- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

برخی نیروهای خدماتی در دانشگاه علوم پزشکی پست بگیر شدند

13930626000689_PhotoA

 

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: ۳۰ درصد نیروهایی که جذب دانشگاه علوم پزشکی تحت عناوین نیروهای خدماتی و اداری در آمده‎اند، امروز در پست‎های دیگری خدمت می‎کنند.

به گزارش میرملاس به نقل از فارس، طهماسب نظری در نشست با خبرنگاران در پلدختر اظهار داشت: خدمات دارویی در استان لرستان به خوبی انجام می‎شوند، این در حالی است که بیشتر مناطق شهری و روستایی کمترین مشکل را در این زمینه دارند.

وی با اعلام اینکه دانشگاه علوم پزشکی علیرغم جذب نیروهای زیاد طی سال‎های گذشته با کمبود نیروی مهار روبرو است، افزود: متاسفانه این نیروها با عناوین خدماتی جذب ولی امروز سر از جاهای دیگر در آورده‎اند.

این مسئول اظهار داشت: ۳۰ درصد نیروهایی که جذب دانشگاه علوم پزشکی تحت عناوین نیروهای خدماتی و اداری در آمده‎اند، امروز در پست‎های دیگری خدمت می‎کنند.

نظری تصریح کرد: این مشکل امروز به یک معضل تبدیل شده است، به صورتی که آمبولانس‎های ما راننده هم ندارند و به محض اینکه بخواهیم، یک نیرو را جابه جا کنیم، صدای خیلی‎ها بلند می‎شود.

وی با بالا بودن آمار مبتلایان تب مالت در پلدختر این تعداد را در شش ماهه امسال نسبت به ۱۲ ماهه سال قبل برابر دانست و خواستار توجه جدی مسئولان در این زمینه شد.

نظری درصد سوانح و حوادث در کودکان استان لرستان را در کشور بالا دانست و افزود: حیوان گزیدگی و سوختگی کودکان لرستانی را تهدید می‎کند.