تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
5

طرح بصیرت عاشورایی در بقاع متبرکه شاخص لرستان برگزار می شود

  • کد خبر : 58806
  • 28 مهر 1393 - 14:01

  معاون فرهنگی اوقاف و امورخیریه لرستان، از اجرای طرح بصیرت عاشورایی در ۶۶ بقعه متبرکه استان لرستان خبر داد. به گزارش میرملاس به نقل از شبستان حجت الاسلام محمد جواد عباس زاده، معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه استان لرستان، صبح امروز(۲۸ مهر) در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی این استان، گفت: طرح بصیرت […]

IMG17035625

 

معاون فرهنگی اوقاف و امورخیریه لرستان، از اجرای طرح بصیرت عاشورایی در ۶۶ بقعه متبرکه استان لرستان خبر داد.

به گزارش میرملاس به نقل از شبستان حجت الاسلام محمد جواد عباس زاده، معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه استان لرستان، صبح امروز(۲۸ مهر) در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی این استان، گفت: طرح بصیرت عاشورایی امسال در دو بخش در سطح بقاع متبرکه شاخص استان برگزار می شود.

 وی، افزود: بخش اول این طرح از اول ماه محرم تا ۱۲ محرم در بقاع متبرکه شاخص استان برگزار می شود.

 حجت الاسلام عباس زاده، تصریح کرد: بخش دوم این طرح از ۱۳ محرم تا پایان ماه صفر در سطح بقاع متبرکه شاخص لرستان برگزار می شود.

 وی، ادامه داد: تقویت باورهای دینی و تبیین قیام عاشورا در میان مردم، تبیین صحیح وقایع نهضت حسینی از مهم ترین اهداف طرح بصیرت عاشورایی است.

 معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه لرستان، ابراز کرد: جلوگیری از ورود بدعت و خرافه به آداب عزاداری محرم و روشنگری نسبت به رواج خرافات و انحراف در فرهنگ عاشورا از دیگر اهداف برگزاری طرح بصیرت عاشورایی است.

 وی، در ادامه از برپایی نمایشگاه در طرح بصیرت عاشورایی خبرداد و بیان کرد: در این نمایشگاه شش غرفه شامل حجاب و عفاف و مشاوره خانواده برپا می شود.

 حجت الاسلام عباس زاده، گفت: برگزاری نمایشگاه های فرهنگی، خیمه معرفت، اقامه نماز ظهر و عصر و حرکت هیات مذهبی به طرف بقاع متبرکه از دیگر برنامه های پیش بینی شده در این طرح است.

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه لرستان، خاطرنشان کرد: برگزاری مراسم شام غریبان، عزاداری و دیگر مراسم دهه صفر در جوار این امامزادگان از برنامه های طرح بصیرت عاشورایی است.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=58806

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. ره ما راه حسین است بداند داعش
    سربداران ره شاه شهیدانیم ما

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.