تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
6

کرم‌رضا پیریایی دبیر شورای اطلاع رسانی مجمع تشخیص مصلحت شد

  • کد خبر : 58961
  • 30 مهر 1393 - 16:37

  دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، کرم‌رضا پیریایی را به عنوان مشاور و دبیر شورای اطلاع رسانی مجمع منصوب کرد.    به گزارش میرملاس ؛ محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، کرم‌رضا پیریایی را به عنوان مشاور و دبیر شورای اطلاع رسانی مجمع منصوب کرد. متن حکم صادره از سوی رضایی بدین شرح است: […]

دبیر-شورا

 

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، کرم‌رضا پیریایی را به عنوان مشاور و دبیر شورای اطلاع رسانی مجمع منصوب کرد.

  

به گزارش میرملاس ؛ محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، کرم‌رضا پیریایی را به عنوان مشاور و دبیر شورای اطلاع رسانی مجمع منصوب کرد.

متن حکم صادره از سوی رضایی بدین شرح است:

 

جناب آقای کرم‌رضا پیریایی؛ نظر به شایستگی و تجارب جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان مشاور و دبیر شورای اطلاع رسانی مجمع منصوب شدید.

 

امید است با توکل به خداوند متعال و نصب العین قرار دادن تقوای الهی تحت زعامت مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) برابر با شرح وظایف ابلاغی در انجام امور محوله موفق و مؤید باشید.

کرم رضا پیریایی ( اهل کوهدشت ) استانداری قم و همدان، معاونت هماهنگی معاون حقوقی و امور مجلس رئیس جمهور، مدیر کلی صدا و سیما در استان‌های ایلام و کردستان، مدیریت مجتمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی و تألیف کتاب و مقالات گوناگون را در کارنامه دارد.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=58961

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 25در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲۵
  1. تبریک عرض می کنم هم به آقای پیریایی و هم همشهریان عزیزم

  2. جناب آقای پیریایی
    با سلام
    خبر مسرت بخش انتصاب جنابعالی به سمت مشاور و دبیر شورای اطلاع رسانی مجمع تشخیص مصلحت نظام باعث سرور و خوشحالی است ، توان ومدیریت مثال زدنی شما در حوزه های مختلف بر کسی پوشیده نیست ، امیدواریم با عنایت به شناخت چالش ها و مشکلات استان لرستان که دبیر محترم مجمع جناب آقای دکتر رضایی در سفر اخیر خود بخوبی بر رفع آنها تأکید داشتند ، این انتصاب گام موثری در رفع دغدغه های موجود در شهرستان و استان گردد .

  3. جناب اقای دکتر کرم رضا پیریایی
    با سلام.
    باکمال مسرت انتخاب حضرتعالی به عنوان مشاور و دبیر شورای اطلاع رسانی مجمع تشخیص مصلحت نظام را صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می نماییم.بار دگر به لرستانی بودنت (کوهدشتی) افتخار میکنیم امیدوارم سربلند و سرافراز وسلامت باشین.

  4. از خبر انتصاب جناب آقای پیریایی مسرور شدم و این انتخاب را به تمام مردم لرستان تبریک عرض می نمایم .

  5. جناب آقای پیریایی
    با سلام
    انتصاب مسرت بخش حضرتعالی که دلیلی بر اثبات شایستگی های حضرتعالی است را تبریک عرض نموده و موفقیت روزافزون شما را از درگاه خداوند متعال خواستارم

  6. جناب اقای پیریایی

    احتراما ً

    بر خویش فرض می دانم از سوی خود انتصاب شایسته و مدبرانه حضرت عالی را به عنوان دبیر شورای عالی مجمع تشخیص مصلحت صمیمانه تبریک عرض نمایم.

    انتصاب مسرت بخش شما برادر ارزشی ، مؤمن و متعهد در این منصب باعث فخر و مباهات تمام لر زبانان این دیار است.

    ازدرگاه ایزدمنان عزت، سربلندی و توفیقات همه خدمتگزاران به اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی را مسالت دارم و برای جناب عالی مزید توفیقات برای خدمتی سرشار از شور و نشاط و مملو از توکل الهی در جهت رشد و شکوفایی این مرز و بوم راتمنا دارم.

  7. جنب آقای پیریایی معلم سیاستمدار
    لیاقت شما موجب شده تا حاج محسن به شما اعتماد کندشکراًلله اما این انتصابات برای کوهدشت وکوهدشتی هرگز سودی نداشته است امبداست گوشه چشمی به زادگاهتان داشته باشید

  8. جناب آقای پیریایی فردی مدیر مدبر لایق وساعی می باشه .برای ایشان آرزوی توفیق و سربلندی را از درگاه ایزد منعان خواهانم.

