تاریخ : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
7

حضور گهر در لیگ برتر به چه قیمتی؟!!

  • کد خبر : 5894
  • 04 تیر 1391 - 12:40

مهران مریدی / میرملاس نیوز : حضور گهر در لیگ برتر به چه قیمتی؟ لطفاً آبروی استان در نظر گرفته شود پس از صعود اولین نماینده لرستان به لیگ برتر فوتبال، حواشی پیرامون این تیم زیاد است و ما هم آنقدر به این موضوع پرداخته‏ایم که دیگر خسته شده‏ و به‏‏نوعی برای خودمان هم نوشتن […]

مهران مریدی / میرملاس نیوز :

حضور گهر در لیگ برتر به چه قیمتی؟

لطفاً آبروی استان در نظر گرفته شود

پس از صعود اولین نماینده لرستان به لیگ برتر فوتبال، حواشی پیرامون این تیم زیاد است و ما هم آنقدر به این موضوع پرداخته‏ایم که دیگر خسته شده‏ و به‏‏نوعی برای خودمان هم نوشتن در مورد گهر تکراری و کلیشه‏ای شده است. با توجه به اهمیت موضوع چاره‏ای نداریم و مجبوریم هرچند گوش شنوایی نیست، اما بازهم برای فرصت‏هایی که این تیم از دست می‏دهد مطلب می‏نویسیم شاید گوشی پیدا شد و خواست بشنود!

خیر سرمان خوشحال بودیم که ما لرستانی‎ها از نعمت تیم لیگ برتری بهره‏مند شده‏ایم اما زهی خیال باطل! با اینکه کمتر از ۲ هفته به پایان فصل نقل و انتقالات باقی مانده اما هنوز گهری‏ها با هیچ بازیکنی قرارداد نبسته‏اند و حتی چند بازیکن از این تیم جدا شده‏اند. نکته منفی دیگر برای گهر جدایی مهابادی از این تیم بود. وی از وضعیت موجود این تیم کلافه شده و معتقد بود همان روند بی‏پولی لیگ دسته اول در این فصل لیگ برتر هم ادامه دارد و با این شرایط نمی‏شود در لیگ برتر کاری کرد.

محمد شهرابی دبیر تحریریه روزنامه ورزشی تماشا چند روز قبل مطلبی را با عنوان “شهامت داشته باشید و گهر را کنار بگذارید” نوشته بود که اهالی ورزش لرستان به این موضوع خیلی اعتراض داشتند.

واقعاً اگر بخواهیم به این نوشته بدون هیچگونه احساس و حس ناسیونالیستی فکر کنیم، می‏بینیم که آقای شهرابی پربیراه نگفته و تیمی که هیچگونه امکانات و پولی در بساط ندارد چه لزومی دارد، در لیگ برتر شرکت کند؟

شهردار دورود، تاریخی را اعلام کرده و می‏گوید ۵۰۰ میلیون تومان در اختیار مهابادی قرار می‏دهیم تا با بازیکنان موردنظر مذاکره کند اما تاریخ اعلام شده درست سه چهار روز قبل از پایان نقل و انتقالات است و تا آن زمان هیچ بازیکن با کیفیتی پیدا نمی‏شود. درضمن از طلب فصل قبل اعضای تیم ۵۰۰ میلیون تومان باقی مانده، حال این پول باید در کجا هزینه شود طلب فصل قبل یا پیش پرداخت فصل جدید؟

وقتی توان تیمداری نداریم، چرا می‏خواهیم در بوق و کرنا کنیم که می‏توانیم و پشت سرهم مصاحبه، مصاحبه و مصاحبه انجام می‏دهیم. وقتی بیشتر مسوولان فقط شعار می‏دهند و در عمل کار آنچنانی صورت نمی‏گیرد، چه‏طور می‏شود به آینده این تیم خوشبین بود؟

حضور گهر در لیگ برتر به چه قیمتی است؟ به قیمت زیر سوال رفتن قوم لر؟ به قیمت گلباران شدن در هر دیدار؟ به قیمت نداشتن زمینی برای برگزاری دیدارهای خانگی؟ چه اصراری داریم گهر در لیگ برتر شرکت کند؟ چرا در هر برنامه ورزشی صداوسیما بحث گهر است، و به‏نوعی این تیم را به سخره می‏گیرند، آیا این برای ما ننگ نیست؟

اگر قرار است گهر در لیگ برتر حضور یابد و زنگ تفریح حریفان شود و در همان فصل اول سقوط کند، همان بهتر که لیگ برتر با ۱۷ تیم و بدون نماینده لرستان برگزار شود.

