تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
8

نیروهای مازاد آموزش و پرورش لرستان ساماندهی شدند

  • کد خبر : 58786
  • 28 مهر 1393 - 12:26

  مدیرکل آموزش و پرورش لرستان گفت: به منظور استفاده مطلوب از ظرفیت نیروهای مازاد برنامه پیشنهادی ۳۴بندی تدوین شده است و با نظارت کیفی مستمر باید به دنبال افزایش بازده کاری نیروهای مازاد در آموزش و پرورش بود. به گزارش میرملاس به نقل از تسنیم ، گودرز کریمی فر در نشست آموزش و پرورش […]

139307280833154143880253

 

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان گفت: به منظور استفاده مطلوب از ظرفیت نیروهای مازاد برنامه پیشنهادی ۳۴بندی تدوین شده است و با نظارت کیفی مستمر باید به دنبال افزایش بازده کاری نیروهای مازاد در آموزش و پرورش بود.

به گزارش میرملاس به نقل از تسنیم ، گودرز کریمی فر در نشست آموزش و پرورش لرستان اظهار کرد: مهمترین رویکرد این دستگاه، برنامه محوری، پژوهش مداری و گذر از حاشیه ها است.

وی عملکرد لرستان در ساماندهی نیروی انسانی را بسیار مطلوب برشمرد و افزود: سازماندهی به صورت فرایندی انجام شده و اعتقاد بر این بود که از ظرفیت نیروهای کسر ساعت موظف استفاده مطلوب شود.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان، آموزش و پرورش را دستگاهی ظریف، حساس و مهم برشمرد و گفت: در برنامه ریزی ها باید از عجله پرهیز کرد و با صبر، حوصله و تدبیر کارها را مدیریت کرد.

وی حرکت گروهی در دستگاه تعلیم وتربیت را رمز موفقیت برشمرد و بیان کرد: دراین راستا باید هم افزایی، تعامل و همکاری در انجام امور، ارتباط با همکاران حوزه وزارت و استفاده از تجربه و فکر دیگران در اولویت قرار بگیرد.

کریمی فرمدیریت زمان را در آموزش و پرورش بسیار مهم دانست و تصریح کرد: ظرفیت آزمون و خطا به حداشباع رسیده و در آموزش و پرورش نباید ریسک کرد بلکه باید با نگاه به گذشته، توجه به زمان حال و برنامه ریزی برای آینده از فرصت ها به نحو مطلوب استفاده کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان ۶ عنصر مهم برای موفقیت مدیران را اراده، امید، پشتکار، تجربه، محبوبیت و مهارتهای علمی برشمرد و عنوان کرد: سیاست در آموزش و پرورش بی توجهی به حواشی است و باید از حاشیه ها عبور کرد و موانع را پشت سر گذاشت.

وی با اشاره به اینکه خردورزی و اندیشه مداری باید در آموزش و پرورش حاکم شود گفت: وجود تقویم اجرایی، تکریم ارباب رجوع، اخلاق مداری و توجه و تکریم معلمان، نظم  و انضباط در انجام امور اداری و حضور به موقع در محل کار باید در سرلوحه کاری کارکنان باشد.

کریمی فر اظهار کرد: همکاری و همیاری استاندار در بسیاری از موارد در پیشبرد اهداف تعلیم   وتربیت استان سازنده و موثر بوده و انتظار می رود هم افزایی، همکاری و کار گروهی سرلوحه کار مدیران قرار گیرد.

وی با اشاره به ساماندهی نیروهای مازاد در آموزش و پرورش لرستان گفت: به منظور استفاده مطلوب از ظرفیت نیروهای مازاد برنامه پیشنهادی ۳۴بندی تدوین شده است و با نظارت کیفی مستمر باید به دنبال افزایش بازده کاری نیروهای مازاد در آموزش و پرورش بود.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان معیار و مبنای حرکت را مصالح و منافع آموزش و پرورش دانست و خاطرنشان کرد: باید با استفاده از مشورت نخبگان و حرکت در فضایی آرام و به دور از تنش به دنبال تحقق منافع و مصالح دستگاه تعلیم و تربیت بود.

وی افزود: توجه به مدارس آموزش از راه دور و نظارت کیفی و مستمر بر این مدارس، امنیت  فرهنگی در آموزش و پرورش، ضرورت همکاری و تعامل با سایر دستگاهها از دیگر موضوعات مهمی است که باید به آن توجه کنیم.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=58786

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. برخی شهرستانها۴۰۰۰ساعت کسری دارند…….

  2. با سلام خدمت استاد کریمی فر
    بیشتر دبستان های بخش طرحان چند یایه یک معام دارند ،استاد عزیز چرا مازاد نیرو داریمولی باید ابتدایی چند پایه یک معلم داشته باشد اکثر معام های ابتدایی تبدیل وضعیت شدند به مقطع راهنمایی ودبیرستان ،ولی مدارس ابتدایی هنوز که هنوزاست اندر خم یک کوچه اند.از شما انتظار داریم این معضل که شامل مدار س ابتدایی شد هرچه سرعترحل وفصل نمایید

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.