تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
8

جسد یکی از دانش آموزان غرق شده در سیلاب رودخانه خرم آباد پیدا شد + اسامی غرق شدگان

  • کد خبر : 58916
  • 29 مهر 1393 - 16:34

  جسد یکی از دانش آموزان که سرنشین خودروی غرق شده در سیلاب رودخانه خرم آباد بود پیدا شد.به گزارش میرملاس ؛ ساعت ۲۰ دیشب یکدستگاه خودرو سواری پژو به رانندگی یک معلم و سرنشینی۳ دانش آموز و یک خودرو سواری پراید به رانندگی و سرنشینی دو نفر حین عبور از پل موقت رودخانه شوراب […]

81357636-6027700

 

جسد یکی از دانش آموزان که سرنشین خودروی غرق شده در سیلاب رودخانه خرم آباد بود پیدا شد.
به گزارش میرملاس ؛ ساعت ۲۰ دیشب یکدستگاه خودرو سواری پژو به رانندگی یک معلم و سرنشینی۳ دانش آموز و یک خودرو سواری پراید به رانندگی و سرنشینی دو نفر حین عبور از پل موقت رودخانه شوراب به علت شدت بارش و قدرت سیلاب در رودخانه غرق شد.
مدیرکل جمعیت هلال‎احمر لرستان گفت: با تلاش امدادگران جسد این دانش آموز ۱۶ ساله پیدا شد.
آقای مرادی افزود : جستجوی زمینی در حاشیه رودخانه و جستجوی هوایی به وسیله بالگرد برای یافتن ۵ نفر دیگر از مفقود شدگان در سیلاب رودخانه شوراب ادامه دارد.

مدیر ستاد حوادث غیرمترقبه استان لرستان گفت: اسامی سرنشیان خودرو پژو غرق شده در حادثه شب گذشته اعلام و تایید شده است.

رضا آریایی افزود: در این حادثه راننده پژو کاظم صفر زاده که مدیر و معلم منطقه بوده به همراه سه تن از شاگردانش غرق شده است.

وی اظهار داشت: وحید سپهوند، امین قوچی و امین رحیمی دیگر سرنشینان این خودرو بوده اند که به طور قطع همگی غرق شده اند اما تاکنون جسد یک دانش آموز کشف و برای تعییت هویت به پزشکی قانونی منتقل شده است.

وی اظهار داشت: همچنین در استعلامات انجام شده ، مالک خودرو پراید شخصی به نام یحیی جهانی بوده اما هویت راننده این خودرو تاکنون مشخص نشده است.

دو خودرو به همراه سرنشینان شب گذشته در اثر شدت بارندگی وسیلابی شدن رودخانه شوراب در اطراف خرم آباد غرق و ناپدید شدند.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=58916

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 18در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱۸
  1. به مردم شهرستان باستانی پلدختر تسلیت میگوییم

  2. تابستان گرم رو به اتمام است و بوی مهر به مشام میرسد.امشب بیست و هشتم پائیز است و هوا بارانی ست.بارش باران شدید و شدیدتر می شود.امشب،با دیگر شبها متفاوت است و انگار میخواهد که اتفاقی رخ دهد.در یک مدرسه پسرانه در منطقه ای محروم، پای یکی از دانش آموزان دچار شکستگی میشود.مدیر مدرسه دانش آموز را به درمانگاه روستا منتقل میکند.بعد از مراجعه به درمانگاه،عوامل درمانگاه میگویند که پسربچه باید به بیمارستان مجهزتری اعزام شود و صدالبته که ما متاسفانه وسیله ی نقلیه ای برای اعزام بیمار در اختیار نداریم.
    معلم گمنام در دوراهی قرار میگیرد،یک راه اینکه به مانند حال امروز خیلی از ما، بی تفاوت باشد و به خانه برود تا فردا که هوا آرام گیرد و راه دیگر اینکه حوادث راه را به جان بخرد و راهی یک جاده ی پرخطر شود.
    اندکی با خود فکر میکند.صدای ناله های پسربچه از یکطرف و صدای باران و باد و رعدوبرق از طرف دیگر معلم را آزار میدهد.ماندن سودی ندارد.باید دل به جاده زد و هرچه بادآباد…
    معلم میداند که امشب باید اثبات کند که معلمی شغل انبیاست.
    راه دوم را انتخاب میکند.تصمیم میگیرد که شاگردش را به هرقیمی که بوده نجات دهد. پسربچه ی مصدوم و دو تن دیگر از همکلاسی هایش را بر ماشین شخصی خود سوار و به سمت شهر حرکت میکند
    در بین راه با سیل بیرحمی مواجه میشود و معلم و شاگردهایش را به کام مرگ می کشاند.
    آری … قصه تلخ است ولی غرور آفرین.آدمی برخود می بالد که در زمانه ی توپ و تانک و جنگ و خشم و تجاوز و ظلم،همچنان اینچنین انسان های فداکار و ازخود گذشته ای بر روی این کره ی خاکی زندگی میکنند.