دو فصل قبل تیم والیبال بانوان بوژان خرم‏آباد در لیگ برتر شرکت کرد و تمام دیدارها را با نتایج ضعیف واگذار کرد و حتی در برخی دیدارها، امتیازهای سه گیم این تیم به عدد ۲۵ نمی‏رسید و این ناکامی جای بسی تاسف داشت. حالا ما نمی‏خواهیم این تجربه تلخ دوباره تکرار شود و گهر زنگ تفریح لیگ برتر فوتبال شود و آبروی استان به مراتب مهمتر است.

ای کاش مسوولان مربوطه به جای شعار دادن کمی هم به فکر عملی کردن شعارهایشان باشند. شاعر در همچین مواقعی می‏گوید: دو صد گفته چو نیم کردار نیست.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=5894

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 4در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۴
  1. با سلام

    دوست عزیز با تمام احترامی که برای نوشته های شما قائل هستم اما به نظر من باید در لیگ حضور داشته باشیم حتی اگر تمام بازیها را ببازیم درست است تیمداری در لیگ برتر سخت است ولی شاید باحضور گهر در لیگ امسال لااقل شروعی برای درست کردن زیر ساختها باشد. بالاخره باید از یه جایی کار را شروع کرد ما که از گهر انتظار نداریم قهرمان لیگ شود همین اندازه که بازیکنان ما مورد ازمایش در این لیگ فرار میگیرندخود مسئله مهمی است حالا نتیجه هرچی میخواد باشه .تیم پیروزی در فصل گذشته را به یاد داریم چه تحقیرهایی که نکشید اما همین که تا دقایق پایانی لیگ جنگید خود ارزنده بود.ضمن اینکه یک استان تیمی در لیگ برتر داشته باشد خودبخود یه سری امتیازات هم بدنبال دارد که انشالله از این شرائط برای درست کردن زیرساختها برای فصلهای آتی مسئولین نهایت استفاده را ببرند.
    اگر یه کم طولانی نوشتم ببخشید

    • با سلام
      دوست عزیز جناب آقای امرایی
      خیلی ممنونم از اینکه نوشته من را نقد کرده‏ایداما تمام حرف بنده این است چرا فقط برای حمایت از گهر شعار داده می‏شود؟ چرا اجازه ندادند ورزشگاه تختی خرم‏آباد که کار کمی تا پایان تجهیز شدنش باقی مانده بود، به سرانجام برسد و تا آماده شدن ورزشگاه تختی دورود بازی‎ها در خرم‏آباد برگزار شود؟
      آیا این ننگ نیست که بازی‏های گهر در ورزشگاه دستگردی تهران برگزار شود؟
      برای این تیم باید هزینه شود و بدون شک در بین لیگ برتر بارها تمرینات این تیم برای پرداخت نشدن حق و حقوق بازیکنان تعطیل می‏شود!

      • درود بر شما
        اول از اینکه میبینم جوانان این دیار در فضای مجازی عرصه را بر مسئولین تنگ کرده ومسائل روز استان را پیگیری میکنند خوشحالم.
        ما که دستمان به مسئولین نمیرسد تا صدای خود را فریاد بزنیم فقط در حال حاضر میر ملاس است که به داد مارسیده وامید شنیدن دردهایمان توسط مسئولین را بیدار نگه داشته که جا دارد از آقای آزادبخت کمال تشکر را داشته باشم.
        واما دوست عزیزم قصد اینجانب نقد گفته های شما نبود و وقتی مقاله شما را خواندم بسیار هم خوشحال شدم از اینکه میبینم جوانان این دیار زخم خورده از بی مدی………امید خود را از دست نداده وچشم به روزهای خوش آینده دارند بنده هم به عنوان یک خواننده وپیگیر سایت مردمی میرملاس فکر میکنم برای اینکه محبت یک نویسنده را جبران کرد حداقل باید به خود زحمت گذاشتن یک کامنت را داد تا شاید در این بحث ها به نهایت نتیجه رسید وای کاش دوستان که خبرها را میخوانند نظرات خود را بیان کنند.
        در پایان برای همه هم استانی های عزیزم آرزوی موفقیت در تمام عرصه ها را از خداوند خواستارم

        • سلام
          از حضرتعالی بسیار ممنونم و این دیدگاه شما را تحسین میکنم. باعث افتخار است هم استانیهای فهیمی مثل جنابعالی داریم.
          در نشریات محلی این یادداشت را هم منتشر کردم تا شاید مسوولان به فکر بیفتند و کاری کنند.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.