تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
5

فرماندار کوهدشت : کمیته صیانت از امنیت عمومی و حقوق شهروندی در کوهدشت فعال می‌شود

  • کد خبر : 58987
  • 01 آبان 1393 - 11:00

    فرماندار کوهدشت گفت: هم‌زمان با سراسر کشور، کمیته صیانت از امنیت عمومی و حقوق شهروندی در کوهدشت فعال می‌شود.  به گزارش میرملاس به نقل فارس ؛ محمدکرم محمدی چهارشنبه شب در جلسه مشترک ساماندهی دهه اول ماه محرم، صیانت از امنیت عمومی و حقوق شهروندی که با حضور امام جمعه و مسئولان ادارات این […]

IMG_3602

 

 

فرماندار کوهدشت گفت: هم‌زمان با سراسر کشور، کمیته صیانت از امنیت عمومی و حقوق شهروندی در کوهدشت فعال می‌شود. 

به گزارش میرملاس به نقل فارس ؛ محمدکرم محمدی چهارشنبه شب در جلسه مشترک ساماندهی دهه اول ماه محرم، صیانت از امنیت عمومی و حقوق شهروندی که با حضور امام جمعه و مسئولان ادارات این شهر تشکیل شد، گفت: ستاد صیانت از امنیت عمومی و حقوق شهروندی در محل فرمانداری‌های سراسر کشور تشکیل شده و کار آن صیانت از امنیت عمومی و حقوق شهروندی است، ما نیز امیدواریم با همکاری همه مسئولان اجرایی در کوهدشت این مهم را محقق کنیم.

وی ادامه داد: از مهمترین دستاوردهای دین اسلام توجه ویژه به حقوق و کرامت انسان‎هاست که قرآن کریم نیز در چند سوره به صورت مستقیم به این مسئله پرداخته است و ما باید آن را به اجرا بگذاریم.

این مسئول بیان کرد: خداوند خود نیز حقوق بندگانش را بر حقوق خود مقدم دانسته است، از این رو هر فرد به خصوص مدیرانی که حقوق بندگان خداوند را رعایت کنند، قطعا حقوق خدای خود را رعایت کرده‌اند.

فرماندار کوهدشت گفت: علاوه بر وظیفه عرفی و شرعی بودن ما قانون اساسی  کشور ما نیز به صراحت به این مهم اشاره کرد و همه دستگاه‌های که با قوه مجریه در ارتباط هستند و همچنین تمامی افراد جامعه اسلامی را موظف به رعایت حقوق شهروندی کرده است.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تسلیت ارتحال آیت‌الله مهدوی‌کنی اظهار داشت: وظیفه همه ماست که زمینه را برای حضور هرچه بیشتر مردم در مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان فراهم کنیم، تا مردم نیز بتوانند حضوری پررنگ و با عزت داشته باشند و با آرامش و امنیت به کار خود ادامه دهند.

وی بیان داشت: از تمامی افراد و دستگاه‌های که در بازسازی واقعه غدیر در کوهدشت حضور فعال داشته‌اند، تقدیر می‌کنیم.

محمدی از مسئولان ادارات شهرستان کوهدشت درخواست کرد، تدابیر لازم را با حضور فعال خود برای برگزاری مراسم ایام محرم و صفر در این شهرستان بیاندیشند تا امسال ایام عاشورایی با شکوه‌تری نسبت به هرسال در کوهدشت را شاهد باشیم.

وی ادامه داد: سازمان تبلیغات اسلامی تعدادی از طلاب را جهت خدمت معنوی در این ایام عزاداری آماده و به بخش‌های گوناگون شهرستان می‌فرستند، بنابراین از همه مسئولان ادارات می‌خواهیم، خودرو و امکانات لازم را فراهم کنند، تا احترام این عزیزان در حد خود خوب نگه داشته شود.

فرماندار کوهدشت در ادامه از مسئولان ادارات کوهدشت درخواست کرد، علاوه بر اینکه یک روز ملاقات عمومی برای مردم در نظر بگیرند در مراسمات کلی و عمومی مانند نماز جمعه این شهرستان شرکت کنند، تا در آن مکان‌ها نیز بتوانند، پاسخگوی مشکلات مردم باشند.

