کد خبر : 583
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۳۹۰ - ۰۱:۴۳
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 903 بازدید

16 سال تجربه اي گرانسنگ

این ایمیل از طریق یکی از هوادارن حجت الاسلام محمد محمدی برای میرملاس نیوز ارسال شده است.

این ایمیل از طریق یکی از هوادارن حجت الاسلام محمد محمدی برای میرملاس نیوز ارسال شده است.

16 سال تجربه اي گرانسنگ

حجت الاسلام محمد محمدي  نماينده كنوني سلسله و دلفان در مجلس شوراي اسلامي با 16 سال سابقه نمايندگي مجلس ركوردار نمايندگي در مجلس شوراي اسلامي است.
كه وي در كارنامه كاري خود دارد است  حضور در مجالس دوم چهارم ششم و هشتم تجربه گرانسنگي است كه نامبرده در كارنامه كاري خود دارد  وموجب شده كه حجت الاسلام محمدي به يك چهره ملي تبديل شود  و اكثر مسئولان رده بالاي نظام  از وي شناخت داشته باشند.
بدون شك اين شناخت عامل مهمي در احقاق حق مردم حوزه انتخابيه سلسله و دلفان  از مسئولان بوده  بطوريكه اگر به ديده  انصاف بنگريم اقدامات انجام شده توسطوي   بسيار چشمگيربوده كه در جاي خود به آنان اشاره خواهد شد..
اما راستي چه عاملي باعث شده حجت الاسلام محمدي 16 سال  به افتخار خدمتگزاري مردم نائل شود  و ركوردار سابقه نمايندگي در استان لرستان باشد
يكي از عواملي كه موجب اعتماد مردم به وي شده است تقوا ، تدين و ساده زيستي  است كه حتي كساني كه از لحاظ فكري باوي اختلاف نطر دارند به اين حقيقت اقرار دارند .
محمدي 16 سال نماينده مجلس است اما هيچ گاه اين مقام وي را از مردم داري دور نكرد وخود را وقف حل مشكلات آنان كرده است و حتي دوراني نيز كه در مجلس حضور نداشت  دفتركارش مملو از مردم مشكل داري بود كه براي  احقاق حق و يا حل مشكلات شان  مراحعه كرده بودند بود.
وي با خلوص وبا صداقت و ساده زيستي كه دارد محبوب دل ها شد ه وهمين عامل صداقت و ساده زيستي  موجب گرده كه به وي اعتماد كنند و وظيفه خطير نمايندگي را بر دوش وي در 16 سال بگذارند. .
 همگان مي دانند حجت الاسلام مرد عمل و اقدام است و وقتي كه دنبال كاري را ميگرد بخاطر شخصيت و جايگاهي كه دارد آنرا به سرانجام مي رساند و در راه حل مشكلات مردم ثابت قدم  است.
وي ، اهل من چه كردم و چنين چنان و….تعريف از اقدامات و فعاليت هاي خودنيست ومشاهده گاهي برخي مواردبرخي طرح هاي ملي كه ربطي به مسئولان محلي ندارد  و نتيجه پيگيري وتلاش وي بوده   در گذشته توسط مسئولان محلي اعلام  مي شد هيچگاه اعتراضي نمي كرد
كيست در استان لرستان حجت الاسلام محمدي را نشناسد واز جايگاه شخصيتي وي اطلاع نداشته باشد و وقتي به آمار مراجعين دفتر نماينده سلسله ودلفان در تهران مراجعه كنيم مي بيينم كه از تمامي نقاط استان مراجعه شده است آيا اين مردمداري و تلاش براي حل مشكلات مردم  را نمي رساند  كه چگونه بپيگيرحل مشكلات مردم است.
از لحاظ سياسي نيز محمدي را همين بس كه افتخارش اطاعت و پيروي از ولايت مطلقه فقيه است  كه همواره  در پيروي از ولايت پيشگام است ووي همواره در دوره هاي مختلف مورد حمايت جريان اصول گرايي  بوده و به عنوان كانديداي اين جريان معرفي شده است.
به حال امروزه حجت الاسلام محمدي با توجه به سابقه و عملكرد كاري موفق يك شخصيت ملي است كه ظرفيت خوبي بر اي توسعه و عمران منطقه محسوب مي شود.
نکته : این ایمیل از طریق یکی از هوادارن حجت الاسلام محمد محمدی برای میرملاس نیوز ارسال شده است.
ahmadiran91@yahoo.com
درج شده توسط : امین آزادبخت (مدیر سایت )

