تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
4

۴۴۰مدرس تمام وقت در دانشگاه های آزاد لرستان تدریس می کنند

  • کد خبر : 58789
  • 28 مهر 1393 - 12:34

  معاون هماهنگی دانشگاه های آزاد لرستان گفت : در حال حاضر ۴۴۰ مدرس تمام وقت، ۱۵ مدرس نیمه وقت و یک هزار و ۶۷۵ مدرس حق التدریس در دانشگاههای آزاد لرستان تدریس می کنند. به گزارش میرملاس به نقل از ایرنا ،’بهروز دوستی ‘ روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود : وی اظهار داشت […]

81355718-6024375

 

معاون هماهنگی دانشگاه های آزاد لرستان گفت : در حال حاضر ۴۴۰ مدرس تمام وقت، ۱۵ مدرس نیمه وقت و یک هزار و ۶۷۵ مدرس حق التدریس در دانشگاههای آزاد لرستان تدریس می کنند.

به گزارش میرملاس به نقل از ایرنا ،’بهروز دوستی ‘ روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود : وی اظهار داشت :هم اکنون به ازای هر یک نفر دانشجو ۸۰ مدرس در دانشگاههای آزاد لرستان تدریس می کنند که این تعداد، میزان خوبی محسوب می شود.

وی با اشاره به اصلاح هرم اعضای هیات علمی این دانشگاه تصیح کرد :بیش از ۱۰۰ نفر از مدرسین مربی دانشگاههای آزاد خرم آباد و بروجرد برای ارتقای به مرتبه استادیاری در دانشگاههای دولتی و دانشگاههای خارج از کشور بورسیه شده اند.

معاون هماهنگی دانشگاههای آزاد لرستان گفت: ۳۰ نفر از مدرسین استادیار این دانشگاه در شرف ارتقاء به مرتبه دانشیاری هستند.

وی با بیان اینکه ۲۰ نفر مدرس دانشیار و همچنین ۱۰ نفر مدرس استاد تمام نیمه وقت در دانشگاههای آزاد لرستان تدریس می کنند، تصریح کرد: هرم هیات علمی در دانشگاههای آزاد لرستان اگرچه نیازمند به اصلاح است ،اما هرم هیات علمی در دانشگاههای آزاد لرستان نسبت به دیگر دانشگاه ها در وضعیت خوبی قرار دارد.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=58789

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. درود بر دکتر دوستی مدیر توانای شهرمان

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.