تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
5

بیش از دو هزار هیات مذهبی در لرستان ثبت شده است

  • کد خبر : 58539
  • 24 مهر 1393 - 13:29

  مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به فعالیت ۸۰ هزار هیات مذهبی در کشور گفت: بیش از دو هزار هیات مذهبی نیز در لرستان ثبت شده است. به گزارش میرملاس به نقلف از ایرنا حجت الاسلام سعید مهدوی امین افزود: به طور قطع تعداد هیات های مذهبی استان بسیار بیشتر از این میزان […]

81351074-6016694

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به فعالیت ۸۰ هزار هیات مذهبی در کشور گفت: بیش از دو هزار هیات مذهبی نیز در لرستان ثبت شده است.

به گزارش میرملاس به نقلف از ایرنا حجت الاسلام سعید مهدوی امین افزود: به طور قطع تعداد هیات های مذهبی استان بسیار بیشتر از این میزان است که باید برای ثبت و اخذ مجوز اقدام نمایند.

به با اشاره به اینکه در هر دو هزار و۷۰۰ روستای استان یک هیات وجود دارد که این میزان آمار هیات های مذهبی استان را افزایش می دهد گفت: فراخوانی در خصوص پیگیری هیاتها برای ثبت و اخذ مجوز صادر خواهد شد.

وی ادامه داد: سازمان تبلیغات اسلامی حمایت، هدایت و نظارت هیاتهای مجوز دار را به صورت جدی دنبال می کند به نحوی که شنبه هفته آینده ۲۶۰ نفر از مسوولان و مداحان هیاتهای ثبت شده ، عازم سفر زیارتی مشهد مقدس می شوند.

وی همچنین با اشاره به فرا رسیدن ماه محرم و آغاز مراسم عزاداری هیاتها همانند سالهای گذشته افزود: در سالهای اخیر تنش و درگیری در این مراسم وجود نداشته و لرستان از موفق ترین استانها در راستای برگزاری مراسم محرم و صفر بوده است.

حجت الاسلام امین همچنین به ساماندهی مداحان زن استان اشاره کرد و گفت: گردهمایی روحانیون، هیاتها، مداحان و مبلغات استان برگزتر و سیاست های مرتبط نیز به آنان ابلاغ خواهد شد.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=58539

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.