دیدگاه ها

وجدان بیدار در گفته :

دو صد کرده چون نیم کردار نیست.به امید پیروزی حاج اقا که همیشه مرد عمل بودن نه شعار

[پاسخ]

امين در گفته :

با سلام خدمت آقاي ازادبخت
از اينكه اين سايت راه اندازي كردين و اخبار به امثال بنده كه هزار كيلومتر از زادگاه خودمون فاصله داريم و از اخبار كوهدشت مطلع ميشيم بسيار ممنون و متشكريم

[پاسخ]

امیر در گفته :

با سلام وتشکر از سایت بی طرفتون ،متاسفانه در سلام دلفان خودمان بارها مطلب در مورد عملکرد مثبت روحانی مبارز ونستوه دوران انفلاب ،ومرد عملگرای پیگیر مسائل شهرواستانمان جناب حجت الاسلام محمدی در دوران شکوهمند انقلاب اسلامی در قسمت بیان دیدگاه مطلب نوشتم اما هیچگاه منعکس نگردید، من در عجبم از مردمی که ولایت مداری که شاخصه اصلی جناب محمدی می باشد را نادیده گرفته وبه جهت اینکه کار غیر قانونی برای یک سری افراد وجریان ها انجام نداده را نادیده گرفته ومبادرت به تخریب وی در سایت ها و وب سایت های مختلف نموده و تا آنجا پیش می روند که وی را در شهر نورآباد در هیات اجرائی رد صلاحیت می نمایند ،نماینده ای که به قول نگارنده در مطلب فوق وبا تائید کسانی که ایشان را می شناسنددارای ارباب رجوع از اقصی نقاط کشوربوده وآنقد مردمی ومحبوب است که از استان های دیگر برای پیگیری مسائل محل رجوع است،در بحث عملکرد ایشان در شهرستان نیز، هم پای سایر مناطق استان ،نورآباد رشد قابل قبولی در همه زمینه ها داشته وگاها در برخی موارد مانند توسعه راهها،پروژه نوپای مسکن مهر،توسعه مراکز آموزشی هم به جهت ساخت وساز ونوسازی وهم به جهت توسعه تجهیزات آموزشی،بر چیدن مراکز کپری،توسعه مراکز آموزش عالی (ایجاد دانشگاه آزاد ،شاخه دانشگاه ملی در نورآباد والشتر به تفکیک جنسیت دختر وپسر هرکدام یک واحد،توسعه تعداد رشته های دانشگاه پیام نور وعلمی-کاربردی)گازرسانی روستاها،اخذ مجوز ایجاد تونل بین نورآباد ونهاوند از طریق خاوه شمالی(روستای کرم الهی) برق رسانی به تمامی روستاهای منطقه با لحاظ کردن صعوبت ودشواری منطقه به جهت کوهستانی بودنو دهها عنوان کار عمرانی دیگر که در این مجال نمی گنجد همه وهمه اتفاق نمی افتاد مگر با حمایت وپیگیری مستمر حاج آقا محمدی ،امید است اهل قلم وافراد روشنفکر عینک بد بینی وتعصبات قبیله ای را کنار گذاشته وبا قاضی کردن وجدان بیدار خود از جفا واجحاف در حق این روحانی خستگی ناپذیرپرهیز نموده وبه رسالت روشنگری خویش مبادرت نمایند.

