- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

معلم لرستانی غرق شده در سیلاب پیدا نشده است

139308011227144243907373

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان گفت: بعد از سیلاب روزهای گذشته در استان لرستان و غرق شدن سه دانش آموز و معلم لرستانی، دانش آموزان غرق شده پیدا شدند ولی معلم لرستانی هنوز پیدا نشده است.

به گزارش میرملاس به نقل از تسنیم حسین رضا مردای، [1] اظهار کرد: بعد از سیلاب روزهای گذشته در استان لرستان  و غرق شدن سه دانش آموز و معلم لرستانی، تمام نیروهای امدادی برای پیدا کردن اجساد به کار گرفته شد که تاکنون سه دانش آموز غرق شده پیدا شدند.

وی با اشاره به پیدا نشدن معلم لرستان افزود: متاسفانه تاکنون موفق نشدیم جسد معلم غرق شده را پیدا کنیم و جستجوها ادامه دارد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان بیان کرد: از آنجایی که در ۴۸ ساعت گذشته موفقبه پیدا کردن جسد معلم غرق نشده ایم این احتمال وجود دارد که از حوزه آب های استان خارج شده باشد.

مرادی عنوان کرد: تمام تیم‌های هلال احمر از جمله بالگرد هوایی در حال جستجو هستند و تیم های امدادی ما با ۶ نفر نیرو و به صورت شیفتی این کار را انجام می دهند.

وی در مورد در دست نبودن اطلاعاتی از سرنشینان مالک خودروی پراید گفت: بعد از پیدا شدن خودرو پراید مالک آن نیز مشخص شده اما از سرنشینان احتمالی این خودرو اطلاعاتی در دست نیست.

شامگاه دوشنبه ۲۸ مهرماه جاری در منطقه شوراب ویسیان در لرستان یک دستگاه پژو با سه سرنشین دانش آموز و یک معلم در سلاب لرستان غرق شدند که جسد سه دانش آموز پیدا شدند ولی بعد از گذشت ۷۲ ساعت از این حادثه تاکنون جسد معلم مفقود شده پیدا نشده است.