وی یادآور شد: ادارات آمادگی لازم را داشته باشند که اگر مشکلاتی با بارش باران و وجود سیل در کوهدشت به وجود آمده، را هرچه سریع‌تر رفع شود.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=58987

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 10در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱۰
  1. جناب آقای محمدی
    فرماندار محترم شهرستان کوهدشت
    با سلام و دعای خیر
    توسعه ابتدا در اندیشه، اخلاق و روان اتفاق می افتد و سپس در بیرون بازتاب پیدا می کند. بی توجهی، سوء استفاده و بهره برداری غلط از نعمت های مادی و معنوی عواقب سوئی را متوجه بشر می کند. خداوند هرگز نعمت های خود را از هیچ قومی نمی ستاند و یا آن را تغییر نمی دهد، مگر آنکه آنها خودشان یا به عبارتی اندیشه، اخلاق و هویتشان را تغییر بدهند، یعنی در واقع شیوه زندگی و برداشت آنها از زندگی تغییر کند، همانطور که در قرآن کریم آمده است: ذلک بان الله لم یک مغیرا نعمته انعمتها علی قوم حتی یغیروا ما بانفسهم و ان الله سمیع علیم… همچنین ایده بنیادی تحقق حقوق شهروندی و نیز فعال نمودن شهروندان برای کشف معیار و متر تعیین کننده حقوق شان نیازمند آموزش آنهاست و این آموزش باید از طریق رسانه های گروهی به روح جامعه تزریق شود و از طریق دولت و نهاد های مربوطه حمایت شود ، تا این اتفاق نیفتد نمی توان انتظار داشت که شهروندان بر رعایت حقوق شهروندی خود و دیگران مشارکت و اصرار داشته باشند. تازه ترین زمینه مشارکت «مشارکت شهروندان در اداره شهرهاست.» این نوع مشارکت، یکی از الزامات زندگی شهری است و زمانی تحقق می یابد که شهرنشینان از حالت افرادی که صرفاً در مکانی به نام شهر زندگی می کنند درآیند و به «شهروند» تبدیل شوند. این اتفاق نمی افتد مگر زمانی که شهروندان در خصوص حق و حقوق شهروندی خود آموزش دیده باشند. احساس شهروندی به خودی خود و به واسطه تجمع افراد در کنار یکدیگر ایجاد نمی شود، بلکه باید نهادهایی متکفل ایجاد این احساس باشند. نهادهایی مثل آموزش و پرورش، رسانه ها، تأمین اجتماعی،وزارت کشور و نهادهای مردمی می توانند چنین هویتی را ایجاد کنند. این همان حرفی است که آنتونی گیدنز در کتاب جامعه شناسی اش مطرح می کند. او می نویسد: «در واقع افراد برای این که به عنوان شهروند شناخته شوند نیازمند عضویت در نهادهای مدنی و دولتی هستند. با عضویت در این گونه نهادها، فرایند اجتماعی شدن افراد در سطحی بالاتر از خانه و مدرسه تداوم می یابد و همبستگی های اجتماعی جدیدی حاصل می شود که لازمه زندگی در شهرهای بزرگ است. در این گونه نهادها، افراد می آموزند که تفاوت ها را بپذیرند، به حقوق دیگران احترام بگذارند، به منافع و علایق دیگران نیز بیندیشند و همچنین اطاعت از قوانین و قواعد مشترک اجتماعی را تمرین کنند و در نهایت به نوعی رفتار مردم سالارانه گردن نهند و این امر اکنون برای شهر کوهدشت ضروری است چونکه در این شهرستان ینظمی های مدنی زیادی وجود دارد که ناشی از عدم شناخت افراد از قوانین و حقوق خود در سطح اجتماع می باشد.
    با آرزوی بهترین ها برای شما

