- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

۴ رزمایش پدافند غیرعامل در لرستان اجرا می شود

IMG13412788

 

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری لرستان از اجرای چهار رزمایش پدافند غیرعامل در این استان خبر داد.

به گزارش میرملاس به نقل ازمهر، ناصر سپهوند پیش از ظهر سه شنبه در جلسه شورای اداری خرم آباد اظهار داشت: همزمان با هفته پدافند غیر عامل چهار رزمایش پدافند غیر عامل در لرستان اجرا می شود.

وی بیان داشت: این چهار رزمایش پدافند غیر عامل شامل پدافند غیر عامل برق، آب، نفت و یک پدافند غیر عامل نیز از سوی نیروی انتظامی استان اجرا می شود.

مدیر کل پدافند غیر عامل استانداری لرستان همچنین از برگزاری یک همایش در این حوزه خبر داد و گفت: یکی دیگر از برنامه های پیش بینی شده در هفته پدافند غیر عامل برگزاری همایش زیست محیطی پدافند غیرعامل در استان لرستان است.

سپهوند همچنین از برگزاری مسابقات فرهنگی در حوزه پدافند غیر عامل در استان لرستان خبر داد و تصریح کرد: این مسابقات با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان لرستان برگزار می شود.

وی همچنین تجلیل از کارگروه های فعال حوزه پدافند غیر عامل استان در این هفته را یکی دیگر از برنامه های هفته پدافند غیر عامل در این استان برشمرد.

مدیر کل پدافند غیر عامل استانداری لرستان با بیان اینکه هفته پدافند غیر عامل از سوم تا ۹ آبان خواهد بود عنوان کرد: برنامه های متنوع دیگری نیز همزمان با این هفته در استان خواهیم داشت.

سپهوند همچنین از تشکیل ستاد پدافند غیر عامل در استان لرستان خبر داد و گفت: یکی از اقدامات در دستور کار در حوزه پدافند غیر عامل تدوین طرح جامع آمایش پدافند غیر عامل در کشور است که در این راستا ۱۰ استان کشور در اولویت اجرا قرار گرفته اند.

سپهوند بر ضرورت انجام کارهای فرهنگی در حوزه پدافند غیر عامل تاکید کرد و گفت: وظیفه اصلی همه ما در این رابطه فرهنگسازی در مورد اهداف و اصول پدافند غیر عامل است