تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
5

نقاط حادثه خیز جاده ای در لرستان کاهش یافت

  • کد خبر : 58614
  • 26 مهر 1393 - 12:50

  مدیر کل راه و شهرسازی لرستان از کاهش نقاط حادثه خیز این استان خبر داد. به گزارش میرملاس به نقل از مهر، شهرام ملکی صبح شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با اقدامات صورت گرفته تعداد نقاط حادثه خیز جاده ای لرستان کاهش یافت. وی با بیان اینکه تا پیش از این تعداد نقاط […]

IMG13160545

 

مدیر کل راه و شهرسازی لرستان از کاهش نقاط حادثه خیز این استان خبر داد.

به گزارش میرملاس به نقل از مهر، شهرام ملکی صبح شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با اقدامات صورت گرفته تعداد نقاط حادثه خیز جاده ای لرستان کاهش یافت.

وی با بیان اینکه تا پیش از این تعداد نقاط حادثه خیز لرستان ۶۰ مورد بوده است عنوان کرد: با اقدامات صورت گرفته این نقاط حادثه خیز جاده ای به ۴۰ مورد کاهش یافته است.

مدیر کل راه و شهرسازی لرستان همچنین به ایجاد روشنایی لازم در سطح جاده های استان اشاره کرد و گفت: طی سال گذشته و امسال کار ایجاد روشنایی در ۲۳ کیلومتر از محور خرم آباد – بروجرد جزء برنامه قرار گرفت.

وی با بیان اینکه تا کنون روشنایی لازم در ۱۱ کیلومتر از این محور به اتمام رسیده است ادامه داد: ما بقی آن نیز از سوی این اداره کل در دست اجرا است.

مدیر کل راه و شهرسازی لرستان همچنین با اشاره به پر تصادف ترین محور لرستان بیان داشت: در حال حاضر پر تصادف ترین محور استان جاده چالانچولان – دورود است.

ملکی با اشاره به اینکه طول این محور ۱۸ کیلومتر بوده که تا کنون شش کیلومتر از آن بازسازی شده است عنوان کرد: ما بقی این محور نیز در قالب چند قطعه در حال اجرا است.

وی همچنین به روکش آسفالت جاده های استان اشاره کرد و گفت: در مجموع بیش از ۹ هزار تن قیر برای روکش آسفالت محورهای استان مورد استفاده قرار گرفته شده است.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=58614

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.