تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
4

فرهنگ ایثار و شهادت یکی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی است

  • کد خبر : 58678
  • 26 مهر 1393 - 21:41

  استاندار لرستان گفت: فرهنگ ایثار و شهادت یکی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی است. به گزارش میرملاس به نقل از فارس ، هوشنگ بازوند امشب در مراسم بدرقه کاروان زیارتی مشهد مقدس ویژه پیر غلامان ابا عبدالله‎الحسین(ع) گفت: یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی فرهنگ ایثار و شهادت است که شما مداحان مروجان این فرهنگ […]

13930625000543_PhotoA

 

استاندار لرستان گفت: فرهنگ ایثار و شهادت یکی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی است.

به گزارش میرملاس به نقل از فارس ، هوشنگ بازوند امشب در مراسم بدرقه کاروان زیارتی مشهد مقدس ویژه پیر غلامان ابا عبدالله‎الحسین(ع) گفت: یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی فرهنگ ایثار و شهادت است که شما مداحان مروجان این فرهنگ هستید و باید قدر این کار با عظمت را بدانید.

وی اظهار داشت: نامگذاری امسال توسط مقام معظم رهبری به نام اقتصاد، فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نشان دهنده وجود مشکلات اقتصادی و فرهنگی در جامعه است که عزم ملی و مدیریت جهادی نیز راهکار آن هستند.

استاندار لرستان تصریح کرد: عزم ملی همان پیروزی انقلاب  و اتفاقات عظیم هشت سال دفاع مقدس است و مدیریت جهادی نیز همان مدیریت هشت سال دفاع مقدس است که امروز یک بار دیگر کشور به آن نیاز دارد.

بازوند با بیان اینکه اقتصاد ستون فقرات جامعه و فرهنگ مغز جامعه است، اهمیت مسائل فرهنگی را یادآور شد و بیان کرد: ۲ هزار و ۵۰۰ کانال ماهواره‏ای مغز جامعه را مورد تهاجم قرار داده‏‌اند که وظیفه مداحان دفاع در مقابل این حملات است.

این مسئول از سردار عبداللهی فرمانده قرارگاه خاتم به خاطر حمایت مالی از این سفز زیارتی تشکر کرد.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=58678

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.