تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
6

استاندار لرستان با خانواده خلبان شهید علی احمد فرخی دیدار کرد

  • کد خبر : 58733
  • 27 مهر 1393 - 16:04

  استاندار لرستان با حضور در منزل خلبان شهید سرتیپ دوم علی احمد فرخی با خانواده این شهید بزرگوار دیدار و ابراز همدردی کرد. به گزارش میرملاس به نقل از ایرنا روز یکشنبه ،هوشنگ بازوند در این دیدار با تاکید بر حفظ ارزشهای ایثار و شهادت در جامعه اسلامی گفت: همه باید از روحیه صبر […]

81354605-6022444

 

استاندار لرستان با حضور در منزل خلبان شهید سرتیپ دوم علی احمد فرخی با خانواده این شهید بزرگوار دیدار و ابراز همدردی کرد.

به گزارش میرملاس به نقل از ایرنا روز یکشنبه ،هوشنگ بازوند در این دیدار با تاکید بر حفظ ارزشهای ایثار و شهادت در جامعه اسلامی گفت: همه باید از روحیه صبر و مقاومت خانواده شهدا الگو گرفته چراکه صبر این افراد ، بنا و ساسا انقلاب اسلامی ایران را استوار کرده است.

وی افزود: خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران نماد ایثار، فداکاری و مقاومت هستند و بر تمامی مسوولان واجب است در خدمت خانواده این عزیزان باشند.

وی ادامه داد: بیگانگان ومزدوران به خوبی می دانند که امثال شهید فرخی ، اجازه کوچکترین تعرض به خاک ایران اسلامی را به دشمن نمی دهند چراکه ورحیه این بزرگمردان با ایثار و شهادت عجین شده است.

خلبان شهید فرخی در حادثه هوایی هفته گذشته سیستان و بلوچستان به خیل عظیم شهادت نائل آمد.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=58733

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. باعرض تسلیت به خانواده محترم فرخی ازخداوند برایشان صبر مسئلت دارم

  2. شهادت سردار رشید اسلا م سرتیپ علی احمد فرخی رابه پیشگاه امام زمان ومردم شهید پرور شهرستان سلسله وخصوصاخانواده محترمش تسلیت میگوییم .محمد کولیوند الشتر روستای کهریز

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.