تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
6

برخی نیروهای خدماتی در دانشگاه علوم پزشکی پست بگیر شدند

  • کد خبر : 58664
  • 26 مهر 1393 - 20:32

  معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: ۳۰ درصد نیروهایی که جذب دانشگاه علوم پزشکی تحت عناوین نیروهای خدماتی و اداری در آمده‎اند، امروز در پست‎های دیگری خدمت می‎کنند. به گزارش میرملاس به نقل از فارس، طهماسب نظری در نشست با خبرنگاران در پلدختر اظهار داشت: خدمات دارویی در استان لرستان به خوبی انجام […]

13930626000689_PhotoA

 

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: ۳۰ درصد نیروهایی که جذب دانشگاه علوم پزشکی تحت عناوین نیروهای خدماتی و اداری در آمده‎اند، امروز در پست‎های دیگری خدمت می‎کنند.

به گزارش میرملاس به نقل از فارس، طهماسب نظری در نشست با خبرنگاران در پلدختر اظهار داشت: خدمات دارویی در استان لرستان به خوبی انجام می‎شوند، این در حالی است که بیشتر مناطق شهری و روستایی کمترین مشکل را در این زمینه دارند.

وی با اعلام اینکه دانشگاه علوم پزشکی علیرغم جذب نیروهای زیاد طی سال‎های گذشته با کمبود نیروی مهار روبرو است، افزود: متاسفانه این نیروها با عناوین خدماتی جذب ولی امروز سر از جاهای دیگر در آورده‎اند.

این مسئول اظهار داشت: ۳۰ درصد نیروهایی که جذب دانشگاه علوم پزشکی تحت عناوین نیروهای خدماتی و اداری در آمده‎اند، امروز در پست‎های دیگری خدمت می‎کنند.

نظری تصریح کرد: این مشکل امروز به یک معضل تبدیل شده است، به صورتی که آمبولانس‎های ما راننده هم ندارند و به محض اینکه بخواهیم، یک نیرو را جابه جا کنیم، صدای خیلی‎ها بلند می‎شود.

وی با بالا بودن آمار مبتلایان تب مالت در پلدختر این تعداد را در شش ماهه امسال نسبت به ۱۲ ماهه سال قبل برابر دانست و خواستار توجه جدی مسئولان در این زمینه شد.

نظری درصد سوانح و حوادث در کودکان استان لرستان را در کشور بالا دانست و افزود: حیوان گزیدگی و سوختگی کودکان لرستانی را تهدید می‎کند.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=58664

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. جناب دکتر نظری باتوجه به اینکه سرپرست شبکه بهداشت کوهدشت می باشی لطفا به وضعیت نابسامان این شبکه و بیمارستان که نیروی خدماتی امور عمومی جنابعالی می باشدو مستقیما زمام سرپرستی آنهارا داری زحمت بکش بعد برای کل استان نظریه پردازی بفرما

  2. با سلام وارادت خدمت جناب دکتر نظری . اگر کسی که مسولیت میگیرد فقط وابسته به خدا باشد وغیر از خدا خود را وام دار کسی نداند شاهد اینگونه مشکلات که سبب عقب ماندگی این شهر بی کلانتر شده است نبودیم.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.