  9. جناب آقای پیریایی مدیر کاردان

    انتصاب جنابعالی رابعنوان ددبیرشورای اطلاع رسانی تشخیص مصلحت که نشان از درایت ولیاقت حنابعالی میباشد تبریک میگوییم

  10. مهندس کرم‌رضا پیریایی
    با سلام

    انتخاب شایسته ی حضرت عالی را به عنوان دبیر شورای اطلاع رسانی مجمع تشخیص مصلحت نظام و تبریک و تهنیت عرض می نمایم.
    امیدوارم موفق و موید باشید

  11. با سلام خدمت برادر بسیجی و ارزشمندم جناب آقای پیریایی
    انتصاب مسرت بخش جنابعالی که دلیلی بر اثبات شایستگی ها و توانمندیهای حضرتعالی است را تبریک عرض نموده و موفقیت روزافزون شما را از درگاه خداوند متعال خواستارم امیدوارم موفق و موید باشید

  12. هروقت خبرمؤفقیت این مردبزرگ رو میبینم ویا مى شنوم بسیارخوشحال میشوم ,فردى خاکى دلسوز،متواضع،مدیرودوست داشتنى وانسانى بى ریا ومخلص که اکثرطیف هاوجناح هاى سیاسى تفکرات اعتدالى ایشان رو بهش اعتقاددارند وتاکنون هم جنین بوده است .
    این حقیرضمن تبریک به آقاى مهندس پیریایى ،براى ایشان مؤفقیت وبهروزى وسربلندى راازخداونسبحان مسئلت دارم

  13. درود خدا بر مهندس پیریایی عزیز و یاران پیریایی وهمچنین احسنت بر دکتر و سردار بزرگ محسن رضایی بخاطر انتصاب شایستشان . امید وارم قوم بزرگ لر ولک و کرد بیشتر از اینها به حق و حقوق خودشان در این ایران جاوید برسند .

  14. الحمدلله فقط و فراقت نمیری همه چیز میبینی

  15. باسلام خدمت مهندس پیریایی

    انتصاب جنابعالی را که نشان از شایسته سالاری و توانمندی بوده تبریک عرض میکنم
    و ارزوی سربلندی برای قوم بزرگ لک و لر در سراسر کشور عزیزمان را دارم

  16. توفیق روز افزون شما را از خداوند سبحان خواستاریم معلم دهه شصت شهرم و سردار تفکر وسیاست امید است آن صداقت و پاک دستی و عدم سازش با فساد مالی در وجودت حفظ شده باشد وسوابق خوبت همچنان با رنگ و بوی همان دوران احیاتر نموده باشید. راهت هموار موفقیتت مستدام

  17. fبا سلام .جناب آقای پیریایی . انتخاب شما را تبریک عرض می کنم . این انتخاب نشانه ی توانمندی حضرتعالی ودیگر همشهریانی است که در پست های مختلف منسوب می گردندبا امید به ارتقاع به منسب بالاتر .

  18. با سلام به محضر استاد پیریایی ، موفقیت روزافزون ایشان را از خداوند منان خواستاریم . همه دوستان و همشهریان به وجود این مرد بزرگ علم و عمل افتخار می کنیم

  19. انتصاب بجا و شایسته فرهنگی دلسوز جناب آقای پیریایی که نشان از لیاقت و شایستگی ایشان می باشد به مردم کوهدشت و خود ایشان تبریک میگویم.

  20. فضل الله یوتیه من یشاء والله واسعٌ علیم
    بلی این چنین است فضل خدا که بر هر که خواهد نماید عطا

    برادر گرامی جناب آقای مهندس کرم رضا پیریایی
    احتراما” باسلام و عرض ارادت
    خدا را شاکریم که با عنایات خود برگی دیگر بر افتخارات و شایستگیهای جنابعالی افزوده شد ، با کمال مسرت انتصاب بجا و شایسته ی حضرت عالی را به عنوان دبیرشورای اطلاع رسانی مجمع تشخیص مصلحت نظام تبریک و تهنیت عرض می نمایم
    ازدر گاه ایزد منان مزید توفیقات برای خدمتی سرشار از شور و نشاط و مملو از توکل الهی در جهت رشد و شکوفایی ایران اسلامی مسالت دارد. و شکر الله سعیهم
    افشین باقری

  21. تبریک عرض می کنم به مدیر شایسته وتوانمند برادر عزیز وارجمندم جناب آقای پیریایی امید است که موفق باشید.

  22. جناب آقای پیریایی عزیز انتخاب شایسته حضرت عالی را به شما و دوستداران ولایت تبریک می گوییم.

  23. جناب آقای پیریایی
    نوید مسرت بخش انتصاب شایسته ی حضرت عالی را به عنوان مشاور و دبیر شورای اطلاع رسانی مجمع تشخیص مصلحت نظام ، تبریک و تهنیت عرض می نماید..

    ازدر گاه ایزد منان مزید توفیقات برای خدمتی سرشار از شور و نشاط و مملو از توکل الهی در جهت رشد و شکوفایی ایران اسلامی مسالت دارد.

    با تقدیم احترام
    سعید نادری

  24. با ارزوی موفقیت وسلامتی برای شما برادر بزرگوار امید است که موفق باشید.

  25. موفق باشید.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.