تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
7

نماینده الیگودرز : احداث سد تنگ معشوره عملیاتی می شود / سد معشوره برای تولید برق نیروگاه و سیراب شدن زمین‎های کشاورزی مردم کوهدشت است

  • کد خبر : 58708
  • 27 مهر 1393 - 12:00

    عضو کمیسیون آب، منابع طبیعی و کشاورزی مجلس از عملیاتی شدن سد تنگ معشوره در استان خبر داد. به گزارش میرملاس به نقل  ایسنا  محمدتقی توکلی افزود: سد بتنی دوقوسی تنگ معشوره بر روی رودخانه کشکان در استان واقع شده که با هدف تولید انرژی برق‎آبی، کنترل و جمع‎آوری سیلاب‎ها و روان‎آب‎های سطحی […]

IMG17473311

 

 

عضو کمیسیون آب، منابع طبیعی و کشاورزی مجلس از عملیاتی شدن سد تنگ معشوره در استان خبر داد.

به گزارش میرملاس به نقل  ایسنا  محمدتقی توکلی افزود: سد بتنی دوقوسی تنگ معشوره بر روی رودخانه کشکان در استان واقع شده که با هدف تولید انرژی برق‎آبی، کنترل و جمع‎آوری سیلاب‎ها و روان‎آب‎های سطحی رودخانه، همچنین تأمین آب موردنیاز دشت‎های اراضی منطقه احداث خواهد شد.

نماینده مردم الیگودرز در مجلس از عملیاتی شدن سد تنگ معشوره در استان خبر داد و اظهار کرد: براساس قول‎های داده شده در سفر اخیر هیئت دولت به استان این پروژه عملیاتی و بازنگری لازم بر روی آن انجام می‎گیرد.

 عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس بیان کرد: بخشی از آب این سد برای تولید برق نیروگاه و بخشی دیگر برای مشروب شدن زمین‎های کشاورزی مردم کوهدشت مورد استفاده قرار می‎گیرد.

 توکلی یادآور شد: چنانچه بازنگری توسط کارشناسان صورت گیرد و آنها به این نتیجه برسند که در تنگ معشوره اهداف مورد تضمین دنبال می‎شود عملیات اجرایی آن آغاز، در غیر این صورت باید ابعاد سد کاهش داده شود.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=58708

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 6در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۶
  1. درود بر نماینده الیگودرز مرد غیرتمند دیار لرستان مسئول متعهدو….

  2. با سپاس از نماینده محترم الیگودرز
    آقای توکلی بخاطر خدا کاری کنید که هم این سد عملیاتی شود و هم از ابعاد ان کاسته نشود.خدواند شما را برای همه ما حفظ کند.

  3. باسلام جای تقدیر و امتنان ار نماینده محبوب استان لرستان جناب آقای مهندس توکلی که با دانش و تخصصی که دارند بدور ار مسائل سیاسی بدنبال وظایف نمایندگی و خدمت به تمام مردم لرستان هستند بقیه نماینگان اصول خذمتگذاری را از ایشان یاد بگیرند

  4. آقای نماینده به خاطر انتخاب دانشمند فرهیخته جنای حاج آقا میرزایی اصل به عنوان فرماندار الیگودرز از شما تشکر می شود.

  5. ما ارادت خاصی به نماینده الیگودرز داریم اما آخرت مردم پلدختر چه خواهد بود . با توجه به کمبود شدید آب روستاها در پلدختر وخشک شدن رودخانه کشکان رود چه کسی جوابگوی مردم ولایت مدار پلدختر است . آیا این سطح نگاه کارشناسی دارد .

  6. با تشکر از نماینده محترم الیگودرز .

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.