- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

۱۶ سال تجربه ای گرانسنگ

[1]

این ایمیل از طریق یکی از هوادارن حجت الاسلام محمد محمدی برای میرملاس نیوز ارسال شده است.

۱۶ سال تجربه ای گرانسنگ

حجت الاسلام محمد محمدی  نماینده کنونی سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی با ۱۶ سال سابقه نمایندگی مجلس رکوردار نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است.
که وی در کارنامه کاری خود دارد است  حضور در مجالس دوم چهارم ششم و هشتم تجربه گرانسنگی است که نامبرده در کارنامه کاری خود دارد  وموجب شده که حجت الاسلام محمدی به یک چهره ملی تبدیل شود  و اکثر مسئولان رده بالای نظام  از وی شناخت داشته باشند.
بدون شک این شناخت عامل مهمی در احقاق حق مردم حوزه انتخابیه سلسله و دلفان  از مسئولان بوده  بطوریکه اگر به دیده  انصاف بنگریم اقدامات انجام شده توسطوی   بسیار چشمگیربوده که در جای خود به آنان اشاره خواهد شد..
اما راستی چه عاملی باعث شده حجت الاسلام محمدی ۱۶ سال  به افتخار خدمتگزاری مردم نائل شود  و رکوردار سابقه نمایندگی در استان لرستان باشد
یکی از عواملی که موجب اعتماد مردم به وی شده است تقوا ، تدین و ساده زیستی  است که حتی کسانی که از لحاظ فکری باوی اختلاف نطر دارند به این حقیقت اقرار دارند .
محمدی ۱۶ سال نماینده مجلس است اما هیچ گاه این مقام وی را از مردم داری دور نکرد وخود را وقف حل مشکلات آنان کرده است و حتی دورانی نیز که در مجلس حضور نداشت  دفترکارش مملو از مردم مشکل داری بود که برای  احقاق حق و یا حل مشکلات شان  مراحعه کرده بودند بود.
وی با خلوص وبا صداقت و ساده زیستی که دارد محبوب دل ها شد ه وهمین عامل صداقت و ساده زیستی  موجب گرده که به وی اعتماد کنند و وظیفه خطیر نمایندگی را بر دوش وی در ۱۶ سال بگذارند. .
 همگان می دانند حجت الاسلام مرد عمل و اقدام است و وقتی که دنبال کاری را میگرد بخاطر شخصیت و جایگاهی که دارد آنرا به سرانجام می رساند و در راه حل مشکلات مردم ثابت قدم  است.
وی ، اهل من چه کردم و چنین چنان و….تعریف از اقدامات و فعالیت های خودنیست ومشاهده گاهی برخی مواردبرخی طرح های ملی که ربطی به مسئولان محلی ندارد  و نتیجه پیگیری وتلاش وی بوده   در گذشته توسط مسئولان محلی اعلام  می شد هیچگاه اعتراضی نمی کرد
کیست در استان لرستان حجت الاسلام محمدی را نشناسد واز جایگاه شخصیتی وی اطلاع نداشته باشد و وقتی به آمار مراجعین دفتر نماینده سلسله ودلفان در تهران مراجعه کنیم می بیینم که از تمامی نقاط استان مراجعه شده است آیا این مردمداری و تلاش برای حل مشکلات مردم  را نمی رساند  که چگونه بپیگیرحل مشکلات مردم است.
از لحاظ سیاسی نیز محمدی را همین بس که افتخارش اطاعت و پیروی از ولایت مطلقه فقیه است  که همواره  در پیروی از ولایت پیشگام است ووی همواره در دوره های مختلف مورد حمایت جریان اصول گرایی  بوده و به عنوان کاندیدای این جریان معرفی شده است.
به حال امروزه حجت الاسلام محمدی با توجه به سابقه و عملکرد کاری موفق یک شخصیت ملی است که ظرفیت خوبی بر ای توسعه و عمران منطقه محسوب می شود.
نکته : این ایمیل از طریق یکی از هوادارن حجت الاسلام محمد محمدی برای میرملاس نیوز ارسال شده است.
ahmadiran91@yahoo.com