[پاسخ]

علی در گفته :

ای بابا دلتون خوشه به خدا
به خدا ما هیچ آینده ای با این نداریم

[پاسخ]

گرین در گفته :

امین عزیز دستت درد نکند مرحبا هزار آفرین بر سایت قدیمی میر ملاس الحق که نام باستانی میر ملاس برازنده شماست
به خدا سوگند با دیدن این اندک ازهزار ویژگی حاج آقا محمدی اشک درچشمم جاری شد وفهمیدم که میر ملاس هرگز یک طرفه قضاوت نمی کند امیدوارم هرروز بیشتر از گذشته شاهد رونق دیارمان دلفان وکوهدشت عزیز باشیم خدا یاریتان کند پیروز باشید ای رزمندگانم عرصه هنر واطلاع رسانی .به امید پیروزی آیت اله محمدمحمدی از دلفان وعلی امامی از کوهدشت

[پاسخ]

تا بیست نشه کامل نشه نمره هرکس 20است با حتساب این چهار سال شمار ونمره آن 20خواهد بود مثل نمره میر ملاس که بیست بیسته فقط 20

[پاسخ]

فرهنگی در گفته :

امیدوارم این دوره کسی که لیاقتشو داره رای بیاره.

[پاسخ]

امیر در گفته :

آقای آزادبخت متاسفم برای شما سانسور نظرات انتقادی کار زیبایی نیست .
شما باید نظر انتقادی مرا که بدون جانبداری از شخص خاصی بود و فقط نظرم را گفتم که بررسی سوابق عملکردی ایشان بپردازند نشان می دادید. من کوهدشتی هستم و انتخابات نورآباد تاثیری بر زندگی شخصی من ندارد فقط رنج بزرگ من تعصب های کورکورانه وحشت انگیز است.

[پاسخ]

اعصاب خورد در گفته :

چرا من هرچی نظر میدم ثبت نمیشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
میرملاس نیوز شما چرا ناراحت میشین از حرفای من؟

[پاسخ]

منصور در گفته :

زنده باد استاد مراد مرادی

[پاسخ]

شهروند نورابادي پاسخ در تاريخ دوشنبه ۱۷ بهمن , ۱۳۹۰ ۱۳:۵۵:

مرحبا مرادي ي ي ي ي ي ي ي ي ي ي

[پاسخ]

خوش سخن در گفته :

شاهیوند در خدمت شاهیوند.

[پاسخ]

نورآبادی در گفته :

سلام بر کل کوهدشت
اینجا تو نورآباد حاج آقا محمدی به طور سونامی وار در دل سلسله و دلفان جایی گرفته به امید پیروزی مقتدرانه ایشان در انتخابات نهم

[پاسخ]

شهروند نورابادي پاسخ در تاريخ دوشنبه ۱۷ بهمن , ۱۳۹۰ ۱۳:۵۸:

بيسواد نمي دوني سونامي باعث هلاكت مردم ميشه تا نجات مردم از فقر وبيسوادي وبيكاري

[پاسخ]

خدمت گزار مردم پاسخ در تاريخ شنبه ۲۲ بهمن , ۱۳۹۰ ۱۱:۲۴:

باسلام معنی سونامی در لغت یعنی با قدرت و قوی وآن چیزی که در تلویزیون دیدی یعنی بالا آمد مد بود که به علت زلزله در زیر دریاست پس درک شما از پیام شهروند نور آبادی اشتباه بوده پس محمدی با قدرت زیاد در وجود مردم تمرکز کرده و درست است

[پاسخ]

محمد در گفته :

نورآبادی دمت گرم

[پاسخ]

كامياب در گفته :

خيلي جالبه
كسي نيست از خودش بپرسه مسبب اين همه فقر و بيكاري كيه؟
كسي نيست جواب بده چرا هركي تووي تهران زير آوار تخريب ساخت و ساز مي ميره نورابادي يا كوهدشتيه؟
مردم لك زبان تو را به تمام مقدسات قسمتون مي دم دست برداريد از اين هوچيگري. برا يك بار بدون تعصب و طايف گري راي بديد. به خدا راي دادن به برخي افراد مسوليت داره نزد خدا و بايد روز قيامت جواب بدي.

