توان هنرمندان کوهدشتی در این راستا فعالیت داریم که در این خصوص نیز باید از تمام دست‌اندرکاران سپاسگزاری کنیم.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=58147

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 5در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۵
  1. سلام، به سهم خودم از همه دوستان به خاطر این کار هنری تشکر میکنم.

  2. خداوند به مجریانی که از ماه ها قبل برای این مراسم زحمت کشید ه اندتا عده ای دیگر……………..بدهند
    اجرعنایت فرماید

  3. با سلام
    بدین وسیله از زحمات شما و دیگر دوستان خبر نگار که محبت کردند و این برنامه رو به نحو احسن پوشش دادند صمیمانه تقدیر و تشکر بعمل می آید .
    روابط عمومی سپاه

  4. بدین وسیله از زحمات شما و دیگر دوستان خبر نگار که محبت کردند و این برنامه رو به نحو احسن پوشش دادند صمیمانه تقدیر و تشکر بعمل می آید

  5. یه گله دارم از مسئولین این کار. با اینکه نوشته بودن ساعت ۸ صبح شروع برنامه است ولی ساعت ده و نیم شروع شد . که باران گرفت و مردم بعد از ساعتها انتظار خسته شده بودن. در صورتی که من خودم وقتی ساعت هشت و نیم رسیدم ۹۰ درصد جمعیت اونجا حاضر بودن. باید برام مردم احترام بیشتری قائل می شدن

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.