تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
5

روسای ۱۴ دانشگاه انتخاب شدند/ خبری از رای اعتماد به رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان نشد

  • کد خبر : 58358
  • 22 مهر 1393 - 21:09

  جلسه ۷۵۳ شورای عالی انقلاب فرهنگی به ریاست حجت الاسلام والمسلمین دکتر روحانی برگزار شد و طی آن روسای ۱۴ دانشگاه کشور انتخاب شدند.  به گزارش میرملاس به نقل ازایسنا، طبق خبری که در پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی انقلاب فرهنگی قرار داده شده است، دکتر محمدرضا مخبر دزفولی درخصوص مصوبات این جلسه اظهار […]

154102

 

جلسه ۷۵۳ شورای عالی انقلاب فرهنگی به ریاست حجت الاسلام والمسلمین دکتر روحانی برگزار شد و طی آن روسای ۱۴ دانشگاه کشور انتخاب شدند.

 به گزارش میرملاس به نقل ازایسنا، طبق خبری که در پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی انقلاب فرهنگی قرار داده شده است، دکتر محمدرضا مخبر دزفولی درخصوص مصوبات این جلسه اظهار داشت: سیاست ها و ضوابط نام ها و نشان های ایرانی اسلامی مهمترین دستور این جلسه بود که در محصولات فرهنگی و دیگر حوزه ها مورد استفاده قرار می گیرد که سیاست های مرتبط با آن به همراه برخی از اقدامات اساسی در این زمینه به تصویب رسید.

 دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی افزود: مقرر شد رصد و پایش این سیاست ها توسط ستاد مهندسی فرهنگی که جلسات آن به زودی تشکیل خواهد شد انجام شود که امیدواریم با تصویب نهایی و اجرای آن هماهنگی در ارتباط با تولید محصولات فرهنگی و ورود کالاها و محصولات فرهنگی اتفاق بیافتد.

 وی تصریح کزد: توضیحات بیشتر در خصوص این سیاست ها و ضوابط را در جلسه آینده و پس از تصویب نهایی اعلام خواهد شد.

 عضو پیوسته فرهنگستان علوم جمهوری اسلامی ایران در ادامه از انتخاب چند تن از روسای دانشگاه های وزارت علوم و وزارت بهداشت در این جلسه خبر داد.

 دکتر مخبر دزفولی گفت: با پیشنهاد وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی؛ دکتر درویشی به عنوان رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز، دکتر میرزاجواد آقازاده به عنوان رئیس دانشگاه علوم پزشکی ارومیه، دکتر حسین کریم به عنوان رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه و دکتر کاظم قائمی به عنوان رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند موفق به کسب رای اعتماد از شورای عالی انقلاب فرهنگی شدند.

 دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی افزود: همچنین به پیشنهاد سرپرست وزارت علوم، تحقیقات و فناوری؛ دکتر علیرضا کرباسی به عنوان رئیس دانشگاه تربت حیدریه، دکتر مجتبی عباسیان به عنوان رئیس دانشگاه بناب، دکتر عبدالعلی بصیری به عنوان رئیس دانشگاه دامغان، دکتر منصور غلامی به عنوان رئیس دانشگاه بوعلی سینا همدان، دکتر هنربخش رئوف به عنوان رئیس دانشگاه سمنان، دکتر خسرو عزیزی به عنوان رئیس دانشگاه لرستان، دکتر علی اکبر شیخی به عنوان رئیس دانشگاه هرمزگان، دکتر محمود فتوحی به عنوان رئیس دانشگاه صنعتی شریف، دکتر اکرمی به عنوان رئیس دانشگاه هنر و دکتر معتمدی به عنوان رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر موفق به کسب رای اعتماد از شورای عالی انقلاب فرهنگی شدند.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=58358

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. در خبر آمده که دکتر عزیزی رئیس دانشگاه لرستان شد!

    • تاکنون آقای دکترسرپرست بودند وتبریک میگوئیم صدورحکم ریاست وی رابه ایشان وجامعه دانشگاهی لرستان .

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.