[پاسخ]

حامي شهرستان در گفته :

آقايان جواب دهند:16 سال براي سلسله ودلفان غيرتمند چه كرده ايم

[پاسخ]

زنده باد محمدی

[پاسخ]

دلفانی در گفته :

ای خدای بزرگ ،رحم آور بر اینان که سخت محتاج تواند

[پاسخ]

محسن در گفته :

زنده محمد محمدی

[پاسخ]

قاسم در گفته :

درود برسایت باصداقت میرملاس .انصافا من خودم ازنزدیک سالیان سال شاهدم که تاپاسی ازشب جهت حل وفصل مشکلات مردم تلاش می نمایدولذت وی فقط حل مشکلات مردم حتی مخالفینش می باشد وبسیارهای ازپروژهای ملی مثل سدتاج امیر سدمعشوره چهارخطه کردن جاده های نورابادبه خرم ابادنهاوندوکرمانشاه وایجادسه دانشگاه گوشه ای ازپیگیری های ایشان است ومردی است برای تمام فصول

[پاسخ]

جهان در گفته :

محمدی شیرزردسلسله ودلفان مردعمل وساده زیستی مردی ازجنس فقربدون سواستفاده از16سال نمایندگی

[پاسخ]

محسن شاهیوندی در گفته :

زنده باد حضرت آیت الله محمحد محمدی (طبق سند میگویم به درجه اجتهاد رسیده در تاریخ 24/ 1/1369به گفته حضرت آیت الله نوری همدانی )به امید موفقیت دوباره آقا

[پاسخ]

نورکرم در گفته :

عشق مامردم محروم نورابادانتخاب مردی که خودساده زیست است مثل محمدی

[پاسخ]

اکبر در گفته :

زنده بادمحمدی

[پاسخ]

فاطمه در گفته :

دوصدگفته چونیم کردارنیست (محمدی مردعمل )

[پاسخ]

زینب در گفته :

محمدی مردعبادت وعمل عمل عمل عمل عمل عمل عمل ……………………..

[پاسخ]

همراه بامحمدب همراه باولایت

[پاسخ]

امیر در گفته :

سلام ،حاج آقای محمدی نه برای نورآباد که برای همه استان ما یک ذخیره است اما حیف که برخی افراد کج فهم با بر چسب های ناروا باعث تخریب این روحانی وارسته می شوند ،در محبوبیت ایشان همین بس که چهار دوره متناوب از اول انقلاب نماینده بودندومنشا خدمات بی شمار برای مردم

[پاسخ]

مراد در گفته :

محمدی راسخ چون کوه گرین

[پاسخ]

عزیز در گفته :

حداقلش این است که میدانیم این بزرگوار از جریان انحرافی نیست

[پاسخ]

عدالت در سایه سار ولایت همراه با حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ محمد محمدی! درود بر محمدی!!!

[پاسخ]

احسان در گفته :

ماکه آینده ی شهر و فرزندانمان برایمان مهم است به محمدی رای می دهیم! زنده باد محمد محمدی!

[پاسخ]

خدا سایه ی این بزرگوار را از سر ما کم نکند !انشا الله!!!

[پاسخ]

قاسم مرادي در گفته :

محمدي بهترين انتخاب مردم نورآباد است. ما به اين نماينده افتخار مي كنيم

[پاسخ]

بهترین گزینه برای نمایندگی مردم دلفان و سلسله فقط آیت الله محمد محمدی!

[پاسخ]

کامیاب در گفته :

درود بی پایان بر محمدی!!!

[پاسخ]

بهترین گزینه برای مجلس نهم فقط آیت الله محمد محمدی

[پاسخ]

به نظرم اصلان صلاحیت کاندید شدن رو ندار اگه خودش بشینه با وجدان خودش میدون چه قدر به مردم ما ظلم کرده تو این چند سال چیکار کرده کدام کارخانه رو راه اندازی کرد یه سربه کارگرای بدبخت دورمیدان امام زده یاروستاهای مارو دیده با فاصله کم از شهر ازنعمت ابا گاز بی بهرند.

