- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

مراسم ویژه عید غدیر در بیت نماینده ولی فقیه در لرستان برگزار شد

000

 

 در روز عید غدیر مراسمی با حضور اقشار مختلف مردم در محل بیت نماینده ولی فقیه در لرستان برگزار شد.

به گزارش میرملاس به نقل از مهر، مراسم ویژه عید سعید غدیر خم با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان استان لرستان در محل بیت نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد برگزار شد.

در این مراسم که از صبح امروز دوشنبه برقرار بود مسئولان و اقشار مختلف مردم با حضور در این محل ضمن حضور در جشن عید سعید غدیر، با حجت الاسلام سید احمد میرعمادی دیدار کردند.

برگزاری مراسم مولودی خوانی و مدیحه سرایی با حضور مداحان اهل بیت(ع) در محل حسینیه امام خمینی(ره) از دیگر بخشهای این مراسم بود.

حجت الاسلام سید احمد میرعمادی نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد در حاشیه این مراسم با یادآوری اینکه غدیر تجلیگاه ولایت، نبوت و رسالت است، اظهار داشت: روز عید غدیر روزی است که اسلام کامل شد.

وی با بیان اینکه حضرت علی(ع) حلقه وصل بین امامت و ولایت است عنوان کرد: غدیر روز حکومت صالحان و تجلی شایسته سالاری است.

حجت الاسلام میرعمادی از روز عید غدیر به عنوان روز میثاق با ولایت و رهبری یاد کرد و گفت: در این راستا هر سال باید در روز عید غدیر با ولایت و رهبری تجدید بیعت کنیم.

وی به نقش مقام معظم رهبری در هدایت جامعه در بحران ها و صحنه های مختلف انقلاب اسلامی اشاره و عنوان کرد: امروز استمرار پربرکت نظام جمهوری اسلامی به برکت ولایت و رهبری است.

بنابر این گزارش همچنین امروز همزمان با عید سعید غدیر خم جشن های مربوط به این روز بزرگ در مساجد، هیئات مذهبی و محلات مختلف شهرها و روستاهای استان برگزار شد.

بازسازی واقعه غدیر در شهرستان کوهدشت نیز از دیگر برنامه هایی بود که مناسبت این عید بزرگ در لرستان برگزار شد.