تاریخ : چهارشنبه, ۲۹ فروردین , ۱۴۰۳
8

اسماعیلیان : لرستان میزبان روزنامه نگاران و خبرنگاران سراسر کشور

  • کد خبر : 5868
  • 03 تیر 1391 - 13:35

به گزارش میرملاس نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان ، حجت الاسلام والمسلمین ‘علی اسماعیلیان’  با اعلام این خبر گفت: این کارگاه آموزشی به عنوان نخسین کارگاه ویژه روزنامه نگاران و خبرنگاران سراسر کشور در استان برگزار خواهد شد. وی تصریح کرد: با هماهنگی معاونت مطبوعاتی و اطلاع […]

به گزارش میرملاس نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان ، حجت الاسلام والمسلمین ‘علی اسماعیلیان’  با اعلام این خبر گفت: این کارگاه آموزشی به عنوان نخسین کارگاه ویژه روزنامه نگاران و خبرنگاران سراسر کشور در استان برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: با هماهنگی معاونت مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت متبوع و به منظور افزایش سطح علمی و حرفه‌ای فعالان عرصه رسانه سراسر کشور و سایر علاقه ‌مندان به فراگیری روزنامه نگاری و خبرنگاری کارگاه آموزشی روزنامه نگاری و خبرنگاری در این استان برگزار می‌ شود.

اسماعیلیان اظهار داشت: این کارگاه آموزشی قرار است روزهای ۱۳ و ۱۴ تیرماه سال جاری به مدت دو روز با شرکت روزنامه نگاران و خبرنگاران از سراسر کشور در استان لرستان برگزار شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: در این کارگاه آموزشی اصول روزنامه نگاری، دستور نگارش فارسی در مطبوعات، اصول خبرنویسی، گزارش نویسی در مطبوعات و اصول مصاحبه به شرکت کنندگان به صورت تئوری و عملی آموزش داده می شود.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=5868

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.