    تقدیم به معلم فداکار،مرحوم کاظم صفرزاده

  3. روحشان شادبه خانواده شان و جامعه بزرگ فرهنگیان تسلیت می گوییم

  4. واقعا تاسف برانگیزه
    خداوند به خانواده شان صبر جزیل عطا فرماید

  5. واقعا حادثه تاسف باریه انشاالله خدا به خانواده و اقوامشون صبر بده . روح این عزیزان از دست رفته رو مورد رحمت خودش قرار بده .

  6. روحشان شاد و واقعا متاسفم برای کسانی که فقط از مدیریت هاشون پست هاش رو یدک می کشند چرا هیچ کس احساس مسولیت نمی کند با وجود کوهستانی بودن این استان و احتمال طغیانی بودن مسیلها پل باید اینقدر کوتاه و با دبی خروجی بسیار کم ساخته بشود چرا در بالا دست این مسیل ها عملیات کنترل سیلاب در فصول خشک صورت نپذیرد مگر مدیریت بحران رو باید بعد از حادثه و در پشت میز انجام داد چرا پیش گیری نمی شود واقعا باید تاسف خورد……………………………………………………………………………………………………..

  7. قصه تلخی بود متاسفیم و روحشان شاد

  8. روحشان شاد باد

  9. در مسلخ عشق جز نکو را نکشند
    روبه صفتان زشت خو را نکشند
    گر عاشق صادقی ز کشتن مگریز
    مردار بود هر آنکه او را نکشند
    قصه ی تلخی بود.خدایشان بیامرزاد و جا در جنان کناد.

  10. تنها حرفی که میتونم بزنم اینه که خداوند به خانوادشون صبر بده به خدا خیلی سخته.

  11. تسلیت میگم به خانواده هاشون ایشالا خدا بهشون صبر بده

  12. مطلبد که مسولان استانی فکری به حال جادها و پلهای اسنان لرستان داشته باشند . به خانوادهای صاحب عزا تسلیت عرض میگوییم .

  13. میگن هرچی سنگه پیش پای لنگه یعنی همین (معلمی)

  14. معلمی عشق است هنر است معلمی ایثار است شهادت این معلم فداکار را اول به خانواده و جامعه فرهنگی این استان به ویژه خودم تسلیت عرض می نمایم / از این نو معلمین در این استان کم نیست . درود برمعلمین بی ادعا .

  15. خیلی حادثه غم انگیزی است.خداوندروحشان راباروح امیرالمومنین همنشین سازد.
    مقام (شهید)حق این معلم ودانش آموزان است.خداوندبه خانواده های این شهیدان صبردهدوبیشتربه خانواده ی این معلم بزرگوارچون هنوزهم صدای ناله فرزندان این معلم درگوشم می پیچد.خداوندرحمتشان کند زیرا نظیر این معلم کم پیدا می شود.همچنین رحمت کند سرنشینان خودروی سواری پراید را.

  16. روحشان شاد

  17. این قصه ی به ظاهر تلخ اما پر رمز و راز باید جزء قصه های تاریخی میشد مثل ریزعلی اما دریغ از یه ذره توجه ؟ روحش شادو یادش گرامی باد

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.