تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
5

معلم لرستانی غرق شده در سیلاب پیدا نشده است

  • کد خبر : 59022
  • 01 آبان 1393 - 17:55

  مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان گفت: بعد از سیلاب روزهای گذشته در استان لرستان و غرق شدن سه دانش آموز و معلم لرستانی، دانش آموزان غرق شده پیدا شدند ولی معلم لرستانی هنوز پیدا نشده است. به گزارش میرملاس به نقل از تسنیم حسین رضا مردای، اظهار کرد: بعد از سیلاب روزهای گذشته در استان […]

139308011227144243907373

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان گفت: بعد از سیلاب روزهای گذشته در استان لرستان و غرق شدن سه دانش آموز و معلم لرستانی، دانش آموزان غرق شده پیدا شدند ولی معلم لرستانی هنوز پیدا نشده است.

به گزارش میرملاس به نقل از تسنیم حسین رضا مردای، اظهار کرد: بعد از سیلاب روزهای گذشته در استان لرستان  و غرق شدن سه دانش آموز و معلم لرستانی، تمام نیروهای امدادی برای پیدا کردن اجساد به کار گرفته شد که تاکنون سه دانش آموز غرق شده پیدا شدند.

وی با اشاره به پیدا نشدن معلم لرستان افزود: متاسفانه تاکنون موفق نشدیم جسد معلم غرق شده را پیدا کنیم و جستجوها ادامه دارد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان بیان کرد: از آنجایی که در ۴۸ ساعت گذشته موفقبه پیدا کردن جسد معلم غرق نشده ایم این احتمال وجود دارد که از حوزه آب های استان خارج شده باشد.

مرادی عنوان کرد: تمام تیم‌های هلال احمر از جمله بالگرد هوایی در حال جستجو هستند و تیم های امدادی ما با ۶ نفر نیرو و به صورت شیفتی این کار را انجام می دهند.

وی در مورد در دست نبودن اطلاعاتی از سرنشینان مالک خودروی پراید گفت: بعد از پیدا شدن خودرو پراید مالک آن نیز مشخص شده اما از سرنشینان احتمالی این خودرو اطلاعاتی در دست نیست.

شامگاه دوشنبه ۲۸ مهرماه جاری در منطقه شوراب ویسیان در لرستان یک دستگاه پژو با سه سرنشین دانش آموز و یک معلم در سلاب لرستان غرق شدند که جسد سه دانش آموز پیدا شدند ولی بعد از گذشت ۷۲ ساعت از این حادثه تاکنون جسد معلم مفقود شده پیدا نشده است.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=59022

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 7در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۷
  1. باتشکر ازمدیرسایت میرملاس-چراخبر فوت معلم فداکار به همراه ۳دانش اموز لرستانی دراخبارسراسری پخش نشد.آیانبایدکمبود ها ریشه یابی شود ؟مدیرمحترم سایت میرملاس چراشما این مساله رادنبال نمی کنید؟

  2. این ضایعه اسفناک رابه جامعه فرهنگی لرستان خصوصا خانواده های داغدار تسلیت می گوییم واز خداوند منان خواستاریم جسد این معلم فداکار هرچه زودتر پیداشود تا قدری از آلام بستگان بکاهد

  3. آفرین برشیرمرد هلال احمر جناب اقای مرادی وامدادگران که شبانه روز به جستجوی داش اموزان ومعلم فداکار غرق شده میباشند

  4. بعنوان یک فرهنگی این ضایعه دردناک را به فرهنگیان لرستانی تسلیت عرض میکنم وبسیار متاسفم از این که رسانه ها به سادگی وضعیف از این موضوع مهم گذشتند .اری واقعا مظلومیم حتی درمردن

  5. متاسفانه مسولین آموزش وپرورش خصوصا وزیر بی خیال این مساله اند جا دارد نمایندگان وزیر را به مجلس احضار نمایند

  6. باعرض تسلیت خدمت همه فرهنگیان وخانواده های داغدار معلم عزیز فرهنگی واولیای دانش آموزان متوفی
    این خبر می بایست از طریق رسانه ها در سطح استان وکشور مطرح میشد تا علل وعوامل بحران بررسی گشته تا من بعد چنین حوادثی که قابل پیشگیری است رخ ندهد .قطع یقین اگر این حادثه در استان دیگری
    اتفاق می افتاد مردم ومسولیین بعنوان فاجعه آنرا قلمدادکرده وعلل وعوامل رابررسی می نمودند

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.