[پاسخ]

امير محمدمحمدي پاسخ در تاريخ جمعه ۲۵ اسفند , ۱۳۹۱ ۱۲:۱۱:

خانوم محمدمحمدي پدر بزرگ من است هر چي باشه از تو بهتر است

[پاسخ]

خداوند درسوره رعد آيه 11 مي فرماييد
سرنوشت هيچ قومي تغيير نخواهد كرد مگر خود آنها بخواهند .وما مردم دلفان مي خواهيم پاياني دهيم برتمام نابرابريهاوبي عدالتي هي كه درچند دوره گذشته مجلس به ماتحميل گشته است
ودر آخر تابه اكنون از خود نپرسيدايم چرا اين همه جوان بيكار چرا اين همه تبعيض چرا چرا چرا….
سابقه كاري نمايندگان تابه اكنون برروي كرسي مجلس اين شهرستان بوداند حاكي از شخص گرا بودن اين افراد مي باشدوهيچ توجهي به منافع جمعي مردم نداشته اند
ايا كسي هست پاسخگو باشد

[پاسخ]

اگه این برادرای عزیزی که گناه خودشونو گردن دیگران میندازن یکم فکر کنن متوجه خدمات بی پایان وبه فکر منافع جمعی بودن آقای محمدی میشن!!! البته اگه سایه ی جهلی که زیرش رفتن بزاره!بازم میگم !!فقط محمدی.

[پاسخ]

(نصر من الله و فتح قریب )یاری از خدا و پیروزی بزرگ است!رای ما فقط آیت الله محمدی(ره)

[پاسخ]

مهران در گفته :

آفریییین آقا مهدی !کاملا موافقیم. رای ما فقط آیت الله محمدی (ره)

[پاسخ]

امیر در گفته :

فقط محمدی

[پاسخ]

اميدازالشتر در گفته :

صادقانه بگم محمدي امسال توالشترراي هاشودوبرابركرده باوركنيدامسال فقط توالشترپانزده هزارراي داره پس شمامردم دلفان به ياري خداهمت كنيدوبه محمدي راي بدهيد

[پاسخ]

اميدازالشتر در گفته :

صادقانه بگم محمدی امسال توالشتررای هاشودوبرابرکرده باورکنیدامسال فقط توالشترپانزده هزاررای داره پس شمامردم دلفان به یاری خداهمت کنیدوبه محمدی رای بدهید

[پاسخ]

[پاسخ]

فاطمه در گفته :

خدا خودش طرف حق رو داره . رای ما فقط محمدی

[پاسخ]

جعفری (صالتا نورآبادی ساکن تهران) در گفته :

باسلام خدمت مردم قهرمان ومهمان نواز لرستان بخصوص همشهریان عزیز نورآبادی
برادران .خواهران عزیز سعی کنید ازاین به بعد افرادی را به عنوان نماینده انتخاب کنید که ازبتن مردم باشند ٰ سابقه درخشان داشته باشند ٰ وام داراحزاب و سرمایه داران زالوصفت نباشند ٰ دردومحرومیت راچشیده باشند بدانند مردم روستاهای امامزاده ابراهیم (ع) بابا بزرگ درزمستان چه مشکلاتی دارند ٰ و…. مردم تنگ پری چه مشقتی دارند ومردم کاکاوند چه مشکلاتی دارند . به فردی رای بدهید که به تمام معنا درخدمت محرومان باشد نه فقط شعاربدهد وزمانیکه رای آورد مردم رافراموش کند ویا هیچ کاری برای توسعه وآبادنی مردم درمنطقه انجام ندهد ودر زمانی که نیاز به رای دارد درمراسم ختم مردم شرکت کند یا سرمایه واعتبارات راببرد درروستی محل خور سرمایه گذاری کند وشهرک بسازد . پشت پازدن درخدمت کردن به مردم خیانت به آرمانهای امام ورهبری وخون شهدا است واگر به روزقامت اعتقاد دارند باید به فکر مردم مظلوم ومحرم نوراباد باشند . توفیق همه خدمتگذاران به مردم ونظام اسلام را ازخدوند منان خواستارم .

[پاسخ]