  2. برای رسیدن به توسعه شاخصه ها و مولفه های زیادی وجود دارد که از نظر دانشمندان و جامعه شناسان مختلف مورد بررسی قرار گرفته است. عده ایی عوامل درونی و عده ایی عوامل بیرونی را عامل نرسیدن به توسعه دانسته اند.گروهی دیگر نیز سیستم های از بالا به پایین و گروهی نیز سیستم از پایین به بالا را برای برون رفت از توسعه نیافتگی بیان داشته اند.در مجموع خدمت جناب صلاحی باید عرض کنم که این نظر شما قابل احترام ولی جناب این بحث شما یعنی تاکید براینکه افراد جامعه تا خودشان توسعه را نخواهد پس به توسعه نخواهند رسید یک بعد قضیه است . توسعه ارکان مختلف دارد .توسعه مفهومی چندبعدیست پس برای رسیدن به آن عوامل مختلف نقش دارد.همیشه راه آغاز و شروع برای رسیدن به توسعه این بحث و حرف شما نیست بلکه بستگی برای شرایط هر جامعه ایی شرایط فرق میکند. دکتر ها برای همه بیمارانشان یک نسخه واحد را نمی پیچند.

  3. ضمن سلام و خدا قوت خدمت فرماندار محترم وخوش فکرشهرستان کوهدشت جناب آقای محمدی غزیز
    کار بر روی فرهنگ شهروندی یکی از کارهای بسیار مهم وسخت اما شدنیست ! در واقع یک انقلاب نرم است . اراده ای مصمم و راسخ میخواهد ، باور دارم که ما هم میتوانیم هر کسی به سهم خود رسالت واقعی خود را بر بالا بردن
    سطح آگاهی شهروندان قرار دهد تا با یاری خدای بزرگ این انقلاب را به نتیجه برسانیم . تغییرات هدفمند در رفتار خود ماها باعث میشود رفتارهای درست در نسل های بعدی نهادینه شود . برای همه آرزوی توفیق روز افزون دارم .

  4. لطفا فکری به حال بخشداران هم بکنید کی از نیروهای هماهنگ با دولت استفاده می شود

  5. با سلام وخداقوت به فرمانداراگر ما خود را شیعه علی علیهالسلام می دانیم باید همانند یاران علی عمل کنیم واخرت خود را به دنیا نفروشیم چون دنیا محل عبوراست وازاعمال ماپرسیده می شود شهر کوهدشت مشکلاتی که دارد بیکاری واشتغال برای جوانان است که باید مورد توجه مسولین شهرستان ونماینده قراربگیرد وتغییرمدیران شهرستان دردی را عوض نمی کند پس برای رضای خدا در این باره اهتمام بیشتری داشته باشم وجناح بازی ورفتن به این مقوله کار اشتباهی است وخدا را ناظر بر اعمال خود بدانیم

  6. با سلام
    آقای محمدی با آمدن شما تازه داریم متوجه می شیم که یک فرماندار چه کارهایی می تونه برای شهر انجام بده.
    متاسفانه در دوره قبل فرماندار رو بیشتر در مراسمات و فرمانداری می تونستیم ببینیم.
    ولی شنیدیم که شما مرتبا در حال سرکشی به ادارات و بررسی مشکلات شهر هستید
    شهر ما به علت بی توجهی مسؤولین وضع نامناسبی داره و قطعا کار سختی در آینده خواهید داشت
    برای شما آرزوی توفیق روزافزون دارم

  7. ضمن سلام خدمت فرماندار فهیم کوه دشت رییس ادارات کوهدشت چه زمانی همراه دولت تدبیر خواهند شد ( جابجا می شوند )

  8. عده ای در این شهر با فریبکاری وریا چوب حراج به حقوق مردم زده اند ونمی گذارند دولتی که این مردم بهش رای داده اند مدیران دلخواهش را به کار بگیرد . این آقایون که اینهمه خود را دلسوز نظام واسلام نشان می دهند چرا وقتی دولت قبلی با گستاخی تمام در برابر همه چیز این انقلاب ایستاد. وبارها خودسرانه عمل نمود کجا بودند که جیکشون هم در نمی آمد.

  9. آقای فرماندار:
    به نظر من اگه کمیته صیانت از آراء رو در این شهرستان تشکیل بدی بهتر از(کمیته صیانت از امنیت عمومی و حقوق شهروندی )است.به امید آنکه رومشکان به پلدختر الحاق شود.

  10. جناب فرخ نزاد بدبختی ما کوهدشتی ها اینه که فکر میکنیم نتیجه انتخابات برامون از نان شب و امنیت مهمتر است .بابا تو را خدا دیگه از این تعصبات کور کوتاه بیاین

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.