تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
3

برگزاری همایش بررسی موانع توسعه در لرستان

  • کد خبر : 58543
  • 24 مهر 1393 - 16:47

  معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی استانداری لرستان گفت: همایش بررسی موانع توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی در اردیبشهت ماه سال آینده در لرستان برگزار می‏‎شود. به گزارش میرملاس به نقل  فارس ، صیدعلی کورانی‌فرد ظهر امروز در جلسه هماهنگی همایش توسعه در لرستان در خرم‏‎آباد اظهار داشت: با توجه به اینکه نیاز امروز […]

13921211000002_PhotoA

 

معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی استانداری لرستان گفت: همایش بررسی موانع توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی در اردیبشهت ماه سال آینده در لرستان برگزار می‏‎شود.

به گزارش میرملاس به نقل  فارس ، صیدعلی کورانی‌فرد ظهر امروز در جلسه هماهنگی همایش توسعه در لرستان در خرم‏‎آباد اظهار داشت: با توجه به اینکه نیاز امروز جامعه و به ویژه استان لرستان توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی  است، بنابراین یکی از برنامه‏‎های ما در سطح استان برگزاری همایش بررسی موانع توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی در اردیبشهت ماه سال آینده در لرستان است.

وی ادامه داد: فضای غالب کشور فضای برنامه‏‏‎ریزی، تلاش و کوشش برای توسعه اقتصادی استان‎ها است و در این خصوص ما باید زمینه را برای این توسعه به ویژه حضور بخش خصوصی در لرستان فراهم کنیم.

کورانی‌فرد یادآور شد: اگر استانی از توسعه اقتصادی جا بماند، باید هزینه‎های زیادی در راستای آن پرداخت کند، این در حالی است که استان لرستان در گذشته از بسیاری از این پیشرفت‏‎ها و مزیت‎ها در کشور بهره‎ای نبرده است و به همین علت امروز تاوان آن را پس می‏‎دهد.

این مسئول خاطرنشان کرد: برای برگزاری هر چه بهتر این همایش در استان لرستان برنامه‎‏ریزی‎های زیادی صورت می‏‎گیرد و کمیته‎های پیشنهادی برای آن کمیته اجرایی، تشریفات و پذیرایی، مالی و بودجه، تبلیغات و روابط عمومی هستند، این در حالی است که در کمیته علمی این همایش کمیته‏‎های زیر مجموعه کشاورزی و دامپروری، اکوتوریسم، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی، آموزش و پژوهش و فناوری در نظر گرفته شده است.

معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی استانداری لرستان گفت: ما باید به گونه‎ای برنامه‎ریزی کنیم که گستره مخاطبان این همایش بزرگ نخبگان و افراد توانمند استان باشند.

کورانی‌فرد متذکر شد: در این همایش رسانه‎های استان باید حضور پررنگ و فعالی داشته باشند، زیرا رسانه‎ها ظرفیت‎های بزرگی برای توسعه لرستان محسوب می‏‎شوند، این در حالی است که کمیته تبلیغات و رسانه نیز در برنامه این همایش در نظر گرفته شده است.

وی بیان داشت: در بحث تامین هزینه این همایش هیچ‌گونه مشکلی وجود ندارد و هماهنگی لازم با استاندار لرستان در این خصوص انجام شده است و امیدواریم این همایش تاثیر زیادی در توسعه این استان داشته باشد.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=58543

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۳
  1. انشالله با پیگیری مسئولین این همایش برگزار شود و نیاز است که در سطح کشور تبلیغاتی صورت گیرد و بنر همایش در دانشگاه های تهران نیز نصب گردد صرفآ زدن دوتا بنر در داخل استان نتیجه ای به بار نخواهد آورد. آقای دکتر حداد کشاورز عضو هیئت علمی دانشگاه صنعتی شریف دانشکده اقتصاد، در کلاس تدریسش مدارهای توسعه نیافتگی لرستان را خیلی زیبا تشریح نمود که جایی مسئولین خالی بود….
    از مسئولین سایت میرملاس تقاضامندیم که قسمت تحلیل های اقتصادی لرستان را به سایت اضافه نمایند.

  2. به نظر من تنها مشکل عدم توسعه یافتگی این استان به نیروی انسانی دستگاهای این استان برمیگردد… هر استانی برای پیشرفت نیازمند نیروی متعهد متخصص دلسوز بدون هیچ تعصب شخصی میباشد! من به عنوان یک جوان لرستانی ۲ سال تمام،در پیچ و خم ادارات لرستان پیگیر یک حق حتمی بودم، اما امان از اینکه بسیاری از مسئولین یک ذره در راه عدالت به مشکل من و حق من توجه کنند … و من چقدر مستند سازی کردم اما نگذاشتند من به حقم برسم! و هر کس از مدیران دولت قبل فقط به فکر منافع شخصی خود بود… اما امیدوارم مدیران این دولت دلسوزانه به مشکلات این استان توجه کنند.

  3. این عکس مدتهاست تکرار می شود
    ژست گرفته شده در شان یک مدیر رده بالا نیست بیشتر یک ژست خودمانی را نشان می دهد
    لطفا از عکسهای دیگر که شایسته ی جایگاه یک مدیر سیاسی است استفاده شود

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.