تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
4

وزارت اطلاعات پاسدار مرزهای عقیدتی است

  • کد خبر : 58785
  • 28 مهر 1393 - 12:40

  مدیر کل اطلاعات لرستان گفت: وزارت اطلاعات پاسدار مرزهای عقیدتی است.  به گزارش میرملاس ؛  باقرزاده در همایش سی امین سالگرد تاسیس وزارت اطلاعات با عنوان ۳۰ سال مجاهدت‌های خاموش با بیان اینکه وزارت اطلاعات خواستار جمهوریت و اسلامیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، گفت: اعتقاد وزارت اطلاعات مبنی بر ایجاد امنیت برای آحاد […]

698940_PhotoA

 

مدیر کل اطلاعات لرستان گفت: وزارت اطلاعات پاسدار مرزهای عقیدتی است. 

به گزارش میرملاس ؛  باقرزاده در همایش سی امین سالگرد تاسیس وزارت اطلاعات با عنوان ۳۰ سال مجاهدت‌های خاموش با بیان اینکه وزارت اطلاعات خواستار جمهوریت و اسلامیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، گفت: اعتقاد وزارت اطلاعات مبنی بر ایجاد امنیت برای آحاد ملت، تمام اقوام و اقلیت‌های مذهبی بوده، زیرا بین امنیت و توسعه فرهنگی اقتصادی رابطه وجود دارد.

مدیر کل اطلاعات لرستان عنوان داشت: وزارت اطلاعات علاوه بر گسترش ارتباط با مردم، پیشگیری در حوزه شناسایی آسیب‌های خود و پیشگیری در حوزه شناسایی ظرفیت‌های دشمن را به عنوان اصل در دستور کار قرار داده است.

وی افزود: وزارت اطلاعات پاسدار مرزهای عقیدتی است و این وزارتخانه با تبعیت از رهبر معظم انقلاب، اعتقاد دارد، این نظام از آن مردم است و دفاع از حق‌الناس را در اولویت قرار داده است.

مدیر کل اطلاعات لرستان با بیان اینکه در این وزارت ساختارهایی معرفی شده که از جمهوریت و رای مردم پاسداری می‌کنند، اظهار داشت: این اقدامات با هدایت مقام معظم رهبری در وزارت اطلاعات دنبال می‌شود.

این مسئول عنوان داشت: وزارت اطلاعات با اعتقاد راسخ به نظام اسلامی و مقام معظم رهبری، هرگونه مقابله با نظام اسلامی را مقابله با اسلام می‌داند.

وی ادامه داد: اطلاع‌رسانی مردم در آغاز و یا تکمیل اقدامات وزارت اطلاعات در تمام موارد تاثیر دارد، چرا که سیستم امنیتی متعلق به مردم است.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=58785

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. سلام ودرود وتبریک به سربازان گمنام سرزمین ایران اسلامى

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.