تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
4

اینترنت‎دار شدن بیش از ۱۰۰۰ روستا در لرستان

  • کد خبر : 58949
  • 30 مهر 1393 - 14:29

مدیر عامل شرکت مخابرات لرستان گفت: تا پایان سال‎جاری بیش از ۱۰۰۰ روستا در لرستان اینترنت‎دار می‏‎شوند.

13930620000027_PhotoA

به گزارش میرملاس نیوز: مسیب قبادیان ظهر امروز در جمع خبرنگاران در خرم‎آباد اظهار داشت: با توجه به اینکه یکی از برنامه‎های دولت در حوزه فناوری اطلاعات بحث فراهم کردن زیرساخت‎های لازم برای اینترنت‎دار شدن روستاها است، ما نیز در این خصوص همه تلاش خود را به کار می‏‎گیریم.

وی افزود: بر اساس برنامه‎هایی که در چند روز اخیر در کشور ارائه شده است، اتصال بیش از ۲۵ هزار روستا در سطح کشور به شبکه اینترنت نهایی شده است و در حال تعیین برنامه‎های استان‏های مختلف است.

مدیر عامل شرکت مخابرات لرستان یادآور شد: با برنامه‏‌ریزی‎هایی که ما در این خصوص در سطح استان لرستان انجام داده‎‏ایم، بیش از یک هزار روستا در سال‎جاری و نیمه دوم سال آینده در استان لرستان از خدمات اینترنت بهره‎مند می‎‏شوند.

قبادیان ادامه داد: یکی از برنامه‎های شرکت مخابرات لرستان فراهم کردن زیرساخت‎های لازم برای بالا بردن سرعت اینترنت در این استان است و در این خصوص همه تلاش خود را به کار می‏‎گیریم

منبع:خبرگزاری فارس

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=58949

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۳
  1. اینترنت گازوئیلی لرستان در شهرها سرعت ندارد وای به حال روستاها جناب مهندس

  2. بیطرف جان ماکه اینترنت داریم خیلیم سرعتش بالاست،به قول خودت حتماگازوییلی خریدی سرعتش کمه بنزینی خرید کن تاسرعت بالاروتجربه کنی

  3. با سلام
    بیطرف جان. جهت اطلاع شما عرض کنم که اینترنت لرستان یکی از شبکه های با سرعت مناسب در کشور است. اگه گازوءیلیشو گرفتی مقصر خودت بودی.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.