تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
7

دستگیری ۱۹ نفر از سوداگران مرگ در خرم‌آباد

  • کد خبر : 59128
  • 03 آبان 1393 - 1:45

  فرمانده انتظامی شهرستان خرم‌آباد از دستگیری ۱۹ نفر از سوداگران مرگ و کشف مقادیر قابل توجهی مواد مخدر در خرم‌آباد خبر داد. حسین نجفی امروز در گفت‌وگو با فارس از دستگیری ۱۹ نفر از فروشندگان و توزیع‌کنندگان مواد مخدر در سطح این شهرستان و کشف مقادیر قابل توجهی مواد مخدر خبر داد. فرمانده انتظامی […]

81175463-5715198

 

فرمانده انتظامی شهرستان خرم‌آباد از دستگیری ۱۹ نفر از سوداگران مرگ و کشف مقادیر قابل توجهی مواد مخدر در خرم‌آباد خبر داد.

حسین نجفی امروز در گفت‌وگو با فارس از دستگیری ۱۹ نفر از فروشندگان و توزیع‌کنندگان مواد مخدر در سطح این شهرستان و کشف مقادیر قابل توجهی مواد مخدر خبر داد.

فرمانده انتظامی شهرستان خرم‌آباد در تشریح این خبر افزود: در راستای مبارزه جدی و قاطع با فروشندگان و توزیع‌کنندگان مواد مخدر در سطح شهرستان خرم‌آباد با هماهنگی و همدلی موجود بین پلیس و دستگاه قضایی در امر مبارزه قاطع با سوداگران مرگ طی چندین عملیات در سطح محله‌ها، بخش‌ها و غیره موفق به دستگیری تعداد ۱۹ نفر از فروشندگان و توزیع‌کنندگان مواد مخدر شده است.

نجفی در ادامه بیان داشت: پس از انجام کار اطلاعاتی شبانه‌روز در راستای شناسایی فروشندگان مواد مخدر و تحت نظر قرار دادن آنها و سپس با هماهنگی دستگاه محترم قضایی، عوامل انتظامی شهرستان طی چندین مرحله عملیات رعد آسا و در مدت ۱۰ شبانه روز موفق به دستگیری سوداگران مرگ در سطح محله‌ها و سایر مکان‌ها شده‌اند.

نجفی اظهار داشت: از متهمان مقادیر قابل توجهی انواع مواد مخدر شامل ۳ کیلو و ۸۲۵ گرم تریاک، مقدار هشت گرم هروئین، هفت گرم ماده مخدر شیشه، یک عدد شربت متادون، یک آمپول تمچیزک، ۱۲ عدد پایپ (مخصوص استعمال ماده مخدر شیشه) و سه دستگاه ترازوی مخصوص توزین مواد مخدر کشف شده است.

این مقام مسئول در ادامه بیان داشت: به فضل و عنایت خداوند متعال و همت کارکنان انتظامی شهرستان خرم‌آباد طرح مبارزه قاطع با سوداگران مرگ به صورت مستمر ادامه دارد و با اشرافیت اطلاعاتی که در سطح شهرستان موجود است، خرم‌آباد را به محلی ناامن برای سوداگران مرگ تبدیل می‌کنیم.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=59128

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. میرملاس عزیز شاید پیام منو درج نکنی اما جای لطفش باقیه که خودت به عنوان یک خبر نگار میخونیش علت بیش از ۹۰درصد بزهکاری در جامعه فقر است شاید من هم روزی مجبور شوم به این همشهریان بزهکارم بپیوندم امیدوارم روزی عملیات رعد اسادر رفع بیکاری وفقر باشه یاعلی مدد

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.