تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
3

پاکسازی کودکانه محیط ‌زیست کوهدشت

  • کد خبر : 58451
  • 23 مهر 1393 - 20:15

  رئیس اداره محیط زیست کوهدشت از جشن کودکان و پاکسازی مناطق اطراف این شهرستان خبر داد.  به گزارش میرملاس به نقل از ایسنا عباس احمدی، بیان کرد: با همکاری کانون فکری و هنری کودکان و نوجوانان کوهدشت طی مراسمی با حضور کودکان و نوجوانان شهرستان و مسئولان کانون اقدام به پاکسازی مناطق اطراف شهرستان […]

1413358106433_222

 

رئیس اداره محیط زیست کوهدشت از جشن کودکان و پاکسازی مناطق اطراف این شهرستان خبر داد.

 به گزارش میرملاس به نقل از ایسنا عباس احمدی، بیان کرد: با همکاری کانون فکری و هنری کودکان و نوجوانان کوهدشت طی مراسمی با حضور کودکان و نوجوانان شهرستان و مسئولان کانون اقدام به پاکسازی مناطق اطراف شهرستان کردند تا کودکان عملاً با حفاظت از محیط‌زیست آشنا شوند.

 وی با بیان اینکه با این اقدام فرهنگ محیط زیست از همان کودکی به آنان آموزش داده می‎شود، اضافه کرد: در ادامه این پاکسازی جشن بادبادک نیز برگزار شد.

 احمدی اظهارکرد: سنین کودکی از مهمترین و زیر بنایی‎ترین سنین سازندگی همراه با دنیای لطیف و نیاز انسانی است. صفای خالصانه، عشق و علاقه بی‌پیرایه، عواطف سرشار و چشمه‎های جوشان فضایل با درایت و هدایت والدین و مربیان دلسوز است که می‎تواند فعال شود و از کودک امروز، انسانی بلند آوازه بسازد.

 رئیس اداره محیط‌زیست کوهدشت تصریح‌کرد: امید می‎رود با همت و کوشش تمامی دست اندرکاران امور کودکان بتوانیم با نهادینه‌کردن فرهنگ محیط‌زیست امر خطیر حفاظت از آن را در جامعه نهادینه کنیم.

 

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=58451

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 4در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۴
  1. با سلام و تشکر از درج این خبر
    با عرض پوزش این برنامه با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اجرا شد،لطف کنید اسم کانون رو اصلاح کنید.ممنون از لطف شما

  2. امیدوارم باز شاهد همچین برنامه هایی باشیم اموزش و پرورش باید همکاری بیشتری داشته باشد

  3. حاج عباس خدا قوت خسته نباشی مرد

  4. با تشکر از اقای احمدی و اقدام